Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SingStar-sarja [PS2]

Vastaus: SingStar & SingStar Party

Tuon Singstar Partyn biisilista vaikuttaa ainakin minulle oudolta, mutta eiköhän nekin biisit tutuiksi tule, jos kaveri tuon ostaa. Alkuperäisenkin Singstarin biisit olivat osaksi minulle hepreaa, mutta nyt kaverin omistaman Singstarin myötä nekin ovat tulleet tutuimmiksi.

Ehdottomat suosikkini alkuperäisessä Singstarissa ovat Take On Me ja Suspicious Minds, vaikken niissäkään mikään huippu ole, sillä olen koko kaveriporukkamme huonoin ja olen voittanut jonkun Singstarissa vain yhden kerran ja silloinkin vain parin pisteen erolla. :eek: . Luulen syynä olevan äänenmurros, sillä suurin osa biiseistä sopii paremmin kimittävälle kaverilleni.

Karma sanoi:
Åke Kara-peleihin
Tämä menee hiukan ohi itse aiheesta, mutta pakko mainita, että meidän koulussa musiikkiluokalla erään pojan nimi on Åke Kara. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SingStar & SingStar Party

KOGE90 sanoi:
Tämä menee hiukan ohi itse aiheesta, mutta pakko mainita, että meidän koulussa musiikkiluokalla erään pojan nimi on Åke Kara. :D
Antaa mennä vaan: yläasteella rinnakkaisella ulkomaalaisluokalla oli Naima Colo -niminen tyttö. (=___=)
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

feldon sanoi:
Toivottavasti odotus palkitaan hyvällä kokonaisuudella, jossa olisi laulettavana sekä ikihirveitä että uusimpia suomihittejä.

Indeed. Totuus on kuitenkin että näemme tämän hetken suosituimpia poppareita, eli Antti Tuiskua, Tik Takia, Gimmeliä ja muita Popstars / Idols voittajia. Irwiniä olisi kyllä kiva saada. :)
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

Onko ensimmäistä SingStaria + mikkejä näkynyt missään edullisesti? Tai onko noita mikkejä ollenkaan irtonaisina?
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

Hex sanoi:
Onko ensimmäistä SingStaria + mikkejä näkynyt missään edullisesti? Tai onko noita mikkejä ollenkaan irtonaisina?
Minulla ois tuplasetti mikkejä ;) En malttanut odottaa platinium versiota partystä vaan ostin koko hoidon. Ylimääräiset mikit voisin myydä jos jollain olisi tarve.
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

:D hauska peli selvinkinpäin näemmä, täytyy näin nolona tunnustaa. Pikkuveli sai tuon Singstar Partyn joululahjaksi. Henkilökohtaisesti olin melkoisen pettynyt biisivalikoimaan, mutta olihan siellä kuitenkin Policea ja pari muuta tuttua biisiä. Pitänee hommata tuo eka Singstar myös niin pääsee Lemmyn tahdissa örisemään.

Jahas.. pitääkin mennä. . . LAULAMAAN :eek:
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

Olen kyllä karttanut näitä luomuksia kuin ruttoa.

Näin pelin mainoksen missä se jäbä riehaantuu ihan kokonaan kun "pelaavat" tuota. Väkisilläkin syöpynyt tulisin reunuksin mun aivoihin se mainos. Järkyttävää...

Eihän se nyt sinällään, mutta näen itseni tekemässä jotain yhtä tyhmää kuin siinä mainoksessa. Toivottavasti en koskaan saa tätä käsiini.

Tosin se olisi ihan must jos tästä pukattas ulos metalli-versio. Siinähän vois olla vaikka tämmöisiä bändeja:

- Immortal
- Mayhem
- Marduk
- Manowar
- Hammerfall
- Gamma ray
- Iron Maiden
- Halford
- Cannibal Corpse
- Six Feet Under
- Myrkskog

etc...

