Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sisäinen ADSL ja nettipelaaminen ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja patrijua
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain mielestäni XBConnectin toimiin, ostin hubin ja RJ45 kaapelit asensin XBConnectin PC:lle ja sain yhteyden XBoxiini. Haloa yritin pelata mutta miksi mun pingi näyttää vain tähteä 3 XBConnectissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Niagara
Sain mielestäni XBConnectin toimiin, ostin hubin ja RJ45 kaapelit asensin XBConnectin PC:lle ja sain yhteyden XBoxiini. Haloa yritin pelata mutta miksi mun pingi näyttää vain tähteä 3 XBConnectissa.

Ei mitään varmaa tietoa, mutta voisin veikata tuon johtuvan firewallista... Tiputa se pois ja kokeile uudelleen. Minulla ei ainakaan hostaus onnistu ja muutenkin toimii epävakaasti (pingi pomppii minne sattuu), jos firewalli on päällä...
 
Riittääko 200 pentti tuohon hommaan? Olis varmaan tässä keväällä tulossa meidänkin perälle tuommonen laajakaista, jolloin voisin vanhan mopon laittaa tuohon xboxin kaveriksi. Mitkähän mahtaa olla vaatimukset noihin yhteys ohjelmiin ja muihin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Riittääko 200 pentti tuohon hommaan? Olis varmaan tässä keväällä tulossa meidänkin perälle tuommonen laajakaista, jolloin voisin vanhan mopon laittaa tuohon xboxin kaveriksi. Mitkähän mahtaa olla vaatimukset noihin yhteys ohjelmiin ja muihin?


Kaikki mitä tarvitsee XBC:n käyttöön on PC, Windows 98 tai uudempi ja laajakaistayhteys.
 
siis tätä juttuu en tajuu enkä varmaan tulekkaan tajuumaan... eli toiko tarkottaa sitä että joku kaapeli Xboista jonnekin ja verkkokortti asennetaan jonkun ammattilaisen kanssa?????? auttakaa nyt tyhmää..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan airwaves
siis tätä juttuu en tajuu enkä varmaan tulekkaan tajuumaan... eli toiko tarkottaa sitä että joku kaapeli Xboista jonnekin ja verkkokortti asennetaan jonkun ammattilaisen kanssa??????
Jep, elikkä pitää soittaa DNA:n ammattiasentajat paikalle ja he tekevät sitten IMANIDIOT-päivityksen Xboksiin. Päivityksessä asentajat kusevat konsolin ilmanottoaukoista sisään, sytyttävät talonne palamaan ja ajavat kissanne päälle huoltoautolla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan airwaves
auttakaa nyt tyhmää..
Sori, mutta raja on tyhmyydelläkin :(
 
no voi perse se kai menee sit niin että en saa nettipelaamista toiimii ikinä.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä ostan ps2 niin kai se on tehtävä... no ei ainakaan enää ole vikoja xboxin kaa...
 
Ei sulla satu oleen kaveria joka tietää tietokoneista enemmän?Kanstii kysyy neuvoa.
Siis sulla on sisäinen adsl-kortti?? Eli asennat verkkokortin tietokoneen sisälle, sieltä löytyy kyllä paikka sille -> vedät siitä ristiinkytketyn kaapelin siitä xboxiin -> lataat xbconnectin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan airwaves
mä ostan ps2 niin kai se on tehtävä...
Jos netissä pelaaminen kiinnostaa, niin kannattaa kyllä ehdottomasti ostaa PS2.

... tai no, NES olisi kyllä vielä parempi nettipelaamiseen... tai ehkäpä Gameboy?
 
XBconnectissa on jo kivasti porukkaa! Mikähän on vikana kun peli(Halo) lagailee vaikka pingi on alle 20. Mulla on laajakaista ja palomuuri ohitettu, mutta onkohan IP:llä merkitystä? Pitäsköhän se olla kiinteä IP? Muutama Halo-matsi on kuitenkin toiminut täysin lagittomasti.:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Niagara
XBconnectissa on jo kivasti porukkaa! Mikähän on vikana kun peli(Halo) lagailee vaikka pingi on alle 20. Mulla on laajakaista ja palomuuri ohitettu, mutta onkohan IP:llä merkitystä? Pitäsköhän se olla kiinteä IP? Muutama Halo-matsi on kuitenkin toiminut täysin lagittomasti.:rolleyes:

Koska sitä ei ole suunniteltu nettipeliks. liveä tukevat pelit esim. Ghost Recon, toimivat hyvin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Niagara
XBconnectissa on jo kivasti porukkaa! Mikähän on vikana kun peli(Halo) lagailee vaikka pingi on alle 20. Mulla on laajakaista ja palomuuri ohitettu, mutta onkohan IP:llä merkitystä? Pitäsköhän se olla kiinteä IP? Muutama Halo-matsi on kuitenkin toiminut täysin lagittomasti.:rolleyes:

Aika paljolti tuurista kiinni... Jostain syystä minulla tuntuu pelaaminen toimivan reilusti paremmin englantilaisten ja hollantilaisten kanssa, kuin esim. ruotsalaisten...:D IP:llä ei ole mitään merkitystä.
Itse olen siirtynyt Hostin virkaan, jotta ei tarvitse jatkuvasti etsiä serveriä, johon yhteys toimii kunnolla. Tämä ei tietenkään ole suositeltavaa varsinkaan Halon kanssa, jos ei omaa riittävää kaistanopeutta (itselläni 1mbs).
 
vaikka pingi ois kuinka hyvä niin ei sillä ole väliä jos on plossia tai chokea niin peli kuin peli lagaa mukavasti... näyttääkö xbconnect plossin ja choken?
 
Voisiko Diamond-Dog tai joku muu kertoa tarkemmin tuosta plossista ja chokesta mitä ne ovat tai mistä sais tietoa näistä ja voiko noihin itse vaikuttaa.
 
Saako xboxin verkkoon ihan tavallisella puhelin johdolla? Vai pitääkö ostaa kaupasta joku systeemi? Höh aika hölmö kysymys mutta kysyin nyt vaan...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Saako xboxin verkkoon ihan tavallisella puhelin johdolla? Vai pitääkö ostaa kaupasta joku systeemi? Höh aika hölmö kysymys mutta kysyin nyt vaan...:)
Eikös siihe tarvita ku suoraan kytketty RJ-45 piuha, sit pitää viel olla hubi tai reititin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Saako xboxin verkkoon ihan tavallisella puhelin johdolla? Vai pitääkö ostaa kaupasta joku systeemi? Höh aika hölmö kysymys mutta kysyin nyt vaan...:)

Millanen modeemi sulla on? Kytkentätapa riippuu siitä.
 
Ylös Bottom