Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ippanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

tänään oli hyvä kun pelailin yhden hyökkäysdomin...
mun ryhmässä oli OIC joka ragequittaa kun peliä on jäljellä 9 minsaa.
Noh, päädyttiin sitten voittamaan kyseinen matsi kun aikaa jäljellä 50 sek.
Oli pakko lähettää kyseiselle tyypille pelin jälkeen viesti, "voitettiin ilman sua :)"

yksi asia minkä nostan tässä esille (tuskin herättää keskustelua :rolleyes:)
sellainen vaan että kun tuo veteraaniksi meno ei tuo mitään lisäbonusta ja nyt kun rajalvl on 70 ja yli 100 000 pistettä, tuleeko tässä käymään niin että kukaan ei enää jaksa mennä veteraanitilaan ja yhä useampi vastaan tuleva vihollinen on 60-70 lvl. Itse en ainakaan enää jaksa "aloittaa alusta", kun ei siitä saa yhtään mitään. Kohta ollaan kaikki levelillä 70 ja sitten soditaan ja kovaa. lol.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Toi 70 leveli oli kyllä märkä saippuan sisältävä sukka mulle. Olen kovasti taistellu päästäkseni pois valorilta ja kun pääsin viidenkympin yli, alkoi homma jo realisoitua voiton puolelle. Sitten iski se märkä sukka kymmenen lisä levelin muodossa. "Thums & aargh!" Haavoittuneena jäin maahan makaamaan katsoen kuinka evakuointihelikopteri nousi ylös ja siirtyi ylitsepääsemättömän tuntuisen vuoren taakse odottamaan. Nyt tarvittaisiin kyllä lisää apujoukkoja valorille, sillä tämä peite operaattori on liian syvällä väärän maan siimeksessä. Pelastakaa sotamies Jänismäsher!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Toi 70 leveli oli kyllä märkä saippuan sisältävä sukka mulle. Olen kovasti taistellu päästäkseni pois valorilta ja kun pääsin viidenkympin yli, alkoi homma jo realisoitua voiton puolelle. Sitten iski se märkä sukka kymmenen lisä levelin muodossa. "Thums & aargh!" Haavoittuneena jäin maahan makaamaan katsoen kuinka evakuointihelikopteri nousi ylös ja siirtyi ylitsepääsemättömän tuntuisen vuoren taakse odottamaan. Nyt tarvittaisiin kyllä lisää apujoukkoja valorille, sillä tämä peite operaattori on liian syvällä väärän maan siimeksessä. Pelastakaa sotamies Jänismäsher!

Voi saatana mikä kohtalo :D :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen illalla taas mukavat pelisessiot S.V.E.R.-veikkojen kanssa, joita oli linjoilla reilut 20 kappaletta parhaimmillaan ilman mitään erillistä peli-illan organisointia, mikä oli oikein ilahduttavaa :) Lupaa hyvää jatkolle.

Ilta vedettiin lähes kokonaan pelkkää dominationia. Omalta osalta pistesaaliit jäivät maltillisiksi, mutta kivaa oli silti. Tällä kertaa koettiin pari tappiotakin, molemmat domissa Valoria vastaan hyökättäessä kun vastassa oli silläkin puolella selkeästi organisoidumpaa klaani-joukkiota.

Tekniset ongelmat eivät ole vielä kokonaan menneen talven lumia, vaan domi jäätyy edelleen silloin tällöin, mutta ehkäpä kuitenkin harvemmin kuin aikaisimmin. Itsellä jäätyi pari kertaa osan porukasta jääden pelaamaan. Onneksi samaan peliin pääsi liittymään takaisin, joten aulassa ei tarvinnut odotella tyhjän panttina koko aikaa, ja välillä jopa pääsin takaisin "omieni" joukkoon. Vinkkinä muillekin jatkossa, eli kannattaa katsoa klaani-listalta missä pelissä porukka on ja valita ko. käyttäjän kohdalla"Liity/Join", jolloin pääsee takaisin peliin jos tilaa vain on. Pelin loputtua ehdit taas liittyä klaani-lobbyyn.

