Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 4 the room

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Digger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Digger

New Member
Peli rupeaa olemaan jo aika lopussa, mutta niin on mielenkiintokin. ( oikeastaan se loppui jo aikoja sitten ) Kesken ei viitsisi jättää, kun näin pitkälle on jaksanut, joten ajattelin ensimmäistä kertaa ikinä turvautua koodeihin. Netistä en onnistunut löytämään... Energiaa ja paukkuja jos saisi lisää, niin voisi jaksaa tämän paska pelin loppuun. AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vastaus: Silent Hill 4 the room

Digger sanoi:
Peli rupeaa olemaan jo aika lopussa, mutta niin on mielenkiintokin. ( oikeastaan se loppui jo aikoja sitten ) Kesken ei viitsisi jättää, kun näin pitkälle on jaksanut, joten ajattelin ensimmäistä kertaa ikinä turvautua koodeihin. Netistä en onnistunut löytämään... Energiaa ja paukkuja jos saisi lisää, niin voisi jaksaa tämän paska pelin loppuun. AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Läpi meni (onneksi), apuja ei kaivata.

anteeksi,mutta kun täällä on jo tämä topikki niin laitan oman pulmani tänne:
olen siellä pyöreässä vankilassa,pelastin juuri sen miehen sieltä sellistä,ja katsoin animaation jossa se puhui sen lapsen kanssa,mitä nyt pitäisi tehdä?

Sun pitää pyöritellä ne sellit sillain kohalleen, että ne verisängyt on kaikki samassa kohassa ja mennä kolmanteen kerrokseen ja hyppiä niihin koloihin.

Lue ne päiväkirjat niin niistä selviää ainakin.

Itse olen jumissa siellä hotellissa.
Elikkä pitäis (ilmeisesti) päästä sen Eileenin huoneeseen #303, mutta avainta ei löydy mistään.
Olen tarkastanut jokaisen huoneen ainakin kerran eikä löytynyt. Ja mitä sillä nukella pitää tehdä?

Kaikki avut kelpaa.

mene huoneeseen 106,siellä käytä puhelinta joka löytyy huoneesta asunnon perällä. sitten jossain puhelin soi,etsi se puhelin ja vastaa.

Kyllä mää siihen puhelimeen oon jo soittanu.
Eihän siitä mitään erikoista tapahtunu? :confused:
Toista kertaa siihen ei pystyny soittaan, mutta eikös se vieny sinne maalaajan huoneeseen,
jossa on kuvia ja selityksiä asukkaista.

En mää tiedä. :(

Mikäli on samoin kuin ps2 versiossa, se avain on Henryn huoneessa sängyn ikkunapuolella. Mutta vasta sitten kun olet löytänyt ne punaiset paperin palaset ja tunkenut ne oman oven ali. Se mikä voi jäädä huomaamatta on yhden huoneen jääkaapissa, en muista huoneen numeroa mutta katso kaikki jos et ole löytänyt.

Ja siitä nukesta:

Jos pistät sen arkkuun niin myöhemmin siihen yläpuolella olevaan seinään ilmestyy pari riesaa, toisen sanoen ei olisi kannattanut ottaa sitä :p
Ne pysyy poissa jos pidät sitä mukana kuitenkin

pitänee tunkea sitten se lappu,olen löytänyt kaikki mutta yhtä en ole laittanut oven alta :p

Osaatko messenjah14 sanoa missä kerroksessa toi jääkaappi lappu on?
On pari kertaa tullut kattottua kaikki huoneet läpi, niin ei enää oikeen nappais kaikkia selata lävitte.
:cool:

APUA Splinter Cell

Olen toisessa Chinese Embayssa. Olen räjäyttänyt 2 rekkaa mennyt viemäri putken sisälle tappanut ensimmäisen tyypin sitten Colonelille soittaa joku Soldier seuraan colonelia hissille saakka menen hissillä ylös enkä kerkeä mennä ovesta mistä hän meni enkä tiedä numerokoodia oveen (hissin edessäolevaan oveen) olen koittanut parikymmentä kertaa eikä yhdelläkään kerralla osu oikeaan koodi..

Vastaus: APUA Splinter Cell

t_a sanoi:
Olen toisessa Chinese Embayssa. Olen räjäyttänyt 2 rekkaa mennyt viemäri putken sisälle tappanut ensimmäisen tyypin sitten Colonelille soittaa joku Soldier seuraan colonelia hissille saakka menen hissillä ylös enkä kerkeä mennä ovesta mistä hän meni enkä tiedä numerokoodia oveen (hissin edessäolevaan oveen) olen koittanut parikymmentä kertaa eikä yhdelläkään kerralla osu oikeaan koodi..

Tämä on Silet hill aihe ei Splinter Cell.

Heh testasin SH4 Xbox 360 ja kyllä se siinä toimii hyvin :)
Mutta jossain väli animaatioissa hahmojen naamat halkeilevat :)

Mordor sanoi:
Heh testasin SH4 Xbox 360 ja kyllä se siinä toimii hyvin :)
Mutta jossain väli animaatioissa hahmojen naamat halkeilevat :)
Toimiikos vga:lla

Ylös Bottom