Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No kyllähän semmosia metsurinmökkejä on, jossa puuttuu edellämainittu mukavuuskin. Tosin sauna ilman vettä olisi jo vähän liikaa..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Pakkohan siellä jossain se helvetin järvi on olla, ei kai kukaan rakenna johonkin mökkiä missä ei ole saatavilla vettä? Tuohan olisi ihan älyvapaata.
Meillä ainakaan ei ole mökillä vesijohtovettä, eli vesi saadaan kaivosta ja järvestä. Oletin siis, että jos kerran mökillä ei ole vettä, niin se tarkoittaa, että lähellä ei ole järveä (ainakaan järkevän matkan päässä). Kyllähän tämmöisiäkin mökkejä on (tosin harvemmin saunan kanssa, kuten Har*:nkin jo totesi).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Ja Nem, järvestä saa vettä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Miten selvitä mökillä, jossa ei ole sähköä eikä vettä?
Miten saan ruuat säilymään?
Miten saan juomat viilenemään?
Ja miten hitossa saunassa peseydytään, kun ei edes kaivoa ole?!?!
Järvi löytyy, muttei ole kovin lähellä. Ilmeisesti veden pinta on aikojen saatossa laskenut melkoisesti tai sitten mökki on itsestään kävellyt pitkälle järven rannasta.
Järvivesien lämpötilat tuntien voisin kuvitella, että ainakin juomat ja säilykkeet voisi pistää järveen jäähtymään. Mutta miten on makkaroiden, perunasalaatin yms. laita?
Olen nyt asennoitunut niin, että peseytyminen on hoidettava hyppäämällä järveen. Ilmeisesti mitään veden lämmitysmahdollisuuksia ei ole - ainakaan tällä hetkellä.
En kyllä tajua miten minun kaltaiseni äärimmäisen mukavuudenhaluinen, sivistynyt ja akateeminen herrasmies on lupautunut tuollaiselle korpimökille lähtemään![]()
Niin olin ajatellut. Ja kai sitä ihminen nyt muutaman päivän selviää vaikka missä. Tulee vaan ihan armeija-ajat mieleen... brrr...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Laita ruuat kylmälaukkuun. Siellähän ne selviää pari päivää. Taitaa tulla mukava "loma".
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ruoan säilytykseen on olemassa kylmälaukkuja jotka toimivat auton tupakansytyttimestä, siellä säilyy perunasalaatit ja juomat voi heittää järveen.
Tulostan paperiversion tästä BBS-alueesta ja lueskelen sitä aina kun vieroitusoireet iskevät. Olen myös kuullut, että irccaamista voi harrastaa ihan "livenäkin"Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Miten ajattelit viritellä PS2:n toimimaan tuolla? Entäpä internet?
Järvi löytyy, muttei ole kovin lähellä.
En tiedä, mutta uskoisin että tuskin päälle sataa euroa maksaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
...Osaatkos muuten juupis kertoa, paljonko tuollainen "autojääkaappi" maksaa ja mistä niitä saa? Jos vaikka koukattaisiin Gigantin kautta landelle...
Joust-joo.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
En tiedä, mutta uskoisin että tuskin päälle sataa euroa maksaa.