Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [X360]

Vastaus: Skate 2 [X360]

Miten ihmeessä tuolla Skate.Reelissä pystyy poistamaan omia videoitaan?
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Vieläkö jengi tahkoo skatee? Vaikka ei tahkoiskaan niin voitais ottaa selvää ketä on konsolifin kovin jannu S.K.A.T.E :ssa. Eli ketä kiinnostais ottaa osaa tälläseen leikkimieliseen kilpailuun. Kyseessä olisi siis skate pelimuoto missä yrititettä välttää kirjaimia. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa, niin katotaan jos saadaan sovittua yhteinen aika mikä sopii kaikille.

PS. en todellakaan ole hyvä S.K.A.T.E :ssa, mutta sitä on hauska pelailla. Niin ja jätetään ne glitchit pois jooko.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Kyllähän tuommone S.K.A.T.E "turnaus" kiinnostais kummasti, paljo muita pelimuotoja tule pelattua freeskaten ohella ku skatea.

Heitin sulle yksityisviestin kans ni ollaan yhteyksissä vaikka LIVE:n kautta :D
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Olisin vähän enemmän odottanut kiinnostusta peliä kohtaan, mutta ehkä ne tosi skeittaajat on jo itse rullailemassa eikä sisällä enää jouda istuskella...
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Joo mua olis kiinnostanu toi skaba mutta oon silver :(

Täältä voi tsekata mun Skate 2 videoita.. pari oon tehny. Filmers pack ja DLC packit löytyy ja tällä hetkellä collab editoinnissa..
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Äskooaatee'ee on vähän huono nettimuoto, tosin nyt jos esim. 2 pelaajaa pelaa skatea ja toinen kopio trikin niin hänelle siirtyy vuoro, mikä on hyvä. Ainakin irl rullauksessa, kun joskus "k.i.l.e."ä pelattiin niin vuorotellen sai tehdä temput. Tämä jenkkien versio on vähän epäreilu sen asian suhteen.

Mutta enivei, enpä sitä voisi pelatakaan, kun peli löytyy vain pleikkarilta ja Live-maksua en periaatteesta tule koskaan maksamaan.

Uusi video, hys, ei sanaakaan siitä biisistä :D
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Tässäpä multakin uusi montage, tarkotus oli hankkia 2-3 minuuttia lisää matskua mutta tuli RROD :(

CLICK!

Kertokaa mielipiteenne
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360]

Hei, tää tuli ihan puskista. Ensi viikon torstaina tulee uusi DLC -paketti Skate 2:lle!

Kenttä on suora kopio ilmeisesti tuosta jenkeissä järjestettävästä Maloof Money Cupista, joka starttaa myös heinäkuussa. Omasta mielestä ihan tervetullut lisäosa Skate 2 -sessareihin, sillä Dyrdekin paketti oli mielestäni todella kämänen päivitys. Edellinen Skate 1:sen päivitetty DLC oli ihan jees, mutta tuttuja tantereitahan ne oli.

Täällä lisää juttua ja muutama kuva areenasta.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Huh.. onneks toi näyttää ihan paskalta, niin ei tarvii ostaa pojoja :] Ainut hyvä DLC mielestäni on ollu se missä on community center, sen verran paljon pelattavaa siinä kuitenkin..

e: Täällä lisää kuvia ja hinta on näköjään vaivaiset 240mps, voishan ton ostaa jos samalla ostas vaikka biisejä Rock Bandiin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360]

Omg triplepost! Postatkaa nyt muutkin tänne prkl! :(

Ostin Maloof cup packin tänään, onpas huono ._. ensimmäisen 10min aikana sain 200gamerscorea! Kai tuolta parit linet vois vetästä.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Tänään siis tämä kyseinen peli postilaatikkoon tuli ja vallan koukuttava vaikka en niin näitä pelejä pelaile ja edellinen skeitti peli taitaa olla Tony Hawk 3. Tullu koko päivä mätettyä ja hyvältä on tuntunu. Nuo mäkilaskutkin ovat omastamielestäni hyvä ja hauska lisä pelkälle laudan pyöritykselle. Eli vielä en ainakaa ole katunut ja tuskin kadunkaan tätä ostosta:)
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Mulla puuttus muistaakseni enää 7 freeskate activityä. Jos joku haluaa tulla mun kanssa tekemään niitä niin lisätkää Plantsu listoillenne.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Mitä enemmän päässyt peliin sisälle ja mitä paremmin hyväksyy pelin aika pahatkin bugit, kääntyy pelikokemus sitä vahvemmin plussan puolelle. Kartan lähes kaikki paikat ovat jo koluttu läpi ja nyt alkaa jo hieman puuduttaa, mutta yllättävän kauan tuo jaksoikin viihdyttää. Skate 3:sta odottelen jo kieli pitkällä.

Ja nyt viikonlopulle jos saisi jonkun tekemään lähes kaikki ne acitivityt niin olisi hienoja. Minulla ei ole vielä edes sitä 50 aktiviteetin achia. Eli skillillä varusteltu Xboxittaja lisäileppäs Japlee listoille! : )
 
Ylös Bottom