Mutta eihän sitä koskaan tiedä, ehkä sitä joskus pitää ottaa se mikki käteen ja katsoa tuleeko minusta tähti vai ei.
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

nallet sanoi:
- Immortal
- Mayhem
- Marduk
- Manowar
- Hammerfall
- Gamma ray
- Iron Maiden
- Halford
- Cannibal Corpse
- Six Feet Under
- Myrkskog

Manowaria ja Iron Maidenia sekä luonnollisesti myös Metallica kehiin vaan juu. KISS voisi olla myös kova sana... ehkä myös Pantera. Mutta epäilen suuresti, että mitää heavy-versiota tulee. Harmillista sinänsä... tulisi nyt edes jotain "macho" -biisejä kuten vaikka Barry Manilowia tai hätätapauksessa myös Tom Jones kelpaa...
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

nallet sanoi:
Olen kyllä karttanut näitä luomuksia kuin ruttoa.

Näin pelin mainoksen missä se jäbä riehaantuu ihan kokonaan kun "pelaavat" tuota. Väkisilläkin syöpynyt tulisin reunuksin mun aivoihin se mainos. Järkyttävää...

Eihän se nyt sinällään, mutta näen itseni tekemässä jotain yhtä tyhmää kuin siinä mainoksessa. Toivottavasti en koskaan saa tätä käsiini.

Tosin se olisi ihan must jos tästä pukattas ulos metalli-versio. Siinähän vois olla vaikka tämmöisiä bändeja:

- Immortal
- Mayhem
- Marduk
- Manowar
- Hammerfall
- Gamma ray
- Iron Maiden
- Halford
- Cannibal Corpse
- Six Feet Under
- Myrkskog

etc...

Mutta eihän sitä koskaan tiedä, ehkä sitä joskus pitää ottaa se mikki käteen ja katsoa tuleeko minusta tähti vai ei.
Tuokin olisi hienoa, mutta mulle riittäisi ihan sellainen klassisempikin painos jossa olisi, vaikka Zeppeliniä, Sabbathia, Metallicaa, GNRää, Priestiä (Painkiller ois ihan huippu!), Faith No Morea, Doorsia, Nirvanaa, AICtä, Lynyrdiä, Panteraa!!, Ramonesia, Maidenia, Stonea, Ozzyä.


kuitenkin puhdas örinämusa ja sankarihevin kovaajakorkealta laulut menisivät aika huonosti kaupaksi maailmalla...ei kovin moni kuitenkaan pääse Halfordinkaan ylä-ääniin.
:p
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

Tyhmä kysymys, mutta:
Käykö nuo paketin mukana tulevat mikrofoonit ihan tavallistenkin karaoke-dvd-levyjen kanssa? vai ovatko yksinomaan tätä peliä varten?
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

jenssode sanoi:
Tyhmä kysymys, mutta:
Käykö nuo paketin mukana tulevat mikrofoonit ihan tavallistenkin karaoke-dvd-levyjen kanssa? vai ovatko yksinomaan tätä peliä varten?

Tarkoitatko PS2:n kanssa? Vaikken ole kokeillutkaan niin epäilen suuresti. Jos aiot kotiteatterilaitteistoon tai karaokevehkeisiin kytkeä mikrofoneja niin sekään tuskin onnistuu, sillä melko omituiselta näytti tuo mikkipiuhan pää. Mutta viisaammat ja asiaan perehtyneet kertokoot asiasta enemmän. :)
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

Jarmo Hänninen sanoi:
Tarkoitatko PS2:n kanssa? Vaikken ole kokeillutkaan niin epäilen suuresti. Jos aiot kotiteatterilaitteistoon tai karaokevehkeisiin kytkeä mikrofoneja niin sekään tuskin onnistuu, sillä melko omituiselta näytti tuo mikkipiuhan pää. Mutta viisaammat ja asiaan perehtyneet kertokoot asiasta enemmän. :)

Juu, siis juuri ps2:sen kanssa, eli josko PS2:seen lyö dvd-kiekon sisään, niin pystyykö näillä mikrofooneilla kailottamaan? taitaa tuo johto olla usb-piuha, joten ei kyllä vahvistimeen passaa... mutta ei huvittaisi ostaa 60 euron karaoke-levyä jos mikitkin ovat vain tuon kanssa yhteensopivat...
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

jenssode sanoi:
taitaa tuo johto olla usb-piuha, joten ei kyllä vahvistimeen passaa... mutta ei huvittaisi ostaa 60 euron karaoke-levyä jos mikitkin ovat vain tuon kanssa yhteensopivat...

