Siis miten olisi vaikka se, että tehtäisiin se taistelu hyvin? Tunnelma pelissä on ihan ok mutta voi herra jumala tämä taistelu on tylsää tässä. Hahmo pysähtyy paikoilleen aina huitaistessa, joten ilman sitä counteria juokset vihollisen eteen, pysähdyt ja painat nappia. Toivottavasti juoksit riittävän lähelle tai huidot siinä sitten ilmaa. Jonkinlainen painon tunne hahmolle ja animaatioon, niin että tuo ei tuntuisi niin tönköltä, olisi paikallaan. Viholliseen osunut isku ei tunnu myöskään miltään, niin pidemmän päälle tuntuu sellaiselta tyhjän hakkaamiselta.
Suuresti ihmettelen, ettei peli ole saanut enemmän risuja tuosta taistelusta. Konsolifinin arvostelu oli ensimmäinen joka sattui vastaan ja lukiessa tuntui, että puhutaan samasta pelistä. On pelissä hyvääkin, mutta loistavan SH2 Remaken jälkeen kyllä valtaisa pettymys, mikä ei johdu ainoastaan tästä auttamatta heikosti toteutetusta taistelusta.