Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vekeee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate 3 [PS3 Hype]

Ei muuten lähde täälläkään ostoon. Syynä aivan älyttömän huono kenttä suunnittelu. Kaikki on isoa ja epärealistista.

Kyllä tämä ostettua tulee (xboxille tosin), mutta samoin kuin Skate 2:n kanssa, vasta sitten kun hinta putoaa kahdenkympin tienoille. Demo ei hirveästi synnyttänyt aatteita meikäläisessä, tuntu aika peruskauralta ykkösen ja kakkosen jäljiltä, mutta kyllä fanitan sarjaa kuitenkin siihen malliin kovasti, että ostettua tulee. Mutta tosiaan vasta, kun pelin hinta putoaa pikkasen.

Taas näitä jotka tuomitsevat heti demon perusteella ;)

Todellakin. Koska mehän ei tiedetä vielä mitä peliin on tulossa, eihän ne oo kaikki lukenu netissä ku vasta kuukausia. Ja tämähän on siis se suurin syy, miksi en ole ostamassa; vaikuttaa liikaa vuosipäivitykseltä.

Ja Skate 1:n ja 2:n demojen ja täysversioiden perusteella tekniset ongelmat eivät ole mihkään katoamassa koko pelistä.

Onko kukaan vielä löytäny mitään kauppaa mistä saisi nuo ennakkotilaus edut, eli se parkki ainakin?

Ite kyl pidin tuosta demosta aika paljon, kaikki oli sulavampaa ja graffat kivan värikkäitä ja kirkkaita. HC oli reilien osalta kyl liian HC:ta aluks, mutta kyl siihen oppi lopult. Muuten HC all the way.

Tuo demon peli alue on kyllä tylsä. Kakkosen demossa oli sentään jotain tekemistä. Tuo aikarajoituskin on ihan turhaa... Onneksi sentään löytyy multiplayer:cool: Toivotaan että kokoversiossa löytyy kunnon spotteja joissa saa tehtyä kivoja temppuja.

ihan mahtavuutta toi hc moodi, ja grindit ei jatku niin pitkään enää jne, ja demon alue oli ihan jees just grindauksesta tykkäävälle kuten mulle, ei niin nappaa mitkää isot ilmalennot

HC moodi kiinnostais, mutta ajoittainen nykiminen pilaa pelikokemuksen täysin. Alelaarista noukin jos sieltäkään. Mikä ttu siinä on niin vaikeaa?

Innostuin taas Skate pelistä kun demoa kokeilin, sama kävi ekan ja tokan osan kohdalla mutta ne jäi ostamatta pikkuasioiden takia jotka demossa häiritsi. Ensimmäinen asia joka tuli heti mieleen on kamera, ärsytti niin suunnattomasti kun ei nähnyt kunnolla eteensä vaan sen piti olla siellä jaloissa -_- nyt kun se on korjattu niin pelaaminen tuntui paljon paremmalta. Toinen asia oli se että temppujen tekeminen oli liian vaikeaa, nyt tuon easy moden ansiosta tälläinen poropeukalo kuin minä pystyy nauttimaan pelistä enemmän. Grafiikoista monet on valitelleet ja omaan silmään ne näytti hyvältä, paljon huonompaakin on tullu nähtyä tässä sukupolvessa. Jos saa jostain siihen 40-50e hintaan niin saatampi jopa ostaa :o

Pitänee tämä demo käydä nappaamassa, sillä en ikinä skate2 hommannut vaikka ykköstä jonkin verran pelasinkin. Voisi kuvitella, että ekaan osaan verrattuna olisi paljonkin hyviä uudistuksia. Ensimmäisenä tulee mieleen ihan vain trophyt, jotka kuitenkin sopii tämän kaltaisiin peleihin kuin nenä naamaan.

Kaksi tuntia demoa takana! Tässä fiiliksiä:

- Peli tosiaan näyttää taas asteen pari hienommalta, pysyen graafiselle tyylilleen uskollisena, pienien parannuksin kerrallaan. Olen tyytyväinen

- Pientä nykimistä havaittavissa. Ei ruudunpäivitys ainakaan demossa ihan kohdillaan, tai ainakaan yhtä sulava kun edeltäjänsä.

- Loistavaa, että temppuvalikoima on kasvanut. Löydettyäni dark slidet, tein niitä varmaan puoli tuntia putkeen ihan fiiliksissä. Hieno vetää siihen aika isoon tuplahandrailiin, jotka on niissä suurissa rappusissa, ja vielä komealla flipillä ulos. Kiitos tästä Skate 3!