Itse asiassa usb-piuha, joka liitetään pleikka2:een menee pieneen adapteriin, jossa on plugit noille mikkipiuhoille. :) kätevää eikö totta :rolleyes:
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

Jarmo Hänninen sanoi:
Itse asiassa usb-piuha, joka liitetään pleikka2:een menee pieneen adapteriin, jossa on plugit noille mikkipiuhoille. :) kätevää eikö totta :rolleyes:
Vehkeellä on kaksoisrooli: ensinnäkin se jakaa USB-portin, jotta EyeToy -kameran käyttö on mahdollista. Toisaalta se rajoittaa muiden laitteiden käyttöä, eli jokaisen on hankittava nimenomaan alkuperäiset SingStar-mikit voidakseen pelata.
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

jenssode sanoi:
Juu, siis juuri ps2:sen kanssa, eli josko PS2:seen lyö dvd-kiekon sisään, niin pystyykö näillä mikrofooneilla kailottamaan? taitaa tuo johto olla usb-piuha, joten ei kyllä vahvistimeen passaa... mutta ei huvittaisi ostaa 60 euron karaoke-levyä jos mikitkin ovat vain tuon kanssa yhteensopivat...
Luulen, että nuo mikit käy myös karaoke-vehkeisiin. Kuten aiemmin todettiin, liitetään mikit adapteriin, jossa on kaksi mikin sisääntuloa. Mikrofoneissa on samannäköinen plugi kuin tietokoneisiin liitettävissä mikeissä, joten eiköhän nuo toimi ihan missä tahansa laitteessa.
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

Thingy sanoi:
Tuokin olisi hienoa, mutta mulle riittäisi ihan sellainen klassisempikin painos jossa olisi, vaikka Zeppeliniä, Sabbathia, Metallicaa, GNRää, Priestiä (Painkiller ois ihan huippu!), Faith No Morea, Doorsia, Nirvanaa, AICtä, Lynyrdiä, Panteraa!!, Ramonesia, Maidenia, Stonea, Ozzyä.


kuitenkin puhdas örinämusa ja sankarihevin kovaajakorkealta laulut menisivät aika huonosti kaupaksi maailmalla...ei kovin moni kuitenkaan pääse Halfordinkaan ylä-ääniin.
:p

No toi hommahan just varmana kaatus siihen ettei ostajia löydy paketille. Eli menee sitä se muutama hullu kipale kaupaksi, mutta kun isketää levy täytee Britneytä ja vastaavia niin johan myy kuin häkä. Nyyhkytys.

Heh, vois tosiaa kaatua aika heikkoo toi Halfordin lauluäänen seuraaminen ja kiljuminen :D

Toi "klassisempi" kokoelma ois myös todella hyvä idea, vaikka itse en tykkää yhdestäkään tuossa mainitusta bändistä, parannusta se silti olisi ja varmaa pakottas jo siinä vaiheessa mut ostamaan tämän setin.

Asiasta jos hieman ohi, onkos muuten missään suomessa mitään Metalli-karaokea? :p
Se ois jo jotain joka sais jopa minutkin nousemaan lavalle murisemaan ja kiljumaan.
 
Vastaus: SingStar & SingStar Party

On tullut tässä pari päivää laulettua SingStar Partyn tahdissa ja mukavaltahan peli tuntuu. Duettojen lisääminen Partyyn oli hyvä idea, mutta toisaalta harmittaa vietävästi, kun hauska uramoodi loistaa poissaolollaan. Lisäksi omasta mielestäni SingStarissa saisi olla enemmän hitaita kappaleita, sillä joiden biisien laulaminen menee pelkäksi muminaksi, kun ei tahdo pysyä sanojen perässä. Kokonaisuudessaan Party on hyvä peli, vaikkei yllä alkuperäisen SingStarin tasolle.
 
Ylös Bottom