Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shining Tears

nallet

New Member
.:: Shining Tears ::.


Kukaan kuullut kyseisestä pelistä?
Itse tuossa eräänä päivänä huomasin sen tuolla VG+:n sivuilla ja pakostakin liimaannuin heti, alkoi todellakin kiinnostaa. Tulihan se ennakkotilattua.

Pelin omille kotisivuille pääsee klikkaamalla pelin nimeä ylhäällä.

Arttia RPGamerilta täällä
Todellakin kehotan katsomaan tuolta sivulta kuvan nimeltä Elwing.

Kuvia ja videoita voi sitten katella IGN:ltä (jokainenhan osaa itse klikata kuvia tai videoita)

Ja lopulta Gamespyn previkka, lukekaa ihmeessä, se kannattaa. Itse ainakin vakuutuin tämän perusteella. Voi kuola ja seuraavaksi voi vain odottaa...

Jotain outoa sähellystä hieman suuntaan Diablo + omat väänteet matkaan, eli action RPG. Vaikuttaa pirullisen hyvältä, eri asia onko. Se selviää vähintään siinä vaiheessa kun peli kolahtaa postilaatikosta.

Euroopan julkaisusta ei ole tasan tarkaa mitään tietoa minulla, en ole viitsinyt edes yrittää vilkuilla kun tulee hommattua rapakon takaa tuokin.

Heräsikö mielipiteitä kuvista/videoista/ ym. ?

EDIT #1:
Unohtuikin mainita, tästä varmaa saa kaverin kanssa pitkät ilot irti kahdestaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Shining Tears

[ Shining Tearsin uusi sivu avattu ]

Pelin uudet sivut ovat auenneet, tällä kertaa hieman tutumpi kieli käytössä Japanin sijaan :p

Tuolta sivulta voi hyvästi lukee tietoa itse pelin hahmoista ja muutamista muista asioista.

Kuvat näyttää varsin herkuilta, pari kuvaa missä ruudussa vihuja enemmän kuin laki sallii. Nam, Nam, varmaan maistuu hyvältä. Kieli pitkällä pelin julkaisua odottaen...
 
Vastaus: Shining Tears

Gamespy kirjottanu arvostelun, luettavissa täältä.

Ei mitään maailmaa mullistavaa luvassa arvostelun perusteella.

Odotus jatkuu.
 
Vastaus: Shining Tears

Sillä oletuksella eletään. Pikainen vilkaisu IGN:n puolelle kerto:
Release Date
US: March 22, 2005
Japan: November 3, 2004

Ei edes mainintaa Euroopan julkaisusta joten...

Omani lähti tulemaan keskiviikkona.
Tuli VG+:sta ilmoitus, että peli lähetetty. Ens viikolla pääsee pelailemaan.
 
Vastaus: Shining Tears

Ihme on jos ei euroopassa julkaista kun edelliset osat ovat julkaistu täällä,joskus ennen kuin USA:ssa.
Voin suositella peliä jos on tykännyt Shining Soul peleistä :)
 
Ylös Bottom