megaman_87
New Member
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...
Kellään mitään tietoja tuosta uudest LMG:stä?
Kellään mitään tietoja tuosta uudest LMG:stä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jostain luin että playstation store päivittyisi briteissä(ja luulisin että koko euroopassa samaan aikaan) klo18 gmt, eli klo 20 suomenaikaa.Vaan ei meikällä! DLC ei vielä tietenkään ladattavissa.
Eiiiiih! Se karmea tapahtui. Oltiin Walhallan kanssa kaksin bubblalla ja vastassa on hirmuinen KFS maustettuna KFP:llä. Kaikesta turpaan ottamisesta huolimatta saatiin pistettyä domissa näitä hyökkääjiä edes jotenkin kampoihin. Sitten 10min jäljellä, hivenen yli puolet olivat saaneet vallatuksi. Meitsi on Walhallan varjelemana korjaamassa AAA:ta ja just kun se on melkein kunnossa niin räts. Pleikka jumissa. Voi kertakaikkista harmitusta kun pitkästä aikaa oli taas oikein kova yritys päällä arvokkaiden vastustajien toimesta.
Noh, pääsinhän vielä takaisin peliin. Suoraan sinne laskentaan ja peli päättyi häviöön.
Mutta jonain päivänä taas... ehkä... joskus... Ja silloin on hyvä päivä kuolla. Oli hauska tavata kentällä KFS ja KFP.
Pitää varmaan vaihtaa slimmiin jos tuo loota alkaa jatkossakin puukottaan selkään. Selvästikkin pelastuitte tänään sen ansiosta. No ehkä se huomenna taas skulaa jos mä nyt meen nätisti pehkuihin.Ilmeisesti pleikkarisi kuuli mun huudon... lopeta jo Jani ja mee nukkuu. Et toiminut ohjeistukseni mukaan, mutta plege toimi oikein ja yritti varjella sinua julkiselta nöyryytykseltä.
Oltiin Walhallan kanssa kaksin bubblalla ja vastassa on hirmuinen KFS maustettuna KFP:llä.
Hauska juttu, nimittäin me tavattiin kanssa KFV:n riveissä tuollainen poppoo. Tosin ei oltu nokakkain, KFS&KFP kombinaatio hyökkäsi eri rintamalla.
Samassa matsissa oli muuten aivan vastikään Valorilta lähtenyt undermeit. Kaveri imi haulia niin kovasti (kolmesti rekisteröi osuman minun ruudulla), että kun henki lähti niin ajattelin, että mikähän hijamoto nimeksi pamahtaa ruutuun. Yllätys oli melkoinen, kun ruudussa luki undermeit. Oli muutenkin jotenkin hassua, kun vasta jokunen minuutti sitten vielä pelattiin samassa squadissa Valorin puolella. Hetki kesti ennen kuin tajusi, että tosiaan oli sama kaveri kyseessä.
. Ja oli hyvä, kun pääsin sitten pelaamaan KFS squadiin sen mapin jälkeen, niin siellä uhattiin puukottaa selkään sen yhden Valor puolustuksen takia .
Joo, sori kun lähdin varoittamatta, oli niin kova ikävä SVERille . Ne kaksi ensimmäistä haulikon kutia tunsin nahassani, mutta kolmatta en.
Ah, tuntuipa kivalta tulla takaisin kotiin. Itse asiassa minulla ei ollut tarkoituksena edes pelata vielä tänään Sverin joukoissa kun kello oli jo mitä oli. Mutta saman tien kun pääsin Sverin valikkoon, niin vonrampe laittoi squadkutsun ja eihän siitä voinut kieltäytyä, joten hyppäsinkin sitten suoraan taisteluun. Oli kyllä aika jännä, kun lähes kylmiä väreitä pääsi kun sai taas taistella hupparihemmojen väreissä.
Nyt gaddaf, Foeman, Nisu ja kumppanit, alkakaapas raahautua takaisin MAG:in pariin, niin saadaan alkupäivien kovat kapinat taas aikaiseksi!
Täälä odotetaan kuin kuuta nousevaa jotta pääsisi palaamaan kotiin. Vielä reilut 20 pitkää leveliä valorin väreissä...
Kertokaapas nyt SVERiltä puolta vaihtaneet, onko ollut siistiä? Ja kuinka pian koti-ikävä on iskenyt? Itse en edes aio harkita puolenvaihtoa, kun aikanaan level 60 kilahtaa silmikkoon. Nyt olen vasta levelillä 40.
Kertokaapas nyt SVERiltä puolta vaihtaneet, onko ollut siistiä? Ja kuinka pian koti-ikävä on iskenyt? Itse en edes aio harkita puolenvaihtoa, kun aikanaan level 60 kilahtaa silmikkoon. Nyt olen vasta levelillä 40.
Aah, heviselloa ja hyviä kamuja. It's good to be home. Ja kyllä heti maistui paremmalta level 1 kuin Ravenin 60.
Amen.Snipu-hipat voi jättää kaikenmaailman ModernBadSniperBattlefieldWarfareille ihan suosiolla.