Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 3 apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finukko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Finukko

New Member
Siis olen tässaisessa tilanteessa: olen huoneessa sportshop (ei ehkä kirjoitettu oikein) jossa on muistiinpanomerkki (se punainen pallokolmio). vieressä on pöytä jossa on joku ihmeen hyrrä tai joku semmoinen. Siis olen semmoisessa paikassa siellä on paljon ruumiita (paketoituna johonkin liinaan ja on pöydällä), jos muistipaikasta katsoo oikealle (siis kun on mennyt ovesta pihalle) siellä on iso halli jonka keskellä on korkeat tikkaat. Ja siellä on yksi ovi josta menen sisään ja rupean kiertämään paskarinkiä ja olen taas siellä muistipaikassa (toivottavasti tiedätte paikan), minne pitäisi mennä :confused:.

Edit:Pääsin sen kohdan läpi vihdoin :D , mutta ei ongelmat siihen loppunut sen jälkeen ollaan metroasemalla ja en pääse sieltä eteenpäin :confused: . Olen käynyt joka paikan läpi ja sain haulikon mutta mitä sitten?????.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silent Hill 3 apua

Etköhän pääse näillä neuvoilla metroasemalla eteenpäin: jatka portaita alas siltä laiturilta jolla olevasta junasta sait haulikon. Päädyt lopulta laiturille jonka raiteilla pienen matkan päässä laiturilta on ovi. Yritä avata se (ja ole valmiina juoksemaan takaisin laiturille turvaan...).

Equus sanoi:
Etköhän pääse näillä neuvoilla metroasemalla eteenpäin: jatka portaita alas siltä laiturilta jolla olevasta junasta sait haulikon. Päädyt lopulta laiturille jonka raiteilla pienen matkan päässä laiturilta on ovi. Yritä avata se (ja ole valmiina juoksemaan takaisin laiturille turvaan...).

Kiitos nyt pääsin eteenpäin. :D

Ei olenko tyhmä semmoisissa kohdissa jossa joku vaunu tulee vastaan ja liiskaa alleen, no olen siellä puistossa (jossa Heather näki unta) ja nyt ei saakkaan jäädä sen vanun alle. Ja se ovi on lukittu josta ohjataan sitä vuoristorataa ja en löydä avainta, olenko tosiaan niin tyhmä etten tajua "vaunu tulee ja liiskaa sinut" kohtia. Helppii :(.

avaimen saa kaupasta joka on ennen vuoristo rataa sielta mistä tulit matkan varrella siis palaa vähän takas.. kaupassa kun poistut niin kirjat romahtaa ja löydät avaimen

Nyt olen menossa normal tasolla peliä läpi ja olen siellä sairaalassa kun se on muuttunut veriseksi. Siellä pääsee hissillä aivan alimmaiseen kerrokseen joka on jonkinlainen ruumishuone. Siellä on siinä kiviluukussa kirjoitettu roomalaisia numeroita. ja siinä vieressä on lukko johon tarvii jonkun numeroyhdistelmän. Joten miten sen numeron saa selville että saan lukon auki?

Finukko sanoi:
Nyt olen menossa normal tasolla peliä läpi ja olen siellä sairaalassa kun se on muuttunut veriseksi. Siellä pääsee hissillä aivan alimmaiseen kerrokseen joka on jonkinlainen ruumishuone. Siellä on siinä kiviluukussa kirjoitettu roomalaisia numeroita. ja siinä vieressä on lukko johon tarvii jonkun numeroyhdistelmän. Joten miten sen numeron saa selville että saan lukon auki?

Muistaakseni niissä paareissa jossa ne ruumiit ovat, on niitä numeroita.

Ne piti laittaa johonkin järjestykseen.

Jotenkin noin se meni, en muista kunnolla kun on niin pitkä aika kun tota pelasin.

Difficulty: Normal
Solution: Look at the roman numerals and see which square they correspond to.
Each square represents a bed. If IV is in the middle square of the left column,
then the fourth number is 4. If II is in the middle of the middle column, then
the second number is 5. Got it

Yeah got it thanks for the help. Tämä ei liity peliin mutta miten sen Heather beam:n saa, menin normaalilla läpi ja nyt hardilla voisko joku neuvoa miten sen saa ja miten käytetään (nimittäin en ole varma onko se hallussa jo, ainakin Princess Heart costume on jo hallussa).

Finukko sanoi:
Yeah got it thanks for the help. Tämä ei liity peliin mutta miten sen Heather beam:n saa, menin normaalilla läpi ja nyt hardilla voisko joku neuvoa miten sen saa ja miten käytetään (nimittäin en ole varma onko se hallussa jo, ainakin Princess Heart costume on jo hallussa).
laita se puku päälle ja ilman aseita painat tatit pohjaan niin heaterin pitäisi muutaa muotoaan. kysy lisää jos ei toimi

pekka1982 sanoi:
laita se puku päälle ja ilman aseita painat tatit pohjaan niin heaterin pitäisi muutaa muotoaan. kysy lisää jos ei toimi

Ei toimi, kai tarkoitat L3 ja R3 kuinka kauan pitäisi painaa tatteja?

Tällänen turha kommentti mut ei siinä mun mielestä mitään tatteja pitäny painaa. Pistä se puku päälle ilman aseita ja pystyt ampumaan niitä "säteitä". Jos ei toimi nii siinä saatto olla joku sellanen et pitää tappaa hirviöitä tarpeeksi.. voi kyllä olla että se oli siihen sexy beamiin (tai mikä nyt olikaan). Ja jos ei edelleenkään toimi nii voit käydä katsomassa joltain nimeltä mainitsemattomilta sivuilta...

Ongelma ratkaistu kun menin hard tasolla läpi siinä tuli että: you got a special weapon heather beam.

ei enää apuja, kiitos kaikille.

Ylös Bottom