Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill: Homecoming [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
eikö tälle todellakaan ole omaa triidiä xo-puolella?

julkaisuhan kuitenkin pitäisi olla 27.2, eli huomenna. sen mitä olen gameplay-videoita kattellut, niin peli tuntuisi ihan houkuttavan uuden taistelusysteeminsä ja kuvakulman puolesta, vaikka tämäkin on tainnut aika radikaalisti muuttua

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Itse asiassa tänään on pelin virallinen julkaisupäivä ja kävin hakemassa omani Jyväskylän Prismasta. Sitä samaa psykoottista ilmapiiriä näyttää olevan taas luvassa ja äänimaailma on lievästi sanottuna pelottava.
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

omani vasta äsken tilasin joten maanantaille menee. noo, jaksaa sitä odottaa
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Vähän himottaisi käydä tänään tämä kaupasta hakemassa, mutta kuullut vähän ristiriitaisia arvioita pelistä, niin vähän mietityttää.
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Vähän himottaisi käydä tänään tämä kaupasta hakemassa, mutta kuullut vähän ristiriitaisia arvioita pelistä, niin vähän mietityttää.

Jos aiemmat Hillit ovat miellyttäneet niin älä suotta epäröi :) Hyvä peli on!
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Perkuleen discshoppi, kun sieltä oli loppunut pelit niin en saanut tätä viikonlopuksi itelleni :(

Pistäkääpäs fiiliksiä jos joku on ehtinyt pelailla läpi jo omansa.
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Ensimmäisen viiden minuutin perusteella vaikuttaa ihan ok:lta. PAITSI kontrollit. Nekin lähinnä invert-ihmisille.

Lähinnä meikäläiseltä vie peli-ilon tuon invertin puuttumisesta. AIM-invert löytyy valikosta, mutta kameran y-akselin inverttiä ei ole. Mikä tekeekin pelistä pelkkää tappelua kameraa vastaan.

Q: Can you clear up this whole lack of inverted controls issue? Is the fact that turning on Inverted Aim only affects firearm aiming a glitch or was that intentional? Either way, can we expect to see an Invert Camera option added in a future patch?

We specifically called the mode invert aim and not invert camera to differentiate its function from the normal invert we see in games. We made a decision during development to support invert aim and not invert camera. Unfortunately none of the team nor any of our test group actually had a preference for playing with an inverted camera, so the issue of its omission never came up. Given the furor on the net it appears this was the incorrect choice to make and one that I will apologize for.

via :http://gamesblog.ugo.com/index.php/gamesblog/more/silent_hill_homecoming_double_helix_interview/ Saattaa sisältää spoilereita.

Miten on voinut olla noin ajattelematonta porukkaa. Ja miten eivät ole voineet lisätä tuota invert camera optionia. Luulisi sen kuitenkin olevan kohtuullisen helppo tehtävä.

Ei tätä pysty pelaamaan ilman inverttiä.
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

jaahas, sinne meni sit 50e hukkaan, jos ei ole kunnollista inverttiä
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Tässä just kiroan aivan samaa. Ja siis eniten ihmetyttää tuo, että tähtäyksen aseella saa invertiksi, mutta ei normaalia kameraa.

näinpä. koko ikäni olen invert-aimia/lookkia käyttänyt ja tämä vanha koira ei opi uutta
e: jos eivät tätä aio korjata päivityksellä, niin voisi asiasta pientä reklamaatiota laittaa kokoon
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Jos SH2, SH3 ja Origins ovat pudonneet, niin mihin tämä sijoittuu niihin nähden? Kannattaako?
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

näinpä. koko ikäni olen invert-aimia/lookkia käyttänyt ja tämä vanha koira ei opi uutta
e: jos eivät tätä aio korjata päivityksellä, niin voisi asiasta pientä reklamaatiota laittaa kokoon

Kameran invert-puute ei oo niin paha kuin tähtäyksen tosin. Kyllä siihen tottuu, oon tottunu parissa pelissä. Mutta tähtäyksessä on asia erikseen. :S
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Kameran invert-puute ei oo niin paha kuin tähtäyksen tosin. Kyllä siihen tottuu, oon tottunu parissa pelissä. Mutta tähtäyksessä on asia erikseen. :S

itsellä toi on ollut kyllä ylitsepääsemätöntä tähän mennessä. toisaalta enpä ole joutunut yhtäkään peliä noin läpi pelaamaan, joten jos se siitä. näin ainakin toivon. kuten toivon myös että asiaan saadaan korjaus joskus lähitulevaisuudessa
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

näinpä. koko ikäni olen invert-aimia/lookkia käyttänyt ja tämä vanha koira ei opi uutta
e: jos eivät tätä aio korjata päivityksellä, niin voisi asiasta pientä reklamaatiota laittaa kokoon

Eipä tuota missään kait ole mainostettu joten reklamaation teko on turhaa. Omaksi huviksesi voit kyllä tehdä jos saat siitä jonkinlaisen tyydytyksen.
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Nyt selvinpäin ja yhden tilitysviestin konamin supportille humalapäissään lähettämisen jälkeen oli aika kokeilla tätä uudestaan.

Kyllä se kamera edelleen häirittee, varsinkin kun tulee tiukka tilanne ja vaistonvaraisesti yrittää toimia.

Muuten peli on kyllä mukava. Tuttua Silent Hill tunnelmaa, eli painostava ilmapiiri, sumuinen kaupunki, alitehoinen taskulamppu, rätisevä radio ja mystisia henkilöitä/tapahtumia. Tosin nuo painajaisosiot eivät grafiikoiden puolesta tunnu yhtä painostavilta kuin aikaisemmin. Filmgrain luo elokuvamaista fiilistä.

Äänimaailma vaikuttaa hyvältä, tosin Dead Spacelle hävitään. Mitään pahempia puzzleja ei ole vielä vastaan tullut. Lähinnä tavaroiden etsimistä. Toivottavasti tähän tulee muutos.

Kyllä tää kelpaa sarjan faneille ja muillekin jännityksen faneille. Varsinkin jos ei ole tottunut käyttämään inverttiä. Tosin en muista oliko aikaisemmissa osissa yhtä paljon halpoja säikyttelyitä kuin tässä on jo ollut. Ennen kauhu perustui tunnelmaan, nyt on niitä säikyttelyitä.
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

itsellä toi on ollut kyllä ylitsepääsemätöntä tähän mennessä. toisaalta enpä ole joutunut yhtäkään peliä noin läpi pelaamaan, joten jos se siitä. näin ainakin toivon. kuten toivon myös että asiaan saadaan korjaus joskus lähitulevaisuudessa

Ymmärrän. Minullakin on jotain samantyylisiä "deal-breakereitä", kuten sen invertin puuttuminen kun tähtää. Mutta ekassa splinter cellissä meni peli läpi ilman invert kameraa kun en sitä tajunut säätää.
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

kyllästyin odottamaan ja kävin gamestopista omani muutamalla vaihtopelillä
 
Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]

Ymmärrän. Minullakin on jotain samantyylisiä "deal-breakereitä", kuten sen invertin puuttuminen kun tähtää. Mutta ekassa splinter cellissä meni peli läpi ilman invert kameraa kun en sitä tajunut säätää.

Eikö saa invertille edes boksin omien asetuksien kautta? Pleikkarilla tämä tuli jo kaverin kanssa pelattua läpi, mutta ohjaukseen ei tottunut koko pelin aikana. Gamerscoren takia mietin ostoa boksille, mutta jos ohjausta ei saa invertiksi, jää se ostamatta.
 
Ylös Bottom