Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SingStar PS3

Vastaus: SingStar PS3

Jos sen sijaan myyt vanhan laitteen pois ja ostatkin uuden PS3:n tilalle, voit pyytää Pleikkarin teknistä tukea vapauttamaan SingStore-ostoksesi..

Onko olemassa tietojen siirtoa vanhan ja uuden laitteen välillä (kuten esim. X360)? Tai varmuuskopion palautus isolta muistitikulta tai ulkoiselta kovalevyltä?
 
Vastaus: SingStar PS3

Onko olemassa tietojen siirtoa vanhan ja uuden laitteen välillä (kuten esim. X360)? Tai varmuuskopion palautus isolta muistitikulta tai ulkoiselta kovalevyltä?
SingStore-ostosten osalta ei valitettavasti ole. Kaikki muu menee joko tiedonkuljetustyökalulla tai varmuuskopiotyökalulla.

Ilmeisesti musiikkimaailma on tavallistakin vainoharhaisempaa noiden tekijänoikeuksien suhteen, ja sen vuoksi SingStarin DRM-järjestelmä on paljon tiukempi kuin normaaleissa PlayStation Store -latauksissa
 
Vastaus: SingStar PS3

Torstaina on tulossa uutta musiikkia, muttei kuitenkaan yhtään suomenkielistä joikhua.
In English
10CC Dreadlock Holiday
Digable Planets Rebirth Of Slick (Cool Like Dat) Worldwide
Editors Papillon Worldwide
Edwin Starr H.A.P.P.Y Radio
Elton John Crocodile Rock
Espen Lind When Susannah Cries
Go West We Close Our Eyes Worldwide
Kisschasy Opinions Won’t Keep You Warm At Night
Kisschasy Do-Do’s & Whoa-Oh’s
Lostprophets Shinobi vs Dragon Ninja Worldwide
Lostprophets 4am Forever Worldwide
Lostprophets Wake Up (Make A Move) Worldwide
Razorlight Somewhere Else
Razorlight Vice
Sophie Ellis Bextor Murder On The Dancefloor
Sugababes Push The Button
The Beach Boys Surfin’ USA Worldwide
The Divine Comedy My Lovely Horse Worldwide
The Human League Love Action (I Believe In A Thing Called Love) Worldwide
Tone Loc Funky Cold Medina SCEA only (already released in PAL territories)
DJ Bobo Hard To Say I’m Sorry SCEA only (already released in PAL territories)
Sugababes - Push The Button

In French & English
Gilles Gabriel Flou De Toi

In Danish
Magtens Korridorer Picnic På Kastellet

In Swedish
Kristian Anttila Vill Ha Dig

In Italian
Tiziano Ferro E fuori è buio ANZ only (already released in PAL territories)

In Portuguese
OI OAI Jardim Das Estátuas SCEA only (already released PAL territories)
Lisäksi NeoGAFissa tiedettiin, että 8. huhtikuuta tulee Lady Gaga -paketti sekä Island Records Song Pack.
LADY GAGA Essentials SongPack:
Poker Face
Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)
Just Dance
Love Game
Bad Romance

ISLAND RECORDS Exclusive SongPack:
Mika - Big Girls (You Are Beautiful)
Pulp - Common People
U2 - With Or Without You
The Christians - Harvest For The World
The Fratellis - Chelsea Dagger

Lähde: PS.Blog (EU) & NeoGAF
 
Vastaus: SingStar PS3

Hmm, jostain syystä viimeisin singstore päivitys ei näy ainakaan vielä minulla. Muilla vastaavia ongelmia?
 
Vastaus: SingStar PS3

Eilen SingStar-tiimin Nina Scherer kommentoi näin:
At the moment I have the feeling that we will have to publish this update sometime next week and then proceed as normal after that with fortnightly updates. Like I said before, I’ll let you know once I know anything for definite.

Sorry for the delay – I’d like this up as much as you guys

&

We are working on improvements right now on various systems which support the SingStore and this is taking longer than expected.
Eli tekevät jotain inframuutoksia, ja hommassa on kestänyt arvioitua kauemmin. Valitettavasti uusia biisejä joudutaan odottamaan ensi viikolle asti.
 
Vastaus: SingStar PS3

Saisi kesäksi tulla joku ihan "Suomi" julkaisu, kuten Suomi pop tai rock 2.....
Se "metalli" painotteinen julkaisu olisi ihan paikallaan :)
Ei mitään levyjulkaisuja, vaan keskittyisivät vain päivittämään ahkerasti uusia biisejä SingStoreen.
Vähemmän levynvaihtorumbaa, enemmän ladattavia biisejä! :cool:
 
Vastaus: SingStar PS3

Milläs kerpeleellä mä saa storesta ostetu biisit takaisin koneelle, kun mulla on linukka koneessa enkä halua päivittää 3.21-versioon?
 
