Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sims Perhe-Elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

arit73

Well-Known Member
Tulee Viellä Tänä Vuonna Eroaa Pc Versiosta siinä
Että Se On Kokonaan 3D

Vaikuttaa Erittäin Hyvaltä Peliltä

Aina olen ollut sitä mieltä ettei konsolipelit välttämättä tarvitse hiirtä, mutta tämän pelin kohdalla uskon hiiren olevan käyttömukavuuden kannalta paras vaihtoehto.
Tosin peli ei tue hiirtä eikä näppistä joten s siitä.

Uusimpien tietojen mukaan siinä on sekotus kaikkia pc simssejä, eli voi olla, että pääsee myös kaupungille ja lomailemaan.

Kieltämättä tuli hakattua vanhaa pc-versiota ihan urakalla aikoinaan. Osaa olla yksinkertaisesti addiktiivinen peli. Tän pelin kun hommaa niin saa tyttökaverinkin liimautumaan pleikkarin ääreen. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zacheus
Kieltämättä tuli hakattua vanhaa pc-versiota ihan urakalla aikoinaan. Osaa olla yksinkertaisesti addiktiivinen peli. Tän pelin kun hommaa niin saa tyttökaverinkin liimautumaan pleikkarin ääreen. :D
Zacheus...just. hieno nimi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Aina olen ollut sitä mieltä ettei konsolipelit välttämättä tarvitse hiirtä, mutta tämän pelin kohdalla uskon hiiren olevan käyttömukavuuden kannalta paras vaihtoehto.
Tosin peli ei tue hiirtä eikä näppistä joten s siitä.

Nyt on The Simssiä testailtu ja hyvältä kyllä vaikuttaa. Vaimoni on ostanut kaikki PC:n simssit ja kehu nyt tätä PS2-versiota ihan hyväksi peliksi. Ja huomasi siitäkin kun pelaili koko illan :)

Ja ohjaimella toimii aivan mainiosti, sillä eroaa PC-versiosta huomattavasti. Eli on siis muutettu konsoli ystävälliseksi, eikä hiirtä kaipaa kyllä yhtään.

Grafiikka pisti silmään ja aika huonon näköistä kieltämättä on. Varsinkin kun PC:llä tottunut pelaamaan simssiä.

Vaimoni antoi kehuja kuvakulman vapaaseen pyöritykseen. PC-versiossahan kulmaa saa vaihdettua 4 eri suuntaan. PS2-versiossa pyörii portaattomasti tatista, sekä zoom toimii siitä myös.

Nyt peli vähän ns taso pohjainen ja erilaisia tehtäviä annetaan. Esim television korjausta (ja tietty sähköiskun sain heti), sapuskan laittoa ja mutsille rahan lainaamista jne.

Tässä voisi nyt olla peli, jolla vaimot ja tyttöystävät saa pelaamaan ;)

PS: Peli ilmestyy 31.1.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Ja ohjaimella toimii aivan mainiosti, sillä eroaa PC-versiosta huomattavasti. Eli on siis muutettu konsoli ystävälliseksi, eikä hiirtä kaipaa kyllä yhtään.

Ei mikään Pleikkari peli hiirtä kaipaa:)
En ole ikinä pc:llä Sims-pelejä pelannut mutta tuo vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.

XShava: kai siinä on se ihan sama peruspeli kuin PC:lläkin, ettei koko peli ole mennyt johonkin tehtävien ratkomiseen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
XShava: kai siinä on se ihan sama peruspeli kuin PC:lläkin, ettei koko peli ole mennyt johonkin tehtävien ratkomiseen?

Pelin Get a Life -osa on tämä uusi "tasoihin" jaettu peli. Tietääkseni kun sitä on vähän pelannut, aukeaa se ihan tavallinen PC-versioista tuttu pelimoodi. Lisäksi jossain vaiheessa pitäisi aueta jonkinsorttinen moninpeli.

Meikäläinen ei ole ikinä aiemmin Simsia PC:llä pelannut ja ostin sitten PS2-version heräteostoksena, enkä näin viikon kestäneessä testailussa ole pettynyt. Pikkuihmisten tarpeista huolehtiminen on niin addiktoivaa, että pelin parissa hurahtaa useampi tunti alta aikayksikön ja omat tarpeet unohtuu samassa. En kuitenkaan usko, että PC:llä Simsin kaikkia osia satoja tunteja hieroneet saa pelistä mitään uutta, vaikka varmasti viihtyvät pelin parissa.
Get a life-moodin tehtävien suoritus vaihe vaiheelta toimii mainiosti, kaksinpeliä ja PC:ltä tuttua perussims-moodia en ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Jos joku on, voisi vähän kertoa kokemuksiaan, erityisesti moninpelistä. Ehkäpä tässä kuitenkin on mahdollisuus saada tyttiskin innostumaan pelien ihmeellisestä maailmasta (pleikkari on kuulemma ihan tyhmä kun ei ole super mariota) :rolleyes:

