Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Tuossa klo 12 aikoihin hain pelin ja täytyy sanoa tässä muutaman tunnin pelanneella, että aivan mahtava peli!!
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

joo olen pelannu sitä jo sen 10 tuntia vaikka eilen ostin koko pelin mutta nyt törmäsin ongelmaan kun pitäs kuvata trasherille kuvia nii pitäs vetää handplantti sellasee koris taustalevyy niinku mutta en saa sitä millää onnistuu vaikkaa mitenkä siirtelen sitä ramppia siinä.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

joo olen pelannu sitä jo sen 10 tuntia vaikka eilen ostin koko pelin mutta nyt törmäsin ongelmaan kun pitäs kuvata trasherille kuvia nii pitäs vetää handplantti sellasee koris taustalevyy niinku mutta en saa sitä millää onnistuu vaikkaa mitenkä siirtelen sitä ramppia siinä.

Mulla meni ainakin se kolme tuntia ennen kuin pääsin ton tehtävän.

Pari vinkkiä

- Heti kun alotat sen tehtävän, käänny vasemalle, ja mee sinne tunnelin suuaukolle. Just kun se sanoo jotain et "return to challenge area" käänny ympäri ja heitä oma alotusmerkki siihen.

- Älä vedä ollieta siinä rampilla. Pumppaaminen toimii paljon paremmin tässä tehtävässä.

- Koita vetää siihen taustalevyn reunaan se handplant.(omalla kohdalla se onnistu paljon paremmin/helpommin)

- Jos pitää siirtää ramppia, ota kiinni sieltä reunasta. Tulee paljon parempi kuvakulma, kuin jos otat kiinni rampin takaa vaikka. Jolloin se ramppi on helpompi linjata...

Toivottavasti nämä muutamat vinkit auttaa...

Onnea sulle! :)
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

joo olen pelannu sitä jo sen 10 tuntia vaikka eilen ostin koko pelin mutta nyt törmäsin ongelmaan kun pitäs kuvata trasherille kuvia nii pitäs vetää handplantti sellasee koris taustalevyy niinku mutta en saa sitä millää onnistuu vaikkaa mitenkä siirtelen sitä ramppia siinä.

Laita ramppi telineen alle hieman viistoon, ihan vähän. Ota vauhtia sieltä minne se sut heittää ja tee handplant. Ei ollu vaikeeta.

Muutamaan tehtävään itekkin jääny jumiin parikskymmeneks minuutiks mut tohon edelliseen en jääny. Se jossa piti dropata pooliin ja sieltä parvekkeelle niin sitä tuli aika pitkään hinkattua.

Muntu, mitään huomattavaa eroa en huomannut levyltä/kovolta pelaamisessa tuossa markkien latausajoissa tai missään muussa ku boksin hiljaisuudessa.

Kertokaas nyt miten telkkarista saa videokuvaa koneelle? Ilman että uploadaa skate.reeliin. Jotain tv-kortin kanssa kikkailua vai miten se meni? Haloo ketkä tota nyt on tehny.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Juustokahvi: http://www.youtube.com/watch?v=NVH1_9HhX9w
Itse käyttäisin tuota, mutta ei tuo Dazzle Platinium suostu toimimaan Vistalla..

Ja noita Skate Reelin videoitakin näköjään pystyy lataamaan omalle koneelle flv tiedostona..
Vanhassa Skatessa sai ladattua koneelle avi tiedostona jonkun sivuston avulla.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Ja kysytään tässä samalla onko jollain muulla satunnaisesti tippunut fps häiritsevästi ? Itselläni tahtoo tippua fps häiritsevästi aina välillä.

On. Ei tässä kyllä mikään "steady 60fps" ole, vaikka millaisilla laseilla/silmillä peliä katsoo/ihannoi... :mad:
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Pelasin ihan levyltä. Nyt juuri peli asentuu kovolle joten myöhemmin voin kertoa vaikuttaako se asiaan.

