Vastaus: SingStar PS3
jep mulla oli samankaltaisia propleemia kun ajoin signaalia videoprosarin läpi ps2:lla, kannattaa vetää suoraan piuha näyttölaitteeseen tässä tapauksessa. Ongelmana on se että sun vahvistin luultavsti skaalailee tai muuten vaan myöhästyttää videosignaalia ja äänisignaalia ja kun mikit on suoraan kiinno pleikkarissa niin sun laulu tulee ps3 perspektiivissä myöhässä koko ajan. helvetin ärsyttävää kun ei kertakaikkiaan voi pysyä taimissa, onneks korjaantuu sillä että vetää suoraan näyttölaitteeseen piuhan.
Joissain uudemmissa videoprosareissa on ns. game moodi joka auttaa tuohon ongelmaan, vahvareissa sitä tuskin löytyy.
aika vähän oli muuten biisejä storessa eikä yhtään ainutta vähänkään raskaamman musiikkilajin edustajaa. toivottavasti päivittyy vauhdilla.
Okaio sanoi:Itse ostin tämän PS3- SingStarin ja tämä on myös ensimmäinen sarjan peli, mitä testaan. Täytyy kyllä ikäväkseni todeta että tuo viive on tällä hetkellä pelissä aikamoinen ongelma. Ajattelin tämän johtuvan osittain siitä että ajan kuvan ja äänen HDMI:llä Pioneerin vahvistimen läpi, mutta muillakin on näköjään ongelmia. Eli nuottien alut jää usein osumatta viiveestä johtuen. Parhaiten tämän huomaa kuitenkin jos tekee sen virheen että yrittää kuunnella laulettua biisiä. Kokeilkaapa vaikka All the Small Thingsin "Na na na na na naa"- kohtaa.
Olen laulanut keikkailevassa bändissä n.10 vuotta ja studiossakin, joten tiedän että taimini ei todellakaan ole näin pusikoissa Tuo olisi varmasti korjattavissa, jos pelissä voisi säätää lagia, Guitar Hero- pelien tyyliin. Toivottavasti päivityksessä tulisi.
jep mulla oli samankaltaisia propleemia kun ajoin signaalia videoprosarin läpi ps2:lla, kannattaa vetää suoraan piuha näyttölaitteeseen tässä tapauksessa. Ongelmana on se että sun vahvistin luultavsti skaalailee tai muuten vaan myöhästyttää videosignaalia ja äänisignaalia ja kun mikit on suoraan kiinno pleikkarissa niin sun laulu tulee ps3 perspektiivissä myöhässä koko ajan. helvetin ärsyttävää kun ei kertakaikkiaan voi pysyä taimissa, onneks korjaantuu sillä että vetää suoraan näyttölaitteeseen piuhan.
Joissain uudemmissa videoprosareissa on ns. game moodi joka auttaa tuohon ongelmaan, vahvareissa sitä tuskin löytyy.
aika vähän oli muuten biisejä storessa eikä yhtään ainutta vähänkään raskaamman musiikkilajin edustajaa. toivottavasti päivittyy vauhdilla.