Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [X360]

Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

Kävely on tönkköä mutta pitää muistaa että tää ei ole mikään seikkailupeli jossa lyllerretään hienoissa maisemissa pitkin kujia. Vaan niitä kujia pitkin rullaillaan skedelauta jalkojen alla ;) Omasta mielestä ois voinu jättää koko kävelyn poies tästäkin osasta ja vaikka tulevistakin. Toki on kai se ihan kiva että ny voi sitten lyllertää ne eteen tulevat rappuset ylös?
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

Jälkijunassa mukaan, eli vasta eilen testasin demoa ja ykkösosan suurena fanina tykkäsin tästäkin todella paljon. Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki. Peli on edelleen sama Skate, mutta muutamia hyviä ominaisuuksia on lisätty mukaan. Kävely on hyvä ominaisuus, vaikka kävellen liikkuminen onkin suht tönkköä. Sama juttu tavaroiden siirtelyn kanssa, kankeudesta huolimatta hyvä lisä peliin. Skate pyörii edelleenkin säännöllisesti boksin sisuksissa, joten uskon että kakkososa tarjoaa minulle myös pitkäkestoista hupia ja uskon saavani rahoilleni vastinetta pelin julkaisupäivänä kaupasta noutaessani.

Koskas se virallinen julkaisupäivä muuten on? Demon lopussa mainitaan 23.1.2009, mutta ihan kuin olisin jostain lukenut että 22.1.2009...

P.S. Itse olen harrastanut skeittausta monta vuotta joten kiinnostus lajia käsittelevään peliin on itsestään selvää, mutta mites te jotka ette "oikeassa elämässä" skeittaa? Loppuiko into Skaten kohdalla alkuinnostuksen jälkeen? Vai onko tässä sellainen pelisarja, jonka pelaaminen on vaan niin hauskaa, että kiinnostipa laji tai ei, niin peli pyörii koneessa lukemattomia tunteja?
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

P.S. Itse olen harrastanut skeittausta monta vuotta joten kiinnostus lajia käsittelevään peliin on itsestään selvää, mutta mites te jotka ette "oikeassa elämässä" skeittaa? Loppuiko into Skaten kohdalla alkuinnostuksen jälkeen? Vai onko tässä sellainen pelisarja, jonka pelaaminen on vaan niin hauskaa, että kiinnostipa laji tai ei, niin peli pyörii koneessa lukemattomia tunteja?

Sama asia kiinnostaa. Itsekin olen jo lajia harrastanut liki vuosikymmenen verran, joten Toni Haukkojen jälkeen, kun joku vihdoinkin teki realistisen skedepelin oli kiinnostus taattu. Toisaalta TH:n yleisöstä suuri osa oli lajin harrastajia, joille maistuu myös pelaaminen, joten yhdistelmä on siinä mielessä nannaa. Monethan ovat sen takia juuri odottaneet sellaista peliä kuin Skate; peliä joka pystyy tarjoamaan saman tunteen virtuaalisesti kuin oikea lautailu. Hauskuutta ja vapautta, mitäpä muuta sitä tässä toivoisikaan.
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

P.S. Itse olen harrastanut skeittausta monta vuotta joten kiinnostus lajia käsittelevään peliin on itsestään selvää, mutta mites te jotka ette "oikeassa elämässä" skeittaa? Loppuiko into Skaten kohdalla alkuinnostuksen jälkeen? Vai onko tässä sellainen pelisarja, jonka pelaaminen on vaan niin hauskaa, että kiinnostipa laji tai ei, niin peli pyörii koneessa lukemattomia tunteja?
Itse en ole koskaan oikeasti skeitannut, mutta skate kyllä kolahti jostain syystä täysillä,
ja on varmaan eniten pelattu peli hyllyssä. Nyt myös tuota skate 2:n demoakin tahkottu jonkun verran, eli ostoon menee sekin. Tosin ajattelin ostaa vaihteeksi PS3 version, vaikka kuulemma
jotain framerate ongelmia on taas. Mutta soundtrack vaikuttaa sen verran hyvältä, että on vanha XO:ni peittää hurinallaan sen ikävästi :) No mutta katsotaan mikä versio sitten käteen tarttuu, vai molemmat :D
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

Kävely on tönkköä mutta pitää muistaa että tää ei ole mikään seikkailupeli jossa lyllerretään hienoissa maisemissa pitkin kujia. Vaan niitä kujia pitkin rullaillaan skedelauta jalkojen alla ;) Omasta mielestä ois voinu jättää koko kävelyn poies tästäkin osasta ja vaikka tulevistakin. Toki on kai se ihan kiva että ny voi sitten lyllertää ne eteen tulevat rappuset ylös?

No eipä sua kukaan sitä pakota käyttämään, niin en oikein ymmärrä miksi pitää sanoa että sen olisi voinut jättää pois. IMO todella hyvä lisä mun puolesta, vaikka tönkköä onkin. Ja se tavaroiden siirtely.. Damn, tätä tulee pelattua paljon.

Also, itekki tuli skeittailtua joskus muutamia vuosia taaksepäin, ja kun tässä joku kesä sit hyppäsin takas laudalle, ei oikeen mikään enää luonnistunu niin toimi aika taivaanlahjana tää Skate. Ja innostipa se skeittaan irl viime kesänäkin, katsotaan onko tälläkin sellanen vaikutus :D
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

IMO todella hyvä lisä mun puolesta, vaikka tönkköä onkin.