Mulla on PC:llä Sims ja siihen aika monia lisäosia joita en jaksa nyt luetella. Mutta oikeastaan mua kiinnostaa tässä se moninpeli, että sitten kun joku on koittanut ja valmis kertomaan niin pistäppäs tänne vähän tarkempaa juttua siitä moninpelijutusta, kiitos.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
En kuitenkaan usko, että PC:llä Simsin kaikkia osia satoja tunteja hieroneet saa pelistä mitään uutta, vaikka varmasti viihtyvät pelin parissa.

Vaimollani on kaikki PC:n simssit. Ja kyllä tätä PS2-versiota on tahkonnut paljon, huolimatta PC version pelaamisesta. Tuo Get a Life -moodi sitä näytti kiinnostavan.

Tosin eilen illalla oli vaihteeksi siirtynyt PC-versioon. Taisi sitten pelata Get a Life -moodin loppuun.

PS2FINin The Simssin arvostelu löytyy täältä.

Testasin Simssiä pari iltaa. Lyhyesti: tämä pelityyppi ei ole minulle, muistin heti, miksi en pelannut ko. peliä myöskään PC:llä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Testasin Simssiä pari iltaa. Lyhyesti: tämä pelityyppi ei ole minulle, muistin heti, miksi en pelannut ko. peliä myöskään PC:llä.
Joo, ei sovi kyllä liiemmin minullekaan. Ärsyttävintä ainakin PC-versiossa oli se, että esim. aamuisin ei kerennyt kuin käyttää sitä äijää paskalla, niin piti jo lähteä töihin. Ei siinä paljon muuta kerennyt tehdä ja ne mittarit näytti täyttä ja koko ajan oli kiire tehdä kaikki tarvittavat asiat. :P Kaiken kaikkiaankin tekemisten ja ajan suhde pelissä ei ole mielestäni oikein tasapainossa, sillä kyllähän puolessa tunnissa ennen töihin/kouluun lähtöä pitäisi keretä tehdä muutakin, kuin vain käydä paskalla. Mielestäni pelissä aika kulkee liian nopeasti.
En kyllä mitenkään kovin pitkään peliä muinoin pelannut, enkä tiedä olisiko tuota voinut jostain säätää. Eikä taida PS2-versio poiketa PC-versiosta mitenkään tuolla osa-alueella.

Kysyisin niiltä ketä ovat ostaneet The Simsin, et onko se hankinnan arvoinen? Mä oon täs miettiny et pitäskö se ostaa vai ei...Itelläni on ne kaikki versiot Pc:llä ja kyl niitäki viel jaksaa pelata...

No takakannen perusteella musta se näytti paljon paremmalta kun joku PC:n. Ja onhan siinä se kaksinpeli ym. että jos tykkäät simsseistä niin ehkä se kannattaa hankkia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jupa
Kysyisin niiltä ketä ovat ostaneet The Simsin, et onko se hankinnan arvoinen? Mä oon täs miettiny et pitäskö se ostaa vai ei...Itelläni on ne kaikki versiot Pc:llä ja kyl niitäki viel jaksaa pelata...

Ei hirveästi saa irti, jos PC:llä pelannut simssejä. Varsinkin jos niitä jaksaa sillä vielä pelata.

Lyhyt ilo konkarille ja suosittelen että metsästät pelin PS2:lle alennuksesta tai käytettynä jos ei ilman malta olla. Täyttä hintaa ei kannata kuitenkaan maksaa.

NewsFlash

Bustin' Out kultaan 05.12.2003

The Sims Bustin' Out on valmistunut ja pelin pitäisi ilmestyä Suomessakin kaikille kotikonsoleille ja GBA:lle vielä ennen joulua.

Bustin' Outissa simit pääsevät tutkimaan täysin uusia alueita kaupungissa ja omalle uralle on tusina uutta vaihtoehtoa, kuten gangsteri, urheilija ja hullu tiedemies. Peliä voi pelata kaksin yhteistyössä ja PS2-versiosta löytyy myös verkkopelituki. Cube-version liittäminen GBA-versioon avaa uusia ominaisuuksia molemmissa peleissä.

Suomenkielistä versiota, The Sims Ryntää raitille, odotellaan kauppoihin helmikuussa.

Ylös Bottom