Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sin and punishment

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja michael76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

michael76

New Member
:rolleyes: mitäs mieltä te olette tästä kyseisestä n64 pelistä.tossa ite tuli mätettyä sitä kaverin luona ja täytyy sanoa että on koneen graffa viety ihan äärimmäisyyksiin on todella komeita loppareita ja kentät on valtavia...antakee kommetteja

Eikös peli jäänyt aikoinaan tuonne Jaappanin puolelle, eikä sitä sittemmin tänne PAL-alueelle tuotu? Itse en ole siis päässyt kokeilemaan, mutta hyvää olen pelistä kuullut, lukenut ja nähnyt.
Mitä muuta voisi Ikarugan tekijöiltä odottaa?

Joo, hienohan se N64:n peliksi on. Ostin tuon n. vuosi sitten Japanista, mutta pelaaminen on jäänyt aika vähiin. Itse asiassa koko N64:lla ei ole juuri tullut vuoteen pelattua.

Taitaapa olla melko harvinainenkin, ei noita esim. eBayssa hirveän usein liikkunut niihin aikoihin, kun sitä etsiskelin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Joo, hienohan se N64:n peliksi on. Ostin tuon n. vuosi sitten Japanista, mutta pelaaminen on jäänyt aika vähiin. Itse asiassa koko N64:lla ei ole juuri tullut vuoteen pelattua.

Taitaapa olla melko harvinainenkin, ei noita esim. eBayssa hirveän usein liikkunut niihin aikoihin, kun sitä etsiskelin.

Niinpä. Peli ilmestyi N64:n elinkaaren lopulla, mikä kyllä osaksi selittää tuota harvinaisuutta. Pitää vaan toivoa, että Treasure tekee pelin kanssa Ikarugat, painaa pelin Cube-levylle ja pistää maailmanlaajuiseen levitykseen.

Ylös Bottom