Luonnollisesti klaani-aula oli käytössä koko ajan ja sen suhteen ei ollut ongelmia. Jos aulan luoja lähti pois, siirtyi sen omistajuus seuraavalle automaattisesti.

Aulan toiminnasta tuli opittua sen verran, että jos klaani on jo pelijonossa kun uusi pelaaja tulee aulaan, ei hän pääse tuohon peliin mukaan.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Toi 70 leveli oli kyllä märkä saippuan sisältävä sukka mulle. Pelastakaa sotamies Jänismäsher!

Ukko deleteen ja SVERille! Niin on pari muutakin ns. "kovaa luuta" jo tehnyt. Voin kertoa, että satunnaisella pelailulla noi levelit välillä 60-70 nousee tooodelllla hitaasti jopa täysissä KFS-ryhmissä. Jäät vaan hyvistä kähinöistä väliin kun mätänet siellä hihattomissa... :)


Aulan toiminnasta tuli opittua sen verran, että jos klaani on jo pelijonossa kun uusi pelaaja tulee aulaan, ei hän pääse tuohon peliin mukaan.

Tätä olen mietiskellytkin... hyvä tietää.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jäät vaan hyvistä kähinöistä väliin kun mätänet siellä hihattomissa... :)

Näin on!
Ite deloin valorilaisen leveliltä 45. Samalla hemmolla oli Sveri ja Raveni pelattu kertaalleen vaan ei voi mitään. Tietty nyt vois sitä tehä toisen tilin ja sitä kautta tulla peleihin kun ei enää vaadi ystävälistaan lisäyksiä kun klaani lobby hoitaa homman hienosti.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ukko deleteen ja SVERille! Niin on pari muutakin ns. "kovaa luuta" jo tehnyt. Voin kertoa, että satunnaisella pelailulla noi levelit välillä 60-70 nousee tooodelllla hitaasti jopa täysissä KFS-ryhmissä. Jäät vaan hyvistä kähinöistä väliin kun mätänet siellä hihattomissa... :).

Saatat olla ihan oikeassa. Jotenkin vain tuntuu luovuttamiselta ja vähemmistön hylkäämiseltä. Parhaat kähinät jää varmasti kokematta, mutta joskus riittää, että messissä on yksikin rento soturi ja magi tuntuu taas magilta. Pitää kuitenkin harkita tuota ehdotusta.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Älä nyt ihmeessä luovuta, jos noin pitkälle olet jo päässyt. Happy Hourilla directives pyörii ja peleistä tulee 1000-3000xp melkein väkisellä, kun juokset vaan medikit/repearkit kädessä. Happyn jälkeenkin directivessiä vaan menemään ja tuo 60-70 on hetkessä tahkottu, jos pelaat vain xp mielessä, ja unohdat voitot/tapot/häviöt ja kaiken muun, ja pelaat vain niin, että saat paljon xp:tä. (lue hiilaat/herätät/korjaat) objecteilla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

