Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SingStar PS3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Singstoren jo ostettujen biisien lataus ongelma

Jeps, eli tupsahti ongelma eteen ja en keksi ratkaisua siihen, joten ajattelin kysäistä minua enemmän oppineilta neuvoja.

Minun ps3 sanoi sopimuksen irti ja lopetti toimintansa tuossa muutama päivä sitten, joten kipaisin kaupasta uuden ja ajattelin paremman puoliskoni kanssa ruveta sitte lauleskelemaan singstaria ja huomattiin että biisit tietenkin puuttui, kun oli tietysti myös uusi masiina alla, joten ajattelin, että toimiihan se psnetworkissäkin tuo "uudelleen lataus" JO ostetuille tuotteille.

No kipaisin singstar storeen ja huomasin, että tutut biisit löytyi jo ostetuista tiedoista, mutta eipäs antanut downloadata niitä kun sanoi jotakin eri järjestelmän nimestä.

Kysynkin nyt: onko jollain toisella tullut vastaavaa ongelmaa vastaan ja miten siitä selvisit?

PS. Kotirauhan säilyttämiseksi toivoisin löytäväni tähän toisen ratkaisun, kuin maksaa biiseistä uudelleen.

Kiitosta jo valmiiksi.
 
Vastaus: SingStar PS3

Juu, sieltähän se löytyi.
Eilen hain tuota vastausta ympäri foorumeita ja en löytäny sitten millään.
Toisaalta palauttaako Nordisk Fillm minulle lukituksen pois vaikka olen ostanut uuden ja en ole käyttänyt pleikkariani missään huollossa vaan ostin uuden?
 
Vastaus: SingStar PS3

Toisaalta palauttaako Nordisk Fillm minulle lukituksen pois vaikka olen ostanut uuden ja en ole käyttänyt pleikkariani missään huollossa vaan ostin uuden?
Kyllä se järjestyy. Todennäköisesti joudut kuitenkin sitten ilmoittamaan myös sen vanhan PS3:n sarjanumeron PSN-tunnuksesi lisäksi.
 
Vastaus: SingStar PS3

Kiitos, pitääpäs maanantaina katsoa mitä Nordisk Filmillä sanotaan, kunhan ensin löydän sen sarjanumeron
 
Vastaus: SingStar PS3

On kyllä älyttömän kätevät nuo langattomat mikrofonit ja ei kyllä ollut tietoakaan viiveistä, kun muutama tunti niitä tuli testattua. Ainoa asia joka ärsyttää on, että USB-vastaanottimessa on niin pirun lyhyt johto.
 
Vastaus: SingStar PS3

Ainoa asia joka ärsyttää on, että USB-vastaanottimessa on niin pirun lyhyt johto.
Itse en edes avannut muoveista sitä mikrofonien mukana tullutta johtoa, vaan olen käyttänyt PS3:n mukana tullutta langattomien ohjaimien lataamiseen tarkoitettua johtoa.
Ja kyllähän niitä pidempiä johtoja/USB-jatkojohtojakin saa vaikka mistä, mutta kuinka kauas pleikkarista se vastaanotin oikein pitäisi saada?
 
Vastaus: SingStar PS3

Itse en edes avannut muoveista sitä mikrofonien mukana tullutta johtoa, vaan olen käyttänyt PS3:n mukana tullutta langattomien ohjaimien lataamiseen tarkoitettua johtoa.
Ja kyllähän niitä pidempiä johtoja/USB-jatkojohtojakin saa vaikka mistä, mutta kuinka kauas pleikkarista se vastaanotin oikein pitäisi saada?

No eiköhän tuo dualshockin latausjohto riitä. Ei vielä ehtinyt sitä innostukselta kokeilemaan :D PS3 on lattialla, joten siitä esim tv-pöydälle olisi hyvä saada nousemaan ja tuolla dualshockin johdolla se taatustui onnistuu.
 
