Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shenmue2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikaalto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos piti Shenmue ykkösestä, niin ehdottomasti.

EDIT: ja toiseen kysymykseesi (kts. signature) niin Devil May Cry.
 
re: shenmue 2

Mitä tämäkö peli on tullut???
Ja aivan yllättäen. Ei mistään mediasta ole tullut shenmue 2:sta mitään. (paitsi nyt tilt). Onko peli hyvä? Paljon maksaa? Mistä saa? Päättyykö tarina vai jatkuuko se vielä? Paljon kysymyksiä. Eka osa oli paras pelaamani videopeli, mutta nyt mulla ei oo enää dc:tä! Tuleeko xboxille heti keväällä?
 
Dreamcastille tuo on tullut jo jonkin aikaa sitten. Kaipa se äkspoksillekin joskus tulee. Saat tosin sitä vielä odotella...
 
Eilen lähti Shenmue 2 tilaukseen... toivottavasti tulis nopeesti jotta pääsis uutena vuotena pelaan :D
 
Onko tuo kuinka varmaa että Shenmuet tulee DC:n lisäksi vain X-Boxille...? Ei PS2:lle tai GC:lle? Onko edes käännöksistä tai uusista osista ollut mitään virallista juttua missään? :confused: :)
 
Originally posted by Guardian Viper
Onko edes käännöksistä tai uusista osista ollut mitään virallista juttua missään? :confused: :)
Eipä sen enempää kuin, että ShenTwoo (siis Shenmue 2, heh ;)) tulee Xboxille. Ei muuta tietääkseni.
 
Originally posted by Nemesis
Eipä sen enempää kuin, että ShenTwoo (siis Shenmue 2, heh ;)) tulee Xboxille. Ei muuta tietääkseni.

No voi hitto... Asia rupesi todella vaivaamaan minua, joten rupesin etsimään infoa netistä, enkä meinannut löytää niin mistään (katsoin mm. Segan omat sivut, GameSpot) ja sitten joltain pikkusivulta löysin tuon, että Shenmue 2 tulee X-Boxille. Kuten myös PSO (tuon mainitsin, koska se ilmoitettiin samassa artikkelissa). Hmmm... PSO v.2:han tulee ymmärtääkseni vain GameCubelle. Sitten löysin jostain uuden uutisen, että Shenmue 2 tulee yksinoikeudelle GameCubelle... ota tuosta selvää sitten. Mutta missään näistä ei lukenut että Sega olisi virallisesti tuon ilmoittanut... Jos joku löytää ihan varmaa infoa, niin olisin kiitollinen! :)
 
Originally posted by Guardian Viper


No voi hitto... Asia rupesi todella vaivaamaan minua, joten rupesin etsimään infoa netistä, enkä meinannut löytää niin mistään (katsoin mm. Segan omat sivut, GameSpot) ja sitten joltain pikkusivulta löysin tuon, että Shenmue 2 tulee X-Boxille. Kuten myös PSO (tuon mainitsin, koska se ilmoitettiin samassa artikkelissa). Hmmm... PSO v.2:han tulee ymmärtääkseni vain GameCubelle. Sitten löysin jostain uuden uutisen, että Shenmue 2 tulee yksinoikeudelle GameCubelle... ota tuosta selvää sitten. Mutta missään näistä ei lukenut että Sega olisi virallisesti tuon ilmoittanut... Jos joku löytää ihan varmaa infoa, niin olisin kiitollinen! :)
Nyt on jo kai 99,9% varmaa, että Shenmue 2 tulee xboxille yksinoikeudella ainakin Jenkeissä. Sarjan jatkosta mulla ei kyllä oo mitään hajua.
 
KaZaA:n kautta löytyy Shenmue-musiikkia mp3-tiedostoina, hakusanaksi vain Shenmue...

Miten näkee sen videon ykkösosan juonesta? Vai vaatiiko se sen, että pelasi ykkösosan läpi?
 
Originally posted by Euro4gen
Miten näkee sen videon ykkösosan juonesta? Vai vaatiiko se sen, että pelasi ykkösosan läpi?
2sen nelos Gdeeltä voi sen katsoa. Ihan hauska, sillä vaikka olin 1sen jo läpipelannut niin en ollut niitä kaikkia kohtauksia nähnyt!
 
Ylös Bottom