Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
gefilus A sanoi:Ei hele... Kertokaa lisää näitä, nämähän ovat melko hauskoja.![]()
Jarmo Hännisen Quentin Tarantino sai kyllä naurun irtoamaan...
Jarmo Hänninen sanoi:Ei hitto, että repesin. Kai se on pakko kehittää nyt joku hyvä hahmo ja pistää äijä seikkailemaan. En ole pitkiin aikoihin ehtinyt pelaamaan peliä, mutta ehkä kohta tämän surffaus-session jälkeen taas innostun ja teen jonkun "tutun" hahmon kehiin. Ehkä taas jonkin ohjaajanonko ehdotuksia. Pulskea Scorsese tai kuivakka Eastwood, joka juo elämän eliksiiriä äitinsä kanssa tuttipullosta
ehdotuksia?
Podu sanoi:Oletko Jarmo ollut lisäosaan tyytyväinen? Itse olen jossain vaiheessa ajatellut sen ostoa, mutta kun raha ei kasva puussa (kuten simssissä), eivätkä pelit ole ilmaisia.. Mitä pikku Quentinin elämään kuuluu, vai onko enää niin pieni![]()
Jarmo Hänninen sanoi:No sen vähän mitä olen ehtinyt pelaamaan. Mitään suurta määrää tavaraa ja kledjuja se ei peliin tuo. Mainittakoot nyt vaikka minijääkaappi, arcade-kolikkopeli, kitara, basso ja rummut tavarapuolen näkyvimpinä edustajina. Vaatepuolella on pari "pomppuhevi" -lookkia joihin liittyy tatuointeja
Pelissähän tulee "mukana" kolme kampus aluetta ja luennoilla käydään vähän samaan tapaan kuin normipelissä töissä, joten turha kuvitella pääsevänsä luokkahuoneeseen ainakaan ihan heti. Muistaakseni 4 lukuvuotta löytyy. Opinnäytetyö pitää tehdä ja esseitä kirjoitella.
Tosiaan en ole paljon vielä ehtinyt pelaamaan. Uskalla oikein jättää näitä itsekseensään elelemään kun menee varmaan heti kaikki pieleen.
Peli muuten maksoi 35 (Ylivieskässä Kärkkäisiltä). Sisältää ohjekirjan ja kaksi levyä.
Mutta ilmoittelen kyllä miten QT pärjää kovassa opiskelijamaailmassa.![]()
Podu sanoi:Huhhuh, luin tuon tarinani oikeastaan vasta äsken kunnolla, ihan kuin suoraan jostain roska romaanista, ensin mies on täysin tossun alla, mutta nousee ja vastustaa kohtaloaan, mutta loppu ei kuitenkaan päättynyt hyvin, vaan kaikki kuolivat..
Pitäisi tässä jossain vaiheessa aloittaa uudella simillä, onko Jarmolla jotain ehdotuksia millaisen tekisin? Sen olen jo päättänyt että taitaa tulla aika yksinäinen sim.
Jarmo Hänninen sanoi:Jaa-a, mikähän olisi passeli. Ehkä jonkinlainen katkera vanhus tai vastaava, joka vihaa maailmaa ja sitä rataa... tai jonkinlainen nörtti superrikollinen. Lesbo miestenvihaaja?