Vastaus: SingStar PS3

Kiitos, pitääpäs maanantaina katsoa mitä Nordisk Filmillä sanotaan, kunhan ensin löydän sen sarjanumeron

No niin, elikkäs ei tarvinut mitään muuta, ku soiton tuonne 0600 411 911 numeroon ja siellä kysyi minun s-postia ja varmisti minun käyttäjätunnuksen.
Sitten ilmoitti että, jo ostetut kappaleesi on uudelleen ladattavissa S-storesta 7 arkipäivän kuluttua.
 
Biisien lataaminen singstoresta..

Olen uusi tällä sivustolla, enkä tiedä, minne tämä kysymys kuuluisi, mutta...

Miten ihmeessä noita biisejä ladataan ps3:lle singstoresta?????

Mistään ei löydy mitään ohjetta, eikä singstoren sivuillakaan asiasta mitään mainita...
 
Vastaus: Biisien lataaminen singstoresta..

Olen uusi tällä sivustolla, enkä tiedä, minne tämä kysymys kuuluisi, mutta...

Miten ihmeessä noita biisejä ladataan ps3:lle singstoresta?????
Sekoitatkohan nyt SingStoren normaaliin PlayStation Storeen? SingStore löytyy pelkästään PS3:n SingStar-peleistä. Eli käynnistä jokin PS3:n SingStar-peleistä ja valitse sen päävalikosta kohta Online. Online-etusivulta löytyykin sitten itse SingStore.

PS. SingStar-kappaleita pystyy siis ostamaan vain SingStoresta, ei PlayStation Storesta kuten muissa musiikkipeleissä (Guitar Hero, Rock Band).
 
Vastaus: Biisien lataaminen singstoresta..

Sekoitatkohan nyt SingStoren normaaliin PlayStation Storeen? SingStore löytyy pelkästään PS3:n SingStar-peleistä. Eli käynnistä jokin PS3:n SingStar-peleistä ja valitse sen päävalikosta kohta Online. Online-etusivulta löytyykin sitten itse SingStore.

PS. SingStar-kappaleita pystyy siis ostamaan vain SingStoresta, ei PlayStation Storesta kuten muissa musiikkipeleissä (Guitar Hero, Rock Band).

Kiitokset vastauksesta! Johan selkis! Olen sitten tosiaan sekoittanut nuo kaksi storea keskenään :)
 
Vastaus: SingStar PS3

Kaikkiin PS3:n SingStareihin on nyt saatavilla päivitys versioksi 4.10. Suurehkosta versionumerohyppäyksestään huolimatta ainoa muutos on puolankieliset valikot sekä PSN-kaverilistabugin korjaus. Noin pienistä hommista huolimatta päivityksellä kokoa kivat 55 megaa. Kannattaa siis päivittää nyt eikä vasta seuraavien SingStar-iltamien aikana. :)
 
Vastaus: SingStar PS3

Tulevan torstain Singstore päivitys on pitkästä aikaa melko laadukas, ainakin täältä katsottua. Tarjolla mm. kaksi Coldplay songpackia ja 80-luvun helmiä/"helmiä". Härmärockilta tällä kertaa vältyttiin :p

In English:

* Adam & The Ants - “Ant Music”
* Ashford & Simpson - “Solid”
* Blur - “For Tomorrow”
* Blur - “This Is A Low”
* Cheap Trick - “If You Want My Love”
* Erasure - “Always”
* Erasure - “Sometimes”
* Gloria Estefan - “1-2-3″
* Gloria Estefan - “Rhythm Is Gonna Get You “
* Kelly Clarkson - “Because Of You”
* Kreesha Turner - “Bounce With Me”
* Krezip - “In Her Sun (Stupid)”
* Krezip - “That’ll Be Me”
* Lily Allen - “Not Fair”
* Pet Shop Boys - “It’s A Sin”
* Radiohead - “No Surprises”
* The Offspring - “Pretty Fly (For A White Guy)”
* The Poodles - “Song For You”
* Vincent - “Don’t Hate On Me”
* Yazoo - “Don’t Go”

