Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ippanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

On toki niitä hyviä matsejakin, onneksi riittävän suuri osa, sillä ei ainakaan vielä oo menny konsoli kiinni kun ei rage ole ollut niin suuri.

Eilen oli kyllä hyvä matsi se jossa domi ratkes 13 sekunttia ennen loppua häviöksi. Oli vaan 3 kfv kaveria tiimissä, mutta muukin tiimi teki mitä käskettiin ja vielpä hyvin. Todella harvoin tarvitsi juosta spawnilta kun kaikilla oli medikit ja hitsipillitkin lauloi. Mutta se olikin sitten harvinaisempaa herkkua se, kun yleensä tulee turpaan niin että nokka rutisee.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

niin silloin kun minä olin rintamalla...

onhan se nyt ihan pakko hehkuttaa heti tänne. tuli sitä sen verran kauan haettua, niin sitä 100 tapon peliä, nyt se sitten juuri äsken tulla tupsasti. En ollut ryhmänjohtaja, joten ei ollut ilmaiskut apuna. En ollut bukkerintornissa, vaan kaikki tapot on tehty puukolla ja aseella.

Kuva11.jpg


Kuva22.jpg
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Ai saatana, makea peli varmasti. itellä jääny aina sinne jonnekki 70 nurkille parhaat pelit. Vielä jonain päivänä..
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

onhan se nyt ihan pakko hehkuttaa heti tänne. tuli sitä sen verran kauan haettua, niin sitä 100 tapon peliä, nyt se sitten juuri äsken tulla tupsasti. En ollut ryhmänjohtaja, joten ei ollut ilmaiskut apuna. En ollut bukkerintornissa, vaan kaikki tapot on tehty puukolla ja aseella.

Käsittämätön tili! On vähän noloa olla tiimikaverina samalla tuloslistalla sata tappoa ja tuhat pistettä perässä. Kypärännoston arvoinen suoritus, ehkä kolmenkin!

Muistan kyllä hyvin tuon matsin. Tais olla Domin puolustus. Oli varsin kiivasta menoa, ja vihukin yritti edes hiukan tosissaan. Itse päädyin pitämään bunkkeria ehjänä ja yritin siinä sivussa hiukan konetykillä hätistellä silmille hyppijöitä. Mutta kerro nyt ihmeessä Deriwon hiukan tarkemmin, millä taktiikalla listitään 117 vihollista?!?
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Yleensä nuo yli sadan tapon pelit koostuvat pelaajan perusteellisesta karttatietämyksestä, hyvin aggressivisesta pelityylistä, hyvän tähtäämisen lisäksi helvetin hyvästä lähitaistelu osaamisesta, tarpeeksi agressiivisen vastapuolen läsnäolosta ja vastapuolen spawnien läheisyyteen sijoittumisesta. Lähes poikkeuksetta Sensor Jammer on loadoutissa, aseena äänenvaimennettu SMG tai AR.

Mutta minustakin olisi kuitenkin hauska tietää, millä eväillä Deriwon tämän maagisen rajan ylitti !

Onse vaan hillitön tappokone.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Yleensä nuo yli sadan tapon pelit koostuvat pelaajan perusteellisesta karttatietämyksestä, hyvin aggressivisesta pelityylistä, hyvän tähtäämisen lisäksi helvetin hyvästä lähitaistelu osaamisesta, tarpeeksi agressiivisen vastapuolen läsnäolosta ja vastapuolen spawnien läheisyyteen sijoittumisesta. Lähes poikkeuksetta Sensor Jammer on loadoutissa, aseena äänenvaimennettu SMG tai AR.

juurikin noin :)

yritän jotain kertoa, ei kaikkea enää muista:

aseena Vipera, äänenvaimentimella, Senror jammer ja Motion sensor, skillit täydet molemmille. Peli oli tosiaan Domi-puolustus, olin C-D rintamalla, ja oma bunkkerini oli toinen oikealta, IT:n vieressä. Jossain vaiheessa vaan huomasin et nyt olen tulessa, nyt tulee tappoja ja paljon…

