Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Siisti taustakuva tietokoneelle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AuDio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
[mainostus] En nyt välttämättä sanoisi siisteiksi, mutta jos kiinnostaa katsastaa minun töitäni niin ne löytyvät täältä. [/mainostus]

Todella hienoja. Itse en koskaan löydä hyvänlaatuisia kuvia pelihahmoista tms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Takaisin pystyyn.

Joku taustakuva, missä olisi PlayStation. Siis ihan se perusmalli. Hyvälaatuinen ja mielellään muokkailematon kuva.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse käytän bändien taustakuvia, täl hetkellä Kotiteollisuus saa komistaa konettani. On välillä ollut kaverin tekemiä kuvia..
 
Ite jos ootan jotain peliä tai oon kiinostunut jostai aiheesta(autoista tai jostai) ni pistän sen aiheisen taustakuvan. Tai sit käyn www.wallpapershq.com
 
kävin tuossa kummppen suosittelemassa xpthemessä ja imin sen suosituimman forever blue teeman xp:lleni ja valitessa sen kas kummaa näyttö meni mustaksi tekstejä myöten... omia keinoja kokeilin muutaman tunnin ja mikään ei onnistunut korjaamaan tilannetta. vein koneen atk liikkeeseen jotta saisivat sen kuntoon mutta eivät saaneet sielläkään mitään aikaseksi. totesivat vaan että mustana on ja pysyy. joten jouduin formatoimaan koneen ja kun tämä oli vielä uusi kone jota ei oltu osioitu vielä partition magicilla niin kaikki uudet pelit(bin) meni hukkaan + tvsarjat ja leffat lisäksi. vähän harmittaa... :( :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
kävin tuossa kummppen suosittelemassa xpthemessä ja imin sen suosituimman forever blue teeman xp:lleni ja valitessa sen kas kummaa näyttö meni mustaksi tekstejä myöten.
Onko sulla StyleXP:tä? tarttet sen jos haluat asentaa omia teemoja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Onko sulla StyleXP:tä? tarttet sen jos haluat asentaa omia teemoja.

juu oli mutta eipä tuo auttanu vaikka preview tilassa oli oikein ja sitten ei voinut enään deletoida sitä teemaa jälkeenpäin jostain syystä. se vaan meni mustaksi tekstiä myöten. taas joku windows ihme juttu mulle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
juu oli mutta eipä tuo auttanu vaikka preview tilassa oli oikein ja sitten ei voinut enään deletoida sitä teemaa jälkeenpäin jostain syystä. se vaan meni mustaksi tekstiä myöten. taas joku windows ihme juttu mulle.

Itse olen StyleXP:tä käytellyt jo varsin kauan ja ikinä ei ongelmia ole ollut. Kokeilitko vikasietotilaa, siinähän teemat eivät ole käytössä, joten teoriassa olisi voinut toimia?

Ja tähän vielä pieni neuvo: olkaa varovaisia XP:n login screenin säätelyn kanssa , minä pistin kerran sen tilalle hieman väärän ohjelman (loginscreen on ihan exe-päätteinen tiedosto). Ei pystynyt kirjautumaan koneelle sisään ennen pientä säätöä.

Ja topiciin: Taustakuva vaihtuu joskus lähes päivittäin, välillä sama kuva taas saa olla kuukausia. Yleensä kuitenkin kuvaa vaihtaessa vaihdan muutenkin koko Windowsin ulkonäön uudelleen, taustakuvan ja muun winukan täytyy sopia yhteen :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Onko sulla jotain linkkiä, mistä bändien taustakuvia olisi erityisen paljon?

Ei tule nyt mieleen, yleensä menen kyseessä olevan bändin kotisivuille ja etin sieltä, mut jos siel ei ole niin sitten jostain muualta. Ny komeilee Kotiteollisuuden taustakuva.
 
Ylös Bottom