Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sid Meier's Pirates

Crosby

New Member
En nähnyt tämmöistä ketjua missään mutta lukitkaa jos tällainen on jo olemassa. Kyseinen pelihän kertoo merirosvon elämästä 1700-luvulla ja peli on saanut lukuisia hyviä arvosanoja ympäri maailmaa. Peli ilmestyi Euroopassa noin kuukausi sitten. En itse osaa linkkejä arvosteluihin ja pelin kotisivulle laittaa joten taitavammat saavat tehdä sen. Poropeukalo kun olen näissä asioissa. Mitä mieltä olette pelistä? Onko kukaan täällä sitä jo hankkinut? Itse hankin sen luultavasti viikon päästä. Tänne siis kaikki jutut ja keskustelu tästä pelistä.
 
Vastaus: Sid Meier's Pirates

Juu tuli tuossa eilen kyseinen peli hankittua, olen aina pitänyt civilization pelisarjasta ja kun näin hänen tehneen pelin myös psp:lle heräsi mielenkiintoni kyseistä tuotosta kohtaan heti.

Itse olen pitänyt pelistä, vaikka alussa vähän kysymys merkkiä päänpäällä varmasti loistikin ennen introducionin lukemista pelin manuaalista.

Milläs tyylillä porukka tykkää pelata, itsellä ensimmäinen tallennus taitaa mennä englanin piraattina ja päämäärää ei ole, lähinnä testimielessä ensimmäinen tallennus alkanut.

Sopii hyvin kyllä tämän tapaiset pelit psp:lle, vielä kun sataisiin oma versio civilizationista niin kyllä kelpaisi.
 
Vastaus: Sid Meier's Pirates

Eilen tuli hankittua tämä peli uuden PSPn kanssa.

Itse muistan pelin jo Amiga-ajoilta ja hankinkin sen uuden päivitetyn PC-version pari vuotta sitten, joka on kyllä paras päivitys-peli ever.

PSP-versio näyttää yhden illan testin jälkeen yhtä hienolta peliltä kuin PC-versio. Suurin ero mikä tuli vastaan on sudet, jotka syövät aarteen metsästäjiä maissa ollessaan.

Itse yleensä pelasin peliä selvittämällä kaiken vastaan tulevan, mutta vaikeimmilla tasoilla tämä käy vaikeaksi. Joskus muistan yrittäneeni jotain Caribian gigoloa, jolloin yritin vikitellä jokaisen kuvernöörin tytärtä :D Saa nähdä minne seikkailut nyt suunnataan kun pelin voi ottaa matkoille mukaan.

Saattaa olla tämän vanhan parran nostalgisia höpinöitä, mutta pelin antama vapauden tunne ja piraatin elämän maku on vertaansa vailla.
 
Ylös Bottom