tosiaan ei tuollaisia tappolukemia tule ellei ole super-aggressiivinen. Ei jää odottamaan vihollisia vaan puskee päälle koko ajan, eikä niin kuin eräs sanoi hauskasti ("olin sniper ja jäin puolustamaan omaa spawnia ettei kukaan spawncamppaa siellä" :D) ja muutenkin toi peli oli vaan sellainen missä onnistui kaikki mitä tein. Voitin 99% kaikista 1vs.1 tilanteista. Vihollinen jaksoi hyökätä loppuun asti, joten koko ajan oli toimintaa eikä tullut pahemmin odottamista. Oma bunkkeri pysyi pystyssä vaikka viereinen meni muutaman kerran (ei tarvinnut kuluttaa aikaa juoksemiseen alusta asti). Pitää pysyä koko ajan liikkeessä, se on kai se tärkein ohje. Jos menet johonkin pusikkoon piiloon odottamaan, missaat kaiken äksönin (action). Ja pitäähän sitä pelisilmää olla myös, että tietää missä liikkua eikä pyöri missä sattuu. Tajuaa käyttää suojia turvana ja osaa liikkua äänettömästi vihollislinjan takana.

no juu, mutta ei tuommoisia pelejä tule kuin harvoin. Sellaisia missä onnistuu kaikki mitä teet. ja eikä tuotakaan olis tapahtunut ellei ’tosinopee’ ja’ Iso-Pepe’ olis pitänyt meidän bunkkeria pystyssä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

no juu, mutta ei tuommoisia pelejä tule kuin harvoin. Sellaisia missä onnistuu kaikki mitä teet. ja eikä tuotakaan olis tapahtunut ellei ’tosinopee’ ja’ Iso-Pepe’ olis pitänyt meidän bunkkeria pystyssä.

Tälläisiä kommentteja lukee harvoin MAG:n virallisilta foorumeilta tapoilla prässäilijöiltä, hatun noston arvoinen tunnustuksen myöntäminen.

Harmi, kun klaanijohtajat/upseerit eivät voi antaa mitään erikoisarvoja klaanilaisille. Olisi hauska lisä, jos tämänkaltaisista tempauksista voisi antaa nyt vaikka esim Deriwonille klaanin sisäisen "tappaja"-tittelin. Tai tosi ahkeralla repear/medikitille heidän työtään kuvaavan arvonimen. Olisi hauska lisä, että vastapuolen pelaajatkin (ja oman puolen tietenkin) voisivat katsella tätä kautta, mitä ansioita pelaajalla klaanin sisäisesti on, vai onko mitään.

Tiedän, että kuka tahansa voi perustaa klaanin, ja äkkiä olisi muutaman hengen klaanilaisia kaikilla arvontunnustus herkuilla pelaamassa, mutta jokainen voisi jättää nämä tunnustukset omaan arvoonsa, ja katsella vähän, että onkohan pelaaja oikeasti tunnustuksiaan ansainnut.

Edit: anteeksi offtopik, tämähän on sillon kun minä olin rintamalla ketju.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kiitokset jälleen KFS-klaanilaisille eilisiltaisista väännöistä. Tosi kivaa kun paikalla on sen verran sakkia, että saadaan kasaan melkein koko Suomi-plutoona.

Pelillisesti erityisen hauska - vaikkakaan ei kovin pistepitoinen - kokemus oli rajun mutta kurinalaisen vyörytyksen ansiosta noin neljässä minuutissa voitettu Sabo-hyökkäys Syr Darya Uplinkillä. Siinä ei kertakaikkiaan mikään mennyt pieleen missään kohtaa, KFS-jengi toimi samalla rutinoidulla automatiikalla kuin Törnin sissit.

En ollut hirnumiseltani tuolilla pysyä, kun matsin päätyttyä joku mukana ollut random-SVERiläinen nauroi salamavoitolle katketakseen ja hihkui jotensakin silleen, että "We won, we won, there's fucking KFS-clan everywhere!".

:cool:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

En ollut hirnumiseltani tuolilla pysyä, kun matsin päätyttyä joku mukana ollut random-SVERiläinen nauroi salamavoitolle katketakseen ja hihkui jotensakin silleen, että "We won, we won, there's fucking KFS-clan everywhere!".