- Muutenkin liikkuminen jalan, laudalla ja juoksusta laudalle hyppääminen on tehty paremmin ja liike näyttää luonnollisemmalta. Myös kaatuilu oli hauskaa. Jannu ei yhtäkkiä saanu neliraajahalvausta, vaan hoiperteli ja kaatuili luonnollisempaan suuntaan.

- Äänimaailma taas kunnossa, ei moitteita. Ei juuri yllätyksiä musapuolella, mutta 5.1 tilaäänet ja surround yleisvaikutelma hieno.

- Kerran peli kaatui, jähmettyi vaan täysin ladatessani nettipeliä. En ole vieläkään päässyt nettipeliin. Ei kuulema pysty yhdistämään. Muuten nettipelit toimivat ps3:lla mainiosti.

- Peliin oli luotu enemmän tilaa. Ainakin demon alueessa oli sopivasti sitä tyhjää "flättiä" välissä, että ehti skate tyylisesti keskittyä seuraavaan temppuun. Muutenkin on lungimpaa, kun ei jäniksen lailla hypi penkistä toiseen.

- Hardcore moodi oli todella, todella loistava uudistus! Tykkään toki tosta "normal" tilastakin, kun haetaan jotain arcademaisempaa, mutta hardcoren haaste ainakin toimi mulle. Askel lähemmäs taas sitä aitoa skeittausta. Toki on hyvä, ettei sitä tehdä överirealistiseksi, pelihän tämä vaan on, eikä adhd nuorisolla oo aikaa hioo, vaan pitää saada tulosta nopeesti, joten itsekin vaihdoin molempien moodien välillä fiiliksen mukaan. Hardcoressa toki ne pienet onnistumiset toi suurta iloa, pelin ollessa paljon tarkempi sun tattien heilutuksesta.

- Moni ehkä sanoo, ettei tarpeeksi uudistuksia, mutta mä rohkenen olla sitä mieltä, että just sopivasti niitä tuli. Kun kaikkea on hiottu vähän, tekee se pelille paljon. Ihan skeittaamismoottorin, temppuvalikoiman ja ton koko "trick sequencen" aikana homma näyttää sopivan paljon sulavammalta, ei radikaalisti, muttei liian vähän. Jo se omasta mielestä riittää uuden version julkaisuun (uuden alueen lisäksi obviously). Monet olisivat ehkä ottaneet mielummin skate 2:seen karttapaketteja, mutta imho tämä pelin yleishiominen + uudet temput + uudet LAAJAT alueet + uudet musiikit riittää täydellisesti.

- Varmasti lajinsa paras teos tulossa tähän mennessä! Ei epäilystäkään.

Tossa videossa näkyy toi sääriluu(?) nii miksei mulla näy kun kaadun? Olis kiva nähä että mistä kohtaa kaveri loukkasi

Kyllä toi on selvästi parempi kun aiemmat skatet(demon perusteella), en ymmärrä mitä tääl selitetään siitä et ois vaan vähän paranneltu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

kyllä toi on selvästi parempi kun aiemmat skatet(demon perusteella), en ymmärrä mitä tääl selitetään siitä et ois vaan vähän paranneltu.

Ei sun tarvitsekkaan ymmärtää kun olet vain demoja pelannut. Ykkönen oli loistava peli, kakkonen hyvä päivitys sarjalle, mutta ei enään tuntunnut freshiltä kokemukselta miltä ykkönen silloin aikanaan tuntui.

Sitten tää kolmonen. Melko latteet fiilikset demon perusteella. Päivityksiä on tullut, mutta ei tunnu suurilta mitä kakkonen toi. HC-modi on kyllä jees lisä, mutta suurempaakin olisin odottannut. Demoa pelatessa tuntuu kokoaika että olen tämän ennenkin nähnyt.

Ostoonhan tämä kuitenkin menee, mutta täysin tyytyväisenä en peliä ikinä pelaa.

kyllä toi on selvästi parempi kun aiemmat skatet(demon perusteella), en ymmärrä mitä tääl selitetään siitä et ois vaan vähän paranneltu.

No se HC... Ja mun osalta se siihen jääkin. Ei kiinnosta pätkän vertaa ne muut ominaisuudet. En ala maksamaan koko hintaa HC:sta ja uudesta kaupungista, ja imo ne muutkin uudistukset on aika vähäisiä verrattuna juurikin skate ykkösestä kakkoseen siirtymiseen.

Ja pahasti näyttää siltä, että tekninen toteutus on jäänyt sinne jonnekin. Itse ainakin huomasin jatkuvasti frameraten putoilua, ja jos joku asia mua peleissä raivostuttaa järjettömästi, niin se.

Ylös Bottom