Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Zacheus...just. hieno nimi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zacheus
Kieltämättä tuli hakattua vanhaa pc-versiota ihan urakalla aikoinaan. Osaa olla yksinkertaisesti addiktiivinen peli. Tän pelin kun hommaa niin saa tyttökaverinkin liimautumaan pleikkarin ääreen.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Aina olen ollut sitä mieltä ettei konsolipelit välttämättä tarvitse hiirtä, mutta tämän pelin kohdalla uskon hiiren olevan käyttömukavuuden kannalta paras vaihtoehto.
Tosin peli ei tue hiirtä eikä näppistä joten s siitä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ja ohjaimella toimii aivan mainiosti, sillä eroaa PC-versiosta huomattavasti. Eli on siis muutettu konsoli ystävälliseksi, eikä hiirtä kaipaa kyllä yhtään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
XShava: kai siinä on se ihan sama peruspeli kuin PC:lläkin, ettei koko peli ole mennyt johonkin tehtävien ratkomiseen?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
En kuitenkaan usko, että PC:llä Simsin kaikkia osia satoja tunteja hieroneet saa pelistä mitään uutta, vaikka varmasti viihtyvät pelin parissa.
Joo, ei sovi kyllä liiemmin minullekaan. Ärsyttävintä ainakin PC-versiossa oli se, että esim. aamuisin ei kerennyt kuin käyttää sitä äijää paskalla, niin piti jo lähteä töihin. Ei siinä paljon muuta kerennyt tehdä ja ne mittarit näytti täyttä ja koko ajan oli kiire tehdä kaikki tarvittavat asiat.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Testasin Simssiä pari iltaa. Lyhyesti: tämä pelityyppi ei ole minulle, muistin heti, miksi en pelannut ko. peliä myöskään PC:llä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jupa
Kysyisin niiltä ketä ovat ostaneet The Simsin, et onko se hankinnan arvoinen? Mä oon täs miettiny et pitäskö se ostaa vai ei...Itelläni on ne kaikki versiot Pc:llä ja kyl niitäki viel jaksaa pelata...