No minusta taas on turha tuhlata vapaa-aikaa sellaiseen mistä ei nauti täysillä :p
Aika kuitenki on arvokainta mitä meillä on. Sitä voi tarjota lähimmäisilleen tai sitte käyttää verkkosodankäyntiFPSräskintäpelaamiseen :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Niin no sitten tosiaan, jos oikeasti ei kiinnosta ollenkaan, niin asia on eri. Itselleni silti nyt ainakin MAG:n random pelitkin ovat ylivoimaisesti parasta konsoliräiskintää, mitä marketeilla tällä hetkellä on. Se, että se voisi olla vielä parempaa Sverillä, en kiellä. Siellä se varmasti on juuri sitä parasta MAG:ia mitä tarjolla on, mutta kuvittele mitä ajan hukkausta se on punnertaa ensiksi 58 levelille ja saada palkinnoksi vain deletoitu ukko, kun leveliltä 60-70 itse menin ainakin vajaassa viikossa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ai että kun oli eilen mukava domi peli. Oltiin puollustamassa ja suurena yllätyksenä kun H:ta lähdin puollustamaan, niin siellähän oli kokonainen KFS ryhmä. No hyvin sain tapettua. Ennen kuin H:le menin niin tappoja oli joku 10 ja kun peli loppui tappoja oli joku 53-55. (Notkuin kokoajan H:la jossa oli kaikki KFS tyypit). Oli kyllä loistava peli... Harmi vaan, että kun kellossa oli aikaa jäljellä joku 40sek niin hävittiin. :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Sen verran kovaa panit Heppux vastaan, että joku meistä sanoi, että siellä on KFR äijiä vastassa :D Hauskaa oli lopussa kahtoo tilastoja ja löytää ainoastaan yksi mies sieltä. Itseäni harmittaa, että olen vielä n00bleveleillä, ja keskityin ovenraosta vain herättää meidän porukkaa takaisin ylös, muuten olisin tullu antaa sulle selkään sinne !
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllä äsken pisti kfs pahaa vastaan. Eihän teitä meinaa saada hengiltä millään. Kannattaa silti olla hereillä siellä kentällä, ettei jänis valtaa teidän torneja. Heh. Hyvä matsi muuten, mutta meidän tiimi oli aika pihalla kun alussa oli vaan neljä pelaaja. Sitten kun täytty niin meni vähän sooloiluksi. Ja kfv:tä jouduin taas edustaan yksin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mulla oli puolen vuoden tauko mägäämisessä, syynä kolmannen lapsen syntymä ja kuuma kesä, joka piti miehen meressä kaukana konsolista. Syksyn korvilla tuli olo, että enpä jaksa MAGiin enää tarttua, kun viimeksi huhtikuussa oli jo tosi hankalaa löytää peliseuraa, kartat tympivät jne.

Jostain kumman syystä päätin maanantaina 18.10. sipaista kiekon koneeseen, kun huomasin että päivityksiäkin oli tullut (2.0). Ja on se vaan kumma, miten tuo tekele taas imi mukaansa. Nyt on maanantai- ja tiistai-illat menneet taistelutoimissa.

Erityisen hyvä uudistus oli tuo klaaniaula, josta löytyi jopa kolmen KFS-tiimin plutoona. Ihan mahtava meno, ainakin puolustuksissa, jossa T-paitamiehet ja kumisotilaat sidotaan KFS:n kylmänviileällä ammattitaidolla taisteluun jo vastuualueen etuosassa, jolloin hyökkäys ei päässyt edes alkamaan. Viperani kävi lähes yhtä kuumana kuin hitsipilli ja medkitti.

Kiitoksia joka miehelle! KFS:n riveissä pelaaminen pelastaa mitä paskimmankin päivän. Se vaib ihmetyttää, miksei tuohon Interdictioniin riittä ollenkaan pelaajia. Sehän on ihan hauskaa vaihtelua ainaisille Domeille ja Acquille.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Toinenkin kesän kadottama ilmoittautuu joukkoon. Keväällä MAG jäi, edelleen ensimmäinen hahmo Ravenilla kesken... tällä viikolla tilasin Moven(ei ole vielä saapunut) ja piti MAG päivittää valmiiksi, pitihän se pari erää kokeilla menoakin ja hyvältä maistui. Ensimmäinen kokeilu meni melkolailla huti kun en tajunnut skillien ja loadouttien nollautuneen, koitin siinä sitte elvytellä jengiä nuubiensiavulla. Noh, skillit kuntoon (erittäin hyvä uudistus muuten) ja uudestaan kentälle, tuloksena MVP1 ja seuraavassa pelissä MVP3 sijoitukset :cool:

Ravenilla siis Multifailia tarjolla taas lähiaikoina, tulisi nyt vaan tuo kapula jo postiin...