Muntu: Ei vaan lumilautailua skate2 moottorilla ja kontrolleilla! HETI :cool:

On tulossa Stoked niminen lumilautailupeli tietääkseni helmikuussa, lähes samoilla Flickit -kontrolleilla. Esimerkiksi hypyt tehdään liikuttamalla oikeaa tattia alas ja sitten ylös. Slaidaaminen/grindaaminen on myös samantyylistä kuin Skatessa, eli ainoastaan ohjaaminen objektin päälle tuottaa tietyn tempun jne. Pelissä on hienoutena mm. dynaaminen sääsysteemi. Jos kiinnostaa, tässä kotisivu www.gettingstoked.com

Saas nähdä, mitä saavat tosta aikaan.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

On tulossa Stoked niminen lumilautailupeli tietääkseni helmikuussa, lähes samoilla Flickit -kontrolleilla. Esimerkiksi hypyt tehdään liikuttamalla oikeaa tattia alas ja sitten ylös. Slaidaaminen/grindaaminen on myös samantyylistä kuin Skatessa, eli ainoastaan ohjaaminen objektin päälle tuottaa tietyn tempun jne. Pelissä on hienoutena mm. dynaaminen sääsysteemi. Jos kiinnostaa, tässä kotisivu www.gettingstoked.com

Saas nähdä, mitä saavat tosta aikaan.

Tiesin kyllä tuosta, absinthe filmsin yhteistyössä tehtynä sitä mainostettiin joku aika sitten. Näytti vaan aikalailla pelkältä isojenvuorien laskulta niinkuin absinthen leffatkin. Toivottavasti tulisi jotai kunnollista tuosta!

NaiCöl kiitti linkistä, itsellä on Mac OS X joten ei taida tota ohjelmaa sillekkään olla.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Heh, kai olen ainoa joka rakastui peliin täysin. (Tai no PS-puolella ainakin oltiin kriittisiä, kopioin tän suoraan sieltä :p)
Teknisessä toteutuksessa ei ole muuta vikaa kuin se, että EA ilmeisesti halunnut pelin julkaisuun vähän aiemmin, pieniä FPS:n pudotuksia siellä täällä mutta OOGEE Skate plekellä pelailtuani oon siihen jo tottunut. Kettumaista tietty kun tasasta 60 fps:ää luvattiin..

Graafisia virheitä nyt on, mutta tarpeeksi laadukasta mulle, oikeesti haen vaan sitä skeittifiilistä.
Ja sitä tässä on. Skeittarin painon tunne on niin uskomattoman hyvä lisä mielestäni että oksat pois.

Itse vain tykästyin siihen tavaroiden siirtelyyn, vaikka se ärsyttävän kömpelöä onkin. Pirun siistejä spotteja mahdollista vääntää tuon avulla.

Mitäpä vielä.. Ei mulla kai muuta. Itse ainakin pidin, ja niin piti kaveritkin, ekstaasissa kaikki ja jahka hekin saavat pelinsä niin pääsee Livessä tykittään Free Skatea =)
Boxin version tosiaan omistan.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Heh sama viesti muntulta molempiin.

Heh, kai olen ainoa joka rakastui peliin täysin.
Teknisessä toteutuksessa ei ole muuta vikaa kuin se, että EA ilmeisesti halunnut pelin julkaisuun vähän aiemmin, pieniä FPS:n pudotuksia siellä täällä mutta OOGEE Skate plekellä pelailtuani oon siihen jo tottunut. Kettumaista tietty kun tasasta 60 fps:ää luvattiin..

Graafisia virheitä nyt on, mutta tarpeeksi laadukasta mulle, oikeesti haen vaan sitä skeittifiilistä.
Ja sitä tässä on. Skeittarin painon tunne on niin uskomattoman hyvä lisä mielestäni että oksat pois.

Itse vain tykästyin siihen tavaroiden siirtelyyn, vaikka se ärsyttävän kömpelöä onkin. Pirun siistejä spotteja mahdollista vääntää tuon avulla.

Mitäpä vielä.. Ei mulla kai muuta. Itse ainakin pidin, ja niin piti kaveritkin, ekstaasissa kaikki ja jahka hekin saavat pelinsä niin pääsee Livessä tykittään Free Skatea =)
Boxin version tosiaan omistan.

Voi kuule et todellakaan ole ainoa! ;)

Ihmeellisiä bugeja ja hidasteluita porukoilla ollut tuolla pleikkaripuolella. Omassa X360-versiossa ei ole tullut vielä vastaan yhtäkään bugia tai frameraten laskua huomattavasti. Tasasesti rullaa eikä diashowsta tietoakaan.