Vastaus: SingStar PS3

Milläs kerpeleellä mä saa storesta ostetu biisit takaisin koneelle, kun mulla on linukka koneessa enkä halua päivittää 3.21-versioon?
Et mitenkään muuten kuin asentamalla tuon v3.21-päivityksen, valitan.
 
Vastaus: SingStar PS3

Kannattanee kokeilla, josko proxyn avulla toimisi

Löytyi ohje toisesta ketjusta (keskustelua poistuneesta other-OS tuesta).

"Tässä ohjeet millä saa verkkoominaisuudet toimimaan ilman että tarvii päivittää uusinta firmistä:
You can go to customize your network settings from XMB, and get to the part about DNS nameservers. Select custom, and enter the following IP as your Primary DNS:
67.202.81.137"
 
Vastaus: SingStar PS3

Ei mitään levyjulkaisuja, vaan keskittyisivät vain päivittämään ahkerasti uusia biisejä SingStoreen.
Vähemmän levynvaihtorumbaa, enemmän ladattavia biisejä! :cool:

Minun mielestäni levyjulkaisut ansaitsevat yhä paikkansa. Moni ei ensinnäkään halua/osaa latailla noita biisejä ja toiseksi noista levyistä löytyy aina joku yllätysbiisi josta sitten tykkääkin vaikka ensin ei osaa edes kuvitella moista. Itse ainakin noita levyjä(kin) ostaneena olen löytänyt joitain artisteja joista en ollut välttämättä kuullukaan, mutta kiva biisi jäi soimaan päässä. Rouva on jopa niin pitkälle, että singstarin lauleskelujen takia on ostanut artistin cd:n jne.

Mutta levyjulkaisuista riippumatta, toivotaan täälläkin enemmän ladattavaakin sisältöä. Eihän niiden tarvi toisiaan sulkea pois. Toivoisin itse, että PS2:lle levyillä julkaistut kappaleet saataisiin kaikki SingStoreen PS3-käyttäjien latailtavaksi. Suomirock-levystä suurin osa on kyllä jo kai julkaistu ehkä Apulantaa lukuunottamatta.
 
Vastaus: SingStar PS3

Toivoisin itse, että PS2:lle levyillä julkaistut kappaleet saataisiin kaikki SingStoreen PS3-käyttäjien latailtavaksi. Suomirock-levystä suurin osa on kyllä jo kai julkaistu ehkä Apulantaa lukuunottamatta.
Suomirock-levyn kappaleista puuttuu SingStoresta vielä ainakin.
  • Apulanta - Pahempi toistaan
  • Apulanta - Viisaus ei asu meissä
  • CMX - Ruoste
  • Irina - Kymmenen kirosanaa
  • Maija Vilkkumaa - Ingalsin Laura
  • Neljä Ruusua - Hunningolla
  • Neljä Ruusua - Valuva taivas
  • Tiktak - Lopeta
 
Vastaus: SingStar PS3

Suomirock-levyn kappaleista puuttuu SingStoresta vielä ainakin.
  • Apulanta - Pahempi toistaan
  • Apulanta - Viisaus ei asu meissä
  • CMX - Ruoste
  • Irina - Kymmenen kirosanaa
  • Maija Vilkkumaa - Ingalsin Laura
  • Neljä Ruusua - Hunningolla
  • Neljä Ruusua - Valuva taivas
  • Tiktak - Lopeta

No näinhän se olikin... Noi vois tulla ladattavaksi. Tosin en mä noista ikipäivänä latais tota Maija Vilkkumaata. CMX:n ehkä vaan lataisin. Mutta sais tulla joka tapauksessa enempi suomalaistakin musaa.

Ja tietty heviä ja kasaria/ysäriä :D
 
Vastaus: SingStar PS3

Eiköhän noita suomalaisia biisejä vielä nähdä, Suomipop ja Suomirock-singstarit (ps2) ovat myyneet moninkertaista platinaa ja PS3:nkin Suomipop platinaa joten myynti ainakin vetää enemmän kuin hyvin.

Suomipopin julkaisustakin tulee juhannuksena kuluneeksi vuosi joten uutta levyä saisivat kyllä jo pukata. Storeen tulee silloin tällöin jotain uusia, ainakin PMMP:n lautturi oli täysosuma.
 
Vastaus: SingStar PS3

Ruotsissa julkaistaan näemmä kesällä Singstar Kent PS3:lle ja PS2:lle.

Linkin takana alustavat kappalelistat.

http://www.resume.se/nyheter/2010/04/08/kents-latar-i-singstar/

Damn. Kyllä Kent sen verran on vuosien varrella kiinnostanut, että Singstarinakin menis. Singstar Svenska Stjärnor on ollut saatavilla Suomessa joten varmaan tuo Kent tulee myös saataville. Ja voihan sen aina Ruotsista tilata jos ei muuten. Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää.

Mikäs suomibändi ansaitsisi oman Singstarin? Dingo? Eppu Normaali? Vaikea sanoa. Miksihän muuten Dingoa ei oo saatu SingStoreen?? :D
 
Ylös Bottom