PS. LMG on edelleen näemmä tehokas, spray and pray... koitan kuitenkin hieroa assaultmitalia kotiin, joten ATAC2000 on valintani.

Pps. Hiton lvl 70. Aikomus oli Ravenin jälkeen siirtyä kai sverille, mutta kiitos mun expatahdin per matsi, taidan olla ikuisesti Ravenilla. Ei se muuten haittais, suosikkini factioneista, vastarannan kiiski kaiken SVER-kiiman keskellä, muttakun kanssapelaajat on välillä melkolailla enemmän pihalla kuin minä. Ja se on jo jotain.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

En tiedä miten yleisiä seuraavanlaiset skenaariot ovat kun vasta pari päivää olen KFS porukassa päässyt mättäämään..

Domination mappi, 2 täyttä KFS squadia. Kirjaimet hallussa 5min pelaamisen jälkeen ja loppuun (voittoon) asti pidettiin, toki muutaman kerran puolustaja pääsi iskemään ja sai kirjaimet hetkeksi haltuun mutta pääasiassa koko pelin ajan homma meni KFS sanelun mukaan. Loppuvaiheessa peliä sisään rynnäköivät puolustajat ilmeisesti olivat jo melko turhautuneita kun luureista kuului amerikan englannilla heittoja tyyliin "only * reason you guys * win is because * zipper allows you to * cheat. * you guys" (* voi korvata tyyliin sopivalla/sopimattomalla sanalla;))

Hienoa menoa ja toivottavasti päästään jatkossakin aiheuttamaan täydellisiä nöyryytyksiä vastustajien leiriin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Toinenkin kesän kadottama ilmoittautuu joukkoon. Keväällä MAG jäi, edelleen ensimmäinen hahmo Ravenilla kesken... tällä viikolla tilasin Moven(ei ole vielä saapunut) ja piti MAG päivittää valmiiksi, pitihän se pari erää kokeilla menoakin ja hyvältä maistui. Ensimmäinen kokeilu meni melkolailla huti kun en tajunnut skillien ja loadouttien nollautuneen, koitin siinä sitte elvytellä jengiä nuubiensiavulla. Noh, skillit kuntoon (erittäin hyvä uudistus muuten) ja uudestaan kentälle, tuloksena MVP1 ja seuraavassa pelissä MVP3 sijoitukset :cool:

Ravenilla siis Multifailia tarjolla taas lähiaikoina, tulisi nyt vaan tuo kapula jo postiin...

PS. LMG on edelleen näemmä tehokas, spray and pray... koitan kuitenkin hieroa assaultmitalia kotiin, joten ATAC2000 on valintani.

Pps. Hiton lvl 70. Aikomus oli Ravenin jälkeen siirtyä kai sverille, mutta kiitos mun expatahdin per matsi, taidan olla ikuisesti Ravenilla. Ei se muuten haittais, suosikkini factioneista, vastarannan kiiski kaiken SVER-kiiman keskellä, muttakun kanssapelaajat on välillä melkolailla enemmän pihalla kuin minä. Ja se on jo jotain.

Tule Valorin riveihin ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tule Valorin riveihin ;)

En kannata. :)

Eilen taas hajos pää (niinkuin lähes joka päivä tällä viikolla) noihin valorin äijiin..
Kahdessa matsissa mut kickattiin pois sentakia kun oli niin paljon pisteitä (mitään muuta syytä en keksinyt..), ja toinen vielä happyhourilla, joka tympi kun ei saanut +1500pistettä.

Sitten tuo että ne ampuu omia, ei jumakiesus kun tulee kuulaa enemmän omilta kun vastustajilta joissain peleissä.

Ja kaiken kukkuraksi on juuri tuo ettei mehumaijaa osata käyttää ja medicciä antaa.

On toki niitä hyviä matsejakin, onneksi riittävän suuri osa, sillä ei ainakaan vielä oo menny konsoli kiinni kun ei rage ole ollut niin suuri.
 
Ylös Bottom