Rullaajan paino on kyllä erittäin hyvä asia ja tuo tuntumaa paljon paremmaksi. Vaikuttaa myös erittäin positiivisesti yhtiin lempitemppuihini eli ykkösiin, pyörii smoothisti eikä yhtään liikaa. Ykkösessä oli vaikea saada ykkösiä hienosti ja kohilleen kun oli jätkä niin kevyt.

Itteä ärsyttää noi kännykästä alotettavat tiimivideot kun pitää käynnistää se tehtävä, että näkee mitä siinä pitää tehä. Ei voi vaan lukasta että ainiin tossa piti tehä noin, lähetäänpä ettimään sille hyvää spottia. Vaan pitää käynnistää ja sitte quittia. Joihinkin niihin kaipais kans ehkä enemmän selittelyitä. Pari näytti siltä etten ainakaan heti ymmärtänyt mistä on kyse. Pitää ehkä joihinkin odotella jotain walkthroughteja..
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Kertokaas joku mistä noi omat skede grafiikat löytää pelistä kun ne on tuolta sivuilta lähettäny peliin? Eilen yritin katella mutta mistään en löytäny niitä vai saako niitä ees käyttöön career modes?
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Kertokaas joku mistä noi omat skede grafiikat löytää pelistä kun ne on tuolta sivuilta lähettäny peliin? Eilen yritin katella mutta mistään en löytäny niitä vai saako niitä ees käyttöön career modes?
Omatekoisia grafiikoita saa kiinni vain Custom Deckiin, valitessasi sen sinulle tulee mahdollisuus valita väri ja lisätä grafiikka lautaan, grafiikkalistan alimmaisina ovat itse luodut grafiikat.

On kyllä aivan uskomattoman hyvä peli, ainoa juttu, joka tässä pelissä ottaa päähän on typerä kameramies jonka kommentit ja ääni ärsyttää suunnattomasti (kuten jo ekassa skatessakin).

Tälläistä haluaisin lisäksi tiedustella, että milloin saa ensimmäisen sponsorin hankittua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Tuo sponsori homma on vähän sekava.. :-/ Itellä nyt on kai REAL lautasponsorina..

Mutta ite kyselisin semmosta, että mikä on vikana kun asensin kovolle tämän ja kun yritän kovolta pelata niin ilmottaa vaan, laita levy koneeseen. :confused:

// Kiitän selvennyksestä!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Fps droppaa melkeimpä pelikelvottomaksi Thrice the Hubba-spotissa. Thrice the Hubba on siis yksi own the spot paikka. Fps siis tippuu todella alas aina samassa kohtaa, on sitten free skatessa tai careerissa.

Onko tämä siis normaalia, vai onko omassa pelissäni jotain vikaa ?
 
Vastaus: Skate 2

Hmm.. Piti valita tossa äsken kenkä sponssi valitsin mielestäni Osiriksen no vaihdan sen kengät jalkaan menen kisaan, mutta en saa kun lauta sponssilta rahaa en kengistä mitään. Mikä mahtaa olla vikana? Ja näkeekö noita jostain ketkä on sun sponsoreita? Jos nyt on sattunu niin hassusti että oonkin valinnut siihen vahingossa jonkun toisen kun osiriksen minkä siis mielestäni valitsin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2

Huh huh melko koukuttava peli tämä on kyllä. Ihan huomaamatta menee aika kun tahkoaa spotteja ja kikkailee vaan ympäriinsä. Tais mennä viime yönä silleen että tajusin ajan kulumisen vasta hesarin kolahtaessa luukusta. Melko pelottavaa jopa.

Ei ole kyllä hirvesti negatiivista sanottavaa pelistä. Jotain pientä ongelmaa silloin tällöin, mutta ei todellakaan mitään suurempaa. Aivan loistava.
 
Vastaus: Skate 2

hitsi mä en pääse tota they call it art trasheria läpi ku siinä pittää tehä footplant homma niin mun jätkä ei osaa niitä:confused::mad::( joten jos joku vähä auttas sen saralla
 
Ylös Bottom