Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuksella

Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Kun viestiin vastataan niin se tulee osoitteesta hotline.nfu-account40-dk ät nordiskfilm.com kannattaisiko minun vaihtaa se taas hotline ät nordiskfil.com osoitteeksi kun vastaan itse viestiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Kun viestiin vastataan niin se tulee osoitteesta hotline.nfu-account40-dk ät nordiskfilm.com kannattaisiko minun vaihtaa se taas hotline ät nordiskfil.com osoitteeksi kun vastaan itse viestiin?
Ei.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Jepulis, eli sellainen ongelma, ettei pleikkari suostu kirjautumaan PSNetworkkiin. Antaa eri yrittämillä eri vikakoodeja: 80710092, 80710D23(lähes vuorotellen) . Internet selain toimii kuitenkin moitteetta, eli ongelma ainoastaan PSN:ään kirjautuminen.

Modeemi on TeleWell TW-EV900 VDSL2.
Aikaisemmin ei ole näiden laitteiden kanssa ollut mitään ongelmia. Ongelmat alkoivat tänä aamuna.
Olen ottanut virrat pois kaikista laitteista yli kahdeksi minuutiksi, ei apua.

Auttakaa KEN VOI!!!!?
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Aikaisemmin ei ole näiden laitteiden kanssa ollut mitään ongelmia. Ongelmat alkoivat tänä aamuna.
Jos mitään et ole muuttanut, ja töpselin tuuletuskaan auta, on vika joko PSN:ssä itsessään tai palveluntarjoajasi verkossa. Kummassakin tapauksessa haavat parantaa vain aika.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Well, mitään en ole muuttanut. Googlettamalla löysin (vanhempia) keissejä, jolloin PSN ollut alhaalla ja antanut samoja vikakoodeja. Kiinnostaisi tietää, että olenko tänään ainut ongelmani kanssa, eli toimiiko muilla netwörkki?
Eli pidän näppini erossa modeemista, enkä yritä vaihtaa asetuksia?

Jos näin, niin odotellaan...
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Kiinnostaisi tietää, että olenko tänään ainut ongelmani kanssa, eli toimiiko muilla netwörkki?
Ainakin PlayStation.com näyttää vihreää valoa ja sanoo statukseksi "Käytössä".

PS. Kerrotko vielä palveluntarjoajasi ja paikkakunnan (jos muu kuin tiedoissasi oleva Lappeenranta)? Jos kyseessä on kovin paikallinen ongelma, kohtalotovereita löytynee läheltä.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Palveluntarjoaja KYMP ja paikkakunta on kyllä Lappeenranta. Muut nettihörsselit toimii ihan nörmaalisti.
Ja kävin myös heti alkuun kyllä katsomassa sen vihreän pallukan...
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Palveluntarjoaja KYMP ja paikkakunta on kyllä Lappeenranta.
Ainakaan Euroopan virallisella PS-foorumilla ei näytä olevan raportoituna mitään. Tuonne kyllä tulee hyvin nopeasti viestejä kahmalokaupalla, jos PSN:ssä on yleisempää vikaa.

Tuo voi siis olla esim. yksittäisen operaattorin reititysvika, joka ehjääntyy itsestään jossain vaiheessa. KYMPin sivuja katselemalla huomasin, että niillä on tänään ollut ongelmia niin sähköposti- kuin IPTV-palvelunsakin kanssa, joten ehkä PSN-ongelmat ovat samaa sarjaa.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Olit aivan oikeassa. Tuossa puol kahden aikaan käynnistin pleikkarin ja kirjautui aivan normaalisti sisään, store toimii etc.
Turhaan hätäilin siis.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Väärä alue ja turha kysymys, kuten aina.

Mikä mahtaa olla kun ei automaattista sisäänkirjautumista saa pois päältä ? Profiilin valikko näyttää että se ei ole päällä, mutta kun profiili-listasta oman profiilin valitsee niin kirjaudun automaattisesti sisään. Laitoin trophyjen automaattisen päivityksen käyttöjärjestelmän päivityksen jälkeen päälle ja myöhemmin valikosta laitoin automaattisen päivityksen pois, mutta sisäänkirjautuminen jatkuu.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Mikä mahtaa olla kun ei automaattista sisäänkirjautumista saa pois päältä ? Profiilin valikko näyttää että se ei ole päällä, mutta kun profiili-listasta oman profiilin valitsee niin kirjaudun automaattisesti sisään.
Olisiko puurot ja vellit hieman sekaisin? PS3:ssa on kaksi erilaista automaattista sisäänkirjautumista; ensin on käyttäjän automaattinen sisäänkirjaus ja sen lisäksi on vielä automaattinen PSN-kirjautuminen. Nuo ovat kaksi toisistaan erillistä toimintoa, koska tekevät eri asioitakin.