Ultimate Coldplay 1 SongPack

* Clocks
* Speed of Sound
* The Hardest Part
* The Scientist
* Yellow

Ultimate Coldplay 2 SongPack

* Don’t Panic
* In My Place
* Lost
* Trouble
* Violet Hill

SingStar Essentials SongPack

* Martina McBride - A Broken Wing
* Montgomery Gentry - What Do You Think About That?
* Sara Evans - Born to Fly
* Trace Adkins - Honky Tonk Badonkadonk
* Trace Adkins - You’re Gonna Miss This

In Italian:

* Afterhours - “Non È Per Sempre”

In Spanish:

* El Arrebato - “Una Noche Con Arte”
* La Oreja De Van Gogh - “Cuídate”
* La Oreja De Van Gogh - “Dile Al Sol”
* La Oreja De Van Gogh - “El Último Vals”
* La Oreja De Van Gogh - “Geografia”
* La Oreja De Van Gogh - “Soñaré”

This Week On The SingStore - Thursday 9th July 2009 - PlayStation.Blog.Europe
 
Vastaus: SingStar PS3

Singstar iltamat käynnistyneet Europen merkeissä. Kannattaa pyytää kavereita pelaamaan, jos ei itse osaa :D
 
Vastaus: SingStar PS3

No niin mä arvasinkin. :D Mutta muistuta että sillä oli sellainen pari vuotta taakseppäin... ;)

Nyt menee jo Elvistä! Tuollaista rasvatukkaa oli tuskin meillä kenelläkään :D

Aiheesta kolmanteen, hauska seurata minkälainen vetovoima tällä on pelaamisesta muuten ulkona oleville. Jotain aivan uskomatonta.
 
Vastaus: SingStar PS3

Torstaina jokainen voi pyytää miestään pukeutumaan Che Guevaraan...
English:

* The 4 Of Us - “Mary”
* Adam And The Ants - “Goody Two Shoes”
* Anna Abreu - “End of Love”
* Coldplay - “Life In Technicolor II”
* The Coral - “In The Morning”
* Depeche Mode - “Everything Counts”
* Gloria Estefan - “Dr. Beat”
* The Hold Steady - “Stay Positive”
* Kasabian - “Fire”
* Krezip - “Promise”
* Lou Bega - “Mambo No. 5 (A Little Bit Of…)”
* P!nk - “Family Portrait”
* Pet Shop Boys - “You Only Tell Me You Love Me When You’re Drunk”
* Queen - “Fat Bottomed Girls “
* Queen - “I’m In Love With My Car “
* Queen - “Somebody To Love “
* Queen - “Tie Your Mother Down “
* Queen - “You’re My Best Friend “
* Roy Orbison - “I Drove All Night”
* Sade - “Smooth Operator”
* Vaya Con Dios - “Time Flies”

"SingStar Essentials: For Boys" song pack:

* MC Hammer - “U Can’t Touch This”
* R.E.M - “Losing My Religion”
* Radiohead - “High And Dry”
* Scouting For Girls - “She’s So Lovely”
* Supergrass - “Pumping On My Stereo”

"SingStar Essentials: For Girls" song pack:

* All Saints - “Never Ever”
* Mel and Kim - “Respectable”
* Meredith Brooks - “Bitch”
* Sister Sledge - “We Are Family”
* Whitney Houston - “Greatest Love Of All”

Dutch:

* Guus Meeuwis - “Ik Tel Tot 3″
* Guus Meeuwis - “Per Spoor”

Finnish:

* Happoradio - “Che Guevara”
* Happoradio - “Hirsipuu”

French:

* Quidam - “Nos Souvenirs”

Italian:
Lost song pack:

* Lost - “Ascolta”
* Lost - “Nel Silanzio”
* Lost - “Oggi”
* Lost - “Standby”
* Lost - “Tra Pioggia E Nuvole”

Portuguese:

* Sérgio Godinho - “Dancemos No Mundo”

Spanish:

* Ana Torroja - “Ya No Te Quiero”
* Porretas - “Pongamos Que Hablo De Madrid”
No, SingStar Suomipopin omistajille kotimaisten biisien valikoima oli edelleen pettymys.
 
Ylös Bottom