Kyllä itsekin pidän uudistuksesta, ei siinä. Mutta mun on vaikeaa kuvitella, miten tuosta kävelystä on noin tönkkö onnistuttu tekemään. Pikkuisen jos pistäis nopeutta lisää kävelyyn ja jyrkentäisi käännöksiä, niin se auttaisi jo paljon. Ei se paljosta olisi vailla, niin tuokin ominaisuus toimisi hyvin. Kummasti se liikuttaminen helpottuu sitten taas kun esineitä siirtelee kentällä. :confused:
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

Itseäni tälläisenä ex-skeittarina kiinnostaa temppujen tekeminen mihin itse en ikinä pystynyt ja vielä tyylikkäästi ja suht koht realistisesti. Skate tarjoaa tämän edottomasti parhaiten. Olipahan skatella sellainen vaikutuskin, että laudan päällä tuli viime kesänä parikertaa oltua, siitä ei enempää :). En kyllä näe että ihminen, joka ei ole koskaan laudanpäällä viihtynyt tulisi hinkkaamaan jotain tiettyä temppua niin paljon kuin itse. Joka on itselleni pelin suola, korjatkaa jos olen väärässä :)
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

Itseäni tälläisenä ex-skeittarina kiinnostaa temppujen tekeminen mihin itse en ikinä pystynyt ja vielä tyylikkäästi ja suht koht realistisesti. Skate tarjoaa tämän edottomasti parhaiten. Olipahan skatella sellainen vaikutuskin, että laudan päällä tuli viime kesänä parikertaa oltua, siitä ei enempää :). En kyllä näe että ihminen, joka ei ole koskaan laudanpäällä viihtynyt tulisi hinkkaamaan jotain tiettyä temppua niin paljon kuin itse. Joka on itselleni pelin suola, korjatkaa jos olen väärässä :)

Kyllä Skaten ykkösjuttu on juuri tuo temppujen realistisuus. Tony Haukka oli joskus tosi kova juttu, mutta nyt kun muistelee(Project 8 on viimeisin mitä on tullut pelattua) niin juuri se realistisuuden puute teki pelistä huonon, ainakin näin "oikeassa elämässä" skeittaavan näkökulmasta.

P.S. Itsekin saatan hinkata yhtä hänkkää session markkerin avulla useita kymmeniä kertoja vain saadakseni jonkun flippi+lippi+smooth alastulo -kombon menemään itseäni miellyttävästi.
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

mitä sä pidät siis tota aktivoitumista päällä , mitä tarkotat ?:)

Sitä mää vaan meinasin, että kun sellasen spotin löytää missä pitää se tietty pistemäärä saavuttaa että sen läpäsee, niin jos siltä spotin alueelta lähtee poies, niin jäljellä oleva aika tulee taas mittariin. Mutta niin kauan kun on siinä spotilla niin kelloa ei näy.
 
Vastaus: Skate 2 ["HYPE"]

No eipä sua kukaan sitä pakota käyttämään, niin en oikein ymmärrä miksi pitää sanoa että sen olisi voinut jättää pois. IMO todella hyvä lisä mun puolesta, vaikka tönkköä onkin. Ja se tavaroiden siirtely.. Damn, tätä tulee pelattua paljon.

Also, itekki tuli skeittailtua joskus muutamia vuosia taaksepäin, ja kun tässä joku kesä sit hyppäsin takas laudalle, ei oikeen mikään enää luonnistunu niin toimi aika taivaanlahjana tää Skate. Ja innostipa se skeittaan irl viime kesänäkin, katsotaan onko tälläkin sellanen vaikutus :D

Lähinnä tossa puolustelin sitä, että se on juurikin riittävä vaikka se tönkköä onkin. Kun Funkee nimimerkki oli sanonu viestini yläpuolella että "Pahempaa liikkumista en ole koskaan aikaisemmin huomannut missään pelissä." Johon siis suurinpiirtein vastasin että tämä on skeittipeli tässä ei ole tarkoituskaan lyllertää pitkin katuja. Jolla taas tarkoitin sitä että se kävely tosiaankin on riittävä vaikka se tönkköä onkin kun tämä ei mikään seikkailupeli ole voi sen helposti antaa anteeksi. Tai näin ainakin omalla kohdallani.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Millonkas täs voi hakea kaupasta?

Monet tahot ilmoittavat eri päivää. 21,22,23.pv ja verkkokauppa.com ilmoittaa 30.1 joka päivittyy suoraan maahantuojalta.
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Montakohan viestiäsi pitää vielä poistaa ennen kuin huomaat ketjun Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne?

No eihän meikä tollasta tajunnu. Katoin vaa aina että missähä vitussa se viesti on että eikö se postannu sitä. Jotain ilmotusta vois olla hyvä laittaa jos siirtää viestin nii ei tarvi ihmetellä ja uudestaan postailla. :)

Voehan. Mikähän tässä on takana että PS3-versio tulee päivää aiemmin? Toisaalta ihan hyvä että tulee vasta perjantaina niin ei tarvi niin paljoa koulusta olla pois :D
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Holy crap. Pelailin tossa demoa, todella mahtava peli, graffat on todella hyvät ja muutenkin hyvä. Löytyy (imo) vain 2 vituttavaa juttua... kävely on todella tönkköä hyihyi ja tavaroitten siirtäminen myös ihan bugista, kuhan tuon kävelyn parantaisi hyväksi AINAKIN.

Sitten vielä katoin sen loppumainoksen joka tulee kun ottaa quit demo.. huhhu, näytti todella hyvältä! Tuli oikein himo pelata tätä :D Varsinkin kun näin sen inside park jutun missä oli isoja hyppyreitä ja sitten oli joku allas juttu..

e: tässä video joka pistää vieläkin haluamaan tätä peliä enemmän! :D Näyttää todella siistiltä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Hyvän laatusta kuvaa ja todella "realistiselta" näytti :)

Voisin jopa sanoa että innolla odottelen itse leffaa!! : D
 
Ylös Bottom