Omenanraato
Well-Known Member
Täyttynyt palvelimet liikaa, ihan hyvä ni nähdään laadukkaampia videoita enempi, mut eikö tosiaan kukaan oo tänään hakenut tai saanut omaansa kun ei mitään käyttökokemuksia
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täyttynyt palvelimet liikaa, ihan hyvä ni nähdään laadukkaampia videoita enempi, mut eikö tosiaan kukaan oo tänään hakenut tai saanut omaansa kun ei mitään käyttökokemuksia
mutta siis siellähän on se lappu millä saa sen skate sharen ladattua ilmaseks vaan sitten seuraavat jos myyt pelin vaikka eteenpäin joutuu ostaan sen dlcn
Onko grindaus bugi ees poistettu tästä demon jälkeen
Tosiaan ainakin minun kappaleessani oli sisällä lappu, jossa on koodi jolla saa aktivoitua tuon skate.sharen ilmaiseksi. Tällä varmasti koitetaan vähentää jälleenmyyntiä. Erikseen tulee vielä Filmer Pack, jolla saa HD videot, lisää videoiden tallennustilaa ja jotain vaatteita yms.Täyttynyt palvelimet liikaa, ihan hyvä ni nähdään laadukkaampia videoita enempi, mut eikö tosiaan kukaan oo tänään hakenut tai saanut omaansa kun ei mitään käyttökokemuksia
Tumz sanoi:Mikäs tämä?
Kun hyppäs hc moodissa kaidetta kohden niin äijä muutti täysin suuntaansa ja hyppäsikin laudan mitan ohi kaiteesta, eli grindaus oli välillä tuskastuttavan vaikeaa vaikka itse hyppäsit oikein niin kaiteissa oli antimagneetti joka työnsi pelaajan siitä ohi täysin naurettavan näköisesti vieläpä
Juu käytiin tuossa vekeee:n kanssa ostamassa toi peli tuossa päivällä, täytyy myöntää et on ihan mahtava. Nyt mulla ilmeni vaan sellanen ongelma että ei pääse pelaamaan netissä, jäätyy aina kun yrittää liittyä peliin (tai kun joku liittyy peliini). Osaisikos kukaan auttaa?![]()
Ei tainnu ainuttakaan hc trophyä olla, online trophyjä kylläkinpiavo sanoi:Saako trophyt riippumatta siitä käyttääkö mitä vaikeusastetta? Voisin melkei jatkaa tolla normalilla, kun se on samaa luokkaa mitä skate 2. Hieman arcadempaa, mutta ei liikaa.
Kun hyppäs hc moodissa kaidetta kohden niin äijä muutti täysin suuntaansa ja hyppäsikin laudan mitan ohi kaiteesta, eli grindaus oli välillä tuskastuttavan vaikeaa vaikka itse hyppäsit oikein niin kaiteissa