Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill elokuvaksi

Dan

Member
<Tilt.tv>
Konami on ryhtynyt yhteistyöhön Samuel Hadidan ja tämän tuotantoyhtiön Davis Films Sarlin kanssa. Parivaljakon tarkoituksena on luoda elokuvaversio Silent Hill -kauhupelisarjasta. Projektin ohjaajaksi on valittu Brotherhood of the Wolfin ja Crying Freemanin tekijänä kunnostautunut Christophe Gans.

Silent Hill on tuorein askel Konamin aktiivisessa pyrkimyksessä kääntää pelituotantoaan elokuvamuotoon. Yhtiön vision mukaan tämä vahvistaa sen tuotemerkkien tunnettavuutta entisestään.
</tilt.tv>

Tässäpä hyvän leffan ainekset, kunhan ei vaan sorruta mihinkään massa skeidaan... Hiukan SH:n tyylinen leffa on myös Jacobs Ladder.
 
Epäilen... tuskin tästä mitään tulee, vaikka ainekset ovatkin hyvät. Ei sitä hyvää keittoakaan saa hyvistä aineksista aikaan, jos ei vettä osaa keittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Toivottavasti saavat itse elokuvasta yhtä pelottavan kuin Silent Hill peleistä.

Pahoin pelkään, ettei tässä onnistuta. Tosin ohjaajan Crying Freeman oli visuaalisesti aika tyylikäs, joten ainakin se puoli on hallussa. Eri asia on taas, jos käsikirjoitus on krapula-aamuna pöytäliinaan kyhätty. Hyviä "pelistä elokuvaksi" -filmatisointeja ei tule mieleen yhtä ainoaa. Resident evil oli kohtalainen yritys, lähinnä siksi että uskollisuus pelille säilyi jotenkuten. Niin, ja tietty Milla Jovovich miellyttää aina silmää ;)
 
Jos Yamaoka ja pari pelien suunnittelijaa on mukana hommassa niin saattaisi siitä syntyä jotain laadukastakin. Mutta ei ne kuitenkaan ole.
 
Mä oon oottanu tätä leffaa jo pitkään - siitä lähtien kun luin erään haastattelun, jossa Silent Hillin tekijät herjasivat Resident Evil -elokuvaa ja sanoivat tekevänsä itse paremman. Lupasivat olla vahvasti projektissa mukana aina käsikirjoituksesta lähtien.
 
Jostakin artikkelista lukaisin, että pelien tekijätiimi olisi tosiaan messissä tiiviisti. Toivottavasti siis saamme kuulla rainassakin Yamaokaa :)

Käsikirjoittaja muistaakseni myös mainittiin jossakin. En nyt kuollaksenikaan enää löydä linkkiä, mutta olisikohan siellä mainittu True Romancen raapustaja tähän... Lupaavaa?

Peleissä on minusta aina ollut potentiaalia leffaksi asti. Jos vaan tiimi onnistuu pusertamaan kaiken sen fiiliksen kasaan oikein, voi tulla hyvääkin jälkeä. Noh, pidän silti riman matalana...
 
Jeejee, Brotherhood Of The Wolf ainakin oli hyvä, ei ainakaan mikään täys pa$$$ka hollywood leffa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dan
[B
Silent Hill on tuorein askel Konamin aktiivisessa pyrkimyksessä kääntää pelituotantoaan elokuvamuotoon. . [/B]

Jahas, eli tuo on vain "traileri" Metal Gearia varten. :p
 
Silent Hillistä ei mielestäni kyllä elokuvaa kaivata. Se, että tekijätiimi on "aktiivisesti mukana" tarkoittanee sitä että he saavat kutsun ensi-iltaan. Sanokaa vain pessimistiksi, mutta uskon vahvasti että kaikki potentiaali hukataan tuostakin ideasta täysin.
 
Ylös Bottom