Esimerkki:

Konsolissa on käyttäjätunnukset Matti, Pekka ja Liisa. Näistä vain yhdellä voi olla käyttäjän automaattinen sisäänkirjaus päällä, eli kun Pleikkari käynnistyy, esim. Matti-tunnuksella kirjaudutaan saman tien sisään. Matilla ei kuitenkaan ole automaattinen PSN-kirjautuminen päällä, joten konsolin käynnistyttyä Matti vaan hengailee offlinena. Sitten paikalle pyyhältääkin Pekka, ja niin käyttäjää vaihdetaan käyttäjävalikon kautta. Pekalla on kummiskin automaaginen PSN-kirjautuminen päällä, joten hän on sitten saman tien valmis vaikkapa säntäämään Storeen katsomaan, joko se NHL 12:n demo olisi tullut. (Vinkki: ei ole.)

Selvensikö? :)
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Konsolissa on käyttäjätunnukset Matti, Pekka ja Liisa. Näistä vain yhdellä voi olla käyttäjän automaattinen sisäänkirjaus päällä, eli kun Pleikkari käynnistyy, esim. Matti-tunnuksella kirjaudutaan saman tien sisään. Matilla ei kuitenkaan ole automaattinen PSN-kirjautuminen päällä, joten konsolin käynnistyttyä Matti vaan hengailee offlinena. Sitten paikalle pyyhältääkin Pekka, ja niin käyttäjää vaihdetaan käyttäjävalikon kautta. Pekalla on kummiskin automaaginen PSN-kirjautuminen päällä, joten hän on sitten saman tien valmis vaikkapa säntäämään Storeen katsomaan, joko se NHL 12:n demo olisi tullut. (Vinkki: ei ole.)

Enpä tota automaattista sisäänkirjausta ole enne huomannut. kiitokset!

Tietoa tuleeko se salasananpalautus sivu koskaan kuntoon. Aina siinä vaan lukee kiinaks ja englanniks että se on huollossa... Ollut jo ainakin 3 kuukautta.

Ois meinaa kiva jos kaveri pääsis joskus mun pleikalla sisään...

Edit:23 heinäkuuta lähetin sitä viestiä eikä vielkään oo vastattu... :/
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Tietoa tuleeko se salasananpalautus sivu koskaan kuntoon.
Varmasti se joskus tulee kuntoon, mutta koska, sitä ei tiedä kukaan. Sony on ollut asian suhteen täysin vaitonainen. Eivät varmaankaan pukahdakaan ennen kuin palvelu on saatu testattua niin hyvin, ettei heti ensimmäisenä päivänä joku keksi siitä uutta reikää.

Ois meinaa kiva jos kaveri pääsis joskus mun pleikalla sisään...
Ehdotan, että kaverisi ottaa itse yhteyttä Pleikkarin tekniseen tukeen, kertoo PSN-tunnuksensa (ja siihen liitetyn sähköpostiosoitteen) sekä PS3-järjestelmäsi sarjanumeron (löytyy konsolin takaa olevasta tarrasta).

Näytä liitetiedosto 7402
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Olisiko puurot ja vellit hieman sekaisin? Selvensikö? :)
Ei ollu puurot ja vellit sekasin vaan olin autuaan tietämätön että kyseessä on eri asiat :eek:, ja kyllä selvensi, kiitos.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Tässä tulee todella typerä kysymys: En jaksa asiaa enää tähän aikaan illasta selvittää. Eli olen unohtanut playstation network:n salasanan.
Mistä saan sen selville??:eek:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko PSN kaatunut vai mitä, kun en voi kirjautua sinne?
Pystyykö PSN tunnuksen sähköpostia vaihtamaan?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko PSN kaatunut vai mitä, kun en voi kirjautua sinne?
Pystyssä näyttäisi olevan. Jos ongelma jatkuu, ole hyvä ja lue verkko-FAQ (koska viestisi tiedoilla ongelman todellista syytä on ihan mahdotonta tietää).

Pystyykö PSN tunnuksen sähköpostia vaihtamaan?
Sehän vaan onnistuu. Eli mene Käyttäjätietojen hallintaan ja valitse sieltä Account Information -> Sign-in ID (email address).
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Kiitos tiedoista, mutta olen kokeillut PSN juttua kahdesta eri koneesta.
 
Vastaus: Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuk

Kiitos tiedoista, mutta olen kokeillut PSN juttua kahdesta eri koneesta.
Mikähän tämä kokeilemasi "PSN juttu" on ja tarkoitatko koneella kenties tietokonetta?

Annas kun arvaan, olet yrittänyt vaihtaa salasanaasi täällä ja törmännyt siellä jo kuukausia olleeseen "The server is currently down for maintenance." -ilmoitukseen.

Eli joo, salasanan vaihto onnistuu toistaiseksi vain PS3:lla, mutta tuolla salasananvaihtosivun ilmoituksella ei ole tekemistä itse PSN:n toiminnan kanssa.

Jos kyse on jostain muusta, ole hyvä ja kerro nyt "pikkaisen" tarkemmin ongelmastasi. (Vinkki: FAQin alussa on nippu valmiita kysymyksiä, joihin kannattaa vastata.)
 
Ylös Bottom