Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...
Myöhemmin illalla KEQ tuli vastaan useampaan otteeseen ja lopputulos oli aikalailla riippuvainen KFS:n vahvuudesta. Vajaa kaksi ryhmää taisi olla enimmillään porukkaa ja KEQ:ä ainakin kaksi joka kerta.
Ja Tku10 on sitten tehnyt lopullisen takinkäännön. Mies uhosi pitävänsä pitemmän tauon ja tulevansa pelaamaan vain peli-iltoina. Mutta tänäänkin tuli ainakin kolmesti KEQ:n riveissä vastaan. Mitä tämä tämmöinen pelleily on?
En mä lopullisesti takkia ole kääntänyt. Uhkasin etten tule pelaamaan näihin nyt sovittuihin peli-iltoihin että pidän hetken paussia KFS:stä...
Vuosijuhlaan olisin tullut, jos olisin ollut kotikonnuilla, kun parissa yksityisviestissä paikallaoloani toivottiin, mutta työt on töitä, ne on tehtävä.
Lupasin myös treenata KEQin riveissä, että en osuisi niin rankasti omiani selkään.
Tosin nyt kun pelailee teitä vastaan, niin alkaa tottumaan siihen, että lasauttaa KFS:ään parit luodit
Ukkosenjumala (enää ei voi ukkikseksi kutsua, kun klaanista löytyy Ukkis-niminen taistelijakin..) varsinkin sattunut osumaan yllättävän usein mun luoteihin, muita en sitten hengiltä saakkaan vaan ne nirhaa aina mut. Eikä sun pelitaitoja vastaan mitenkään, sä vaan aina osut selkä edellä mun eteeni
Tuntui vaan että tarttee vähän lisää haastetta peliin, kuin läpijuoksuja.
KEQin suurissa auloissa pelannut vain noita klaanimatseja ja tänäänkin on Clan Wars.
Jollei KFS kokoa sinne porukkaa, niin KEQin riveissä meen sitten mittelöimään.
Ja aika paljon Valorilla pelatessa on tullut ryhmäkutsua sit KFV jätkiltä, niiden kanssa sit pelaillut, silloin kun niitä onlinessa on.
Ja eilen tulin teitä vastaan muistaakseni sen 3 kertaa, mutta joka pelissä taisin olla ainut KEQin jäsen?
2 kertaa tulin joinilla perässä. Toinen oli se Ravenin domipuolustus, teillä oli jo kirjain hallussa kun pääsin peliin ja sitten se jäätyikin parissa minuutissa. Ja toisessa puolustitte sitä Valorin saboa. Jälkimmäisessä ei paljon tehtävissä ollut, kerran sain B:n haltuun teiltä, muuten meni siihen, että yritin vaan lahtaa teitä hieman kauempaa ja pysyä hengissä. Omassa ryhmässä olin minä + 2 klaanitonta aloittelijaa, joten oli hieman vaikeaa tehdä urotekoja.
Siinä kolmannessa yhteisessä pelissä (eli ekassa missä kohdattiin) olin ryhmässä ottamassa oppia että miten pelataan. WKE+VL$-upseerien kanssa. Tulihan siinä taas opittua yhtä jos toistakin tuosta pelistä ja miten kannattaa edetä.
Summa summarum, edelleen KFS:n eteen pelaan, mutta nämä peli-illat mitä on sovittuna, passaan.
Ja ettei kukaan ihmettele miksi torstaina en klaaniaulaan vaivautunut, kun teillä oli aika iso porukka kasassa ja itsekin SVERillä pelailin, mutta pelailin FIN-klaanin kanssa. Don_itsi, kuakels, kalanruoto ja Jopo siinä pyörähti, niin kävin ottamassa niiden kanssa muutamat pelit ryhmänä, kun ei ole jätkiä piiiiitkääään aikaan näkynyt kentillä..