:cool:

Jep, kaksi ja puoli ryhmällistä liikkeellä eilen. Itse olin jämäryhmässä tossa sabossa ja ennen peliä lobbyssa joku ulkomaalainen totesi kaverilleen "We can't lose this. There's KFS everywhere." En tiä onko maine kirinyt eteenpäin vaiko luotto noin kova yleensäkin isompiin klaaneihin, mutta meinas naurattaa tosiaan.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jeps oli kyllä mahtavat pelit taas eilen illalla, ite olin Ukkosenjumalan ja jonkun toisen kanssa just siinä jämäryhmässä jossa se randomtyyppi veti heti matsin aluks "Oh shit.. There's KFS everywhere.. We just won this match."
Hiukan nauratti kyllä se, mutta tottakai äijä puhui asiaa. :cool:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joskus olis kiva ottaa useampi matsi jotain toista klaania vastaan ja katsoa kuka on kuka. Yleensä vastustajat on aika huonoja, varsinkin Varikset (kjäh, kjäh!), mutta joskus vastaan tulee sellaista turbokerhoa - mitä lie japanialaisia - että ei ole KFS:lläkään mitään saumaa ekalla kerralla.

Onko jossain nettisivulla muuten klaanien ranking? Esim. viimeisen kuukauden sisään pelanneiden piste-level-keskiarvojen mukaan laskettu...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tuli eilen vaihdettua Valorille, ja aattelin et vois oikeen yrittää päästä KFS:n kans samaan peliin. Pari kertaa pääsinki ja ai että teki hyvää ku ekas pelis tapettuani Ukkosenjumalan kuuluu ''Siel on rankki vastas, s*****a!'' :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Johan oli domi puolustus äsken. Hihattomat vastustajamme painostivat täydet 30min bunkkereille, mutta läpi eivät päässeet, iso plussa yrityksestä!. Omalla squadilla ja viereisen bunkkerin squadilla kyllä riitti tekemistä ja se kyllä näkyi myös tapoissa, itse olin squadimme toisiksi tappoahnein 85:lla tapolla, ykkösellä oli 88 tappoa, mutta ei muillakaan vaatimattomia tilastoja ollut. Tällaista MAGin kuuluukin olla, ei luovuteta vaikka mikä olisi(KFS vs KFR....).
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Joo liityin samaiseen peliin jonnekkin aivan eri rintamalle teistä ja vaikka tulin myöhässä ja harjoittelen Tier1 snipua tällä hetkellä sain kasaan silti itsekkin 45 tappoa. Pakko nostaa hattua hyökkäävälle osapuolelle, voi että kun pelit olisivat järestäin tälläisiä niin ei paremmasta väliä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tuli oltua itsekäs sika sabossa, enne pelinjälkeisiä expoja taulussa oli 318 pojoa. Jokainen voi laskea kuinka paljon tuli oltua fragoalueilla ja kuinka aktiivisesti tuli med-kittiä käytettyä kavereihin(oli kyllä mukana koko matsin, ei vaan tullut nostettavia eteen). Todellista tiimipelaamista:rolleyes:
Samalla tosin tuli oma tappoennätys saboon.

20101120003.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Muutaman illan takainen sabo peli. Sver hyökkäys. Aika hyvin KFS:llä menee ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jaksaa edelleen naurattaa noi Varjon avustuksen? Miten toi edes on mahdollista? :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen tuli muutaman päivän tauon jälkeen hangattua muutama tunti ja oli aika kylmää kyytiä. Aralkum Mechanicalissa tuli turpiin aika satanolla parikin kertaa, kun oman joukkueen rintama petti melkein heti.

Jotenkin jännää, että omassa acqu-puolustuksessa noi pelit hävitään aina ylijuoksulla. Johtuneeko siitä, että varikolle tiputaan niin harvoin, että kukaan ei oikein osaa puolustaa niitä? Ainakin toi ekan joukkueen ajoneuvovarikko tuntuu jotenkin hankalalta, kun vihollinen pääsee laskuvarjoilla sinne konttien päälle valvomaan koko aluetta.

Muutenkin oli aika tappiontäyteinen ilta, varsinkin VL$-klaani veti aika kylmää lukemaa sabossa. Niin hyökätessä, kuin puolustaessa jos vastaan tuli. Toisaalta ei niihin tahtonut osuakaan lagin takia, mistä lie tulee koko posse.

Lagista puheenollen, pahimmasta päästä oli ainakin mulla eilen. AIkaisemmin ollut yksittäisiä pelejä, joissa lagasi pahasti. Nyt oli melkein koko illan ainakin välillä eri matseissa tai kokonaisissa matseissa tuota ongelmaa ainakin vähän enkä tainnut olla ainoa.
 
VL$ taitaa olla pääosin jenkkiläinen. ValorsLastStand jos puhutaan samasta klaanista.

Varsinkin lauantaina koko peli lagasi melko pahasti. Taidan syyttää japanilaisia.. ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Ylös Bottom