Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [X360]

Vastaus: Skate 2 [X360]

Kiinnostaako ketään vedellä noita freeskate tehtäviä, itelläni on vielä aikamoni tekemättä ja suomalaisporukassa se voisi olla vielä mukavempaa tahkota niitä..
Kyllä kiinnostaa todellakin. On välillä aika vaikeaa random porukalla tehdä niitä jos joku ei edes yritä vaan puskee shove-itteja vaan jossain kulmassa.. varmaan joku 100 freeskatee ois vielä vääntämättä.

Mitäs, onko kellään vielä kokemuksia DLC:sta? Itte laitoin just tulemaan... Näytti olevan 250 pojon edestä lisää saavutuksiakin...! :)
Itseäni kiinnostais kans tietää onko toi mistään kotoisin? Ei se pahan hintainen ole, mutta silti.

Mites toi nyt tosiaan toimii että tällä lisärillä voi suorittaa 100gs:n edestä achivementtejä ja sit pitää maksaa 400msp lisää että saa toisen osan lisäriin ja että voi suorittaa loput 150gs?
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

devon laitoin sulle kaverikutsua. Yritetään joskus saada pelit pystyyn, tulkaa toki muutkin mukaan.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Mites toi nyt tosiaan toimii että tällä lisärillä voi suorittaa 100gs:n edestä achivementtejä ja sit pitää maksaa 400msp lisää että saa toisen osan lisäriin ja että voi suorittaa loput 150gs?

Jep, jotain näin varmaankin. Uusien saavutusten nimet ainakin viittaisi siten, notta pari uutta mestaa olis vielä tuloillaan.

Eipä tää nyt mikään kummonen ollu, mutta eipä toi montaa erkkiä maksanutkaan... :)
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Tässä mun eka video. Tossa alussa on failed yritys mutta sen jälkeen tulee ihan kiva hyppy :D Löysin tollaset kivan pitkät portaat ja aattelin hypätä yli.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Tässä mun eka video. Tossa alussa on failed yritys mutta sen jälkeen tulee ihan kiva hyppy :D Löysin tollaset kivan pitkät portaat ja aattelin hypätä yli.

tripla kickflip :D. Eka laseri jos ois onnistunu ois ollu parempi..korjataan se tais olla fs 360shove it :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360]

No pistetäänpä tämä nyt tännekin. Tuli tehtyä pieni video omista skate.reel matskuista, menee hitusen realistisuudeen rajamailla, mutta en halunnut tehdä mitään, mikä olisi itse pelissä helppoa. Voisinpa ehkä ladata tuon tuonne KFINin media puolellekin, mutta enivei huikean teknisellä Windows Movie Makerilla kyhätty pätkä tässä:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/306941.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360]

No pistetäänpä tämä nyt tännekin. Tuli tehtyä pieni video omista skate.reel matskuista, menee hitusen realistisuudeen rajamailla, mutta en halunnut tehdä mitään, mikä olisi itse pelissä helppoa. Voisinpa ehkä ladata tuon tuonne KFINin media puolellekin, mutta enivei huikean teknisellä Windows Movie Makerilla kyhätty pätkä tässä:

http://www.gametrailers.com/player/u...es/306941.html


404! ei näy
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

tripla kickflip :D. Eka laseri jos ois onnistunu ois ollu parempi..korjataan se tais olla fs 360shove it :)
Juu siis se ekahan meni ohi :D se meni grindiin eikä yli.. mutta toinen sitten onnistu.

e:
No pistetäänpä tämä nyt tännekin. Tuli tehtyä pieni video omista skate.reel matskuista, menee hitusen realistisuudeen rajamailla, mutta en halunnut tehdä mitään, mikä olisi itse pelissä helppoa. Voisinpa ehkä ladata tuon tuonne KFINin media puolellekin, mutta enivei huikean teknisellä Windows Movie Makerilla kyhätty pätkä tässä:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/306941.html
Miten sait noita videoita windows movie makeriin? Se valittaa että väärä tiedostomuoto tai jotain?
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

joo nyt näkyy, kävin kyllä jo väijymässä pleikkari puolelta :). Aivan uskomattoman tyylikästä matskua, tosin välillä meni vähän isoksi. Millä oot nauhottanu noi klipit, kun on noin hyvälaatusta kuvaa!! Pitää varmaan oma tekele heittää romukoppaan, kun jotkut osaa vaan tehdä paremmin :).

Latailin nuo pätkät omasta skate.reelistä EA:n sivuilta ja sitten konvertoin aviksi nuo flash videot (flv). Yllättävän hyvälaatuisia nuo videot tosissaan ovat, GT vähän tota kroppaa, joten kuvanlaatu ei ole ihan optimaalinen, mutta hyvää jälkeä silti.

FLV-tiedostot konvertoin AVIksi googlesta löytämällä flv to avi -ilmaisohjelmalla. Taisin löytää tuon ohjelman ihan vain kirjoittamalla "flv to avi converter" googleen.

Miten sait noita videoita windows movie makeriin? Se valittaa että väärä tiedostomuoto tai jotain?

Kuten sanoin, ne ovat Flash Video -muodossa, ne pitää muuttaa normaaliksi videotiedostoksi vastaavaan tarkoitetulla ohjelmalla. Itselläni ei näkynyt videot Movie Makerissa sen jälkeenkään, mutta sitten latasin videocodecit niin rupesi pyörimään. Eli, jos ei toimi tuon jälkeenkään niin ladatakaa videocodecit, mikäli ne puuttuvat.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Juu siis se ekahan meni ohi :D se meni grindiin eikä yli.. mutta toinen sitten onnistu.

e:

Miten sait noita videoita windows movie makeriin? Se valittaa että väärä tiedostomuoto tai jotain?

Joo werty ehti vastaa ensin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360]

Samalla tavalla siis teen itsekkin werty, mutta ei mun videot ole laheskään yhtä hyvälaatuisia.
Johtuiskohan että mulla on eri convertteri ja videocodecista en edes tiedä mitä ne on :D.
Tai sitten pleikkarilla on vaan paremmat graffat. Pelottaa että jos ne on jo nyt suttusia niin youtuben jälkeen ne on vaan mössöä :)..
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Samalla tavalla siis teen itsekkin werty, mutta ei mun videot ole laheskään yhtä hyvälaatuisia.
Johtuiskohan että mulla on eri convertteri ja videocodecista en edes tiedä mitä ne on :D.
Tai sitten pleikkarilla on vaan paremmat graffat. Pelottaa että jos ne on jo nyt suttusia niin youtuben jälkeen ne on vaan mössöä :)..

Videocodeceilla ei ole niin väliä, ne vain mahdollistavat eri videotiedostojen katsomisen (.avi .mpg jne.), eli siis, että ne videot näkee sen sijaan, että on pelkkää mustaa ja audio kuuluu. Tuo konvertteri, joka mulla on, on heti ensimmäisenä, jos etsii noilla mainitsemillani hakusanoilla googlesta. Siitä pystyy valitsemaan parhaan laaduun konvertoimiseen, valitsee vain audion automaattiseksi, koska dolby-sitäjatätä eivät toimi. Graafisesti peleillä ei ole eroa ;)
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Videocodeceilla ei ole niin väliä, ne vain mahdollistavat eri videotiedostojen katsomisen (.avi .mpg jne.), eli siis, että ne videot näkee sen sijaan, että on pelkkää mustaa ja audio kuuluu. Tuo konvertteri, joka mulla on, on heti ensimmäisenä, jos etsii noilla mainitsemillani hakusanoilla googlesta. Siitä pystyy valitsemaan parhaan laaduun konvertoimiseen, valitsee vain audion automaattiseksi, koska dolby-sitäjatätä eivät toimi. Graafisesti peleillä ei ole eroa ;)

heh, ihan sama convertteri on itsellänikin. Mitä laitat video optionssa video codeciks. Huomasin että kun converttaan mpg:si parani kuvanlaatuhieman, tällä hetkellä oli wmv version 1. Onneks oon jättäny kaikki noi flv tiedostot varmuus kopioiks niin onnistuu toi muuttaminen, en oo turha jätkä :p...
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

No pistetäänpä tämä nyt tännekin. Tuli tehtyä pieni video omista skate.reel matskuista, menee hitusen realistisuudeen rajamailla, mutta en halunnut tehdä mitään, mikä olisi itse pelissä helppoa. Voisinpa ehkä ladata tuon tuonne KFINin media puolellekin, mutta enivei huikean teknisellä Windows Movie Makerilla kyhätty pätkä tässä:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/306941.html

Semi letkeän pätkän kyllä oot väsänny. Musiikkivalinta oli sopiva teemaan ja muutama omaperäinen klippi sieltä löyty!

Vois itekki alkaa väsäilemään soolo videota tiimivideon rinnalle.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

heh, ihan sama convertteri on itsellänikin. Mitä laitat video optionssa video codeciks. Huomasin että kun converttaan mpg:si parani kuvanlaatuhieman, tällä hetkellä oli wmv version 1. Onneks oon jättäny kaikki noi flv tiedostot varmuus kopioiks niin onnistuu toi muuttaminen, en oo turha jätkä :p...

Sieltä "profile" kohdasta voit valita valmiiksi määritellyt asetukset, valitse esimerkiksi AVI H.264: Very High Q. mutta laita audio settings/codec asetukselle "Auto". Noin itse tein niin sai hyvää laatua.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Missä on mini mega? (jossain hall of meat tehtävässä pitää tehdä 15k mg mini megassa). Tartteisin myös apua sellaseen tehtävään (Thrasherin) jossa pitää slappy s parkissa tehdä handplant sellaiseen tankoon jonka alla on ramppi. (tehtävän tehneet varmasti tunnistaa..) miten siihen pitää mennä? olen yrittänyt kovalla vauhdilla ja sitten vähän pienemmistä ja painaa tattia eteenpäin että se osuu siihen mutta ei onnaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360]

Missä on mini mega? (jossain hall of meat tehtävässä pitää tehdä 15k mg mini megassa). Tartteisin myös apua sellaseen tehtävään (Thrasherin) jossa pitää slappy s parkissa tehdä handplant sellaiseen tankoon jonka alla on ramppi. (tehtävän tehneet varmasti tunnistaa..) miten siihen pitää mennä? olen yrittänyt kovalla vauhdilla ja sitten vähän pienemmistä ja painaa tattia eteenpäin että se osuu siihen mutta ei onnaa.

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=121361

tuosta kartasta toi 3. on se mini-mega.

Se handplant homma taitaa olla vaan tuurista kiinni. Itselle meni hermo täysin siihen kun sata kertaa vedin täydellisesti mutta ei vaan tarttunut tankoon ei. Kova vauhti vaan pumppaamalla oikealla liipasimella ja sit tatti eteen ja RB.tä. Ei voi muuta kuin onnea toivottaa. :)
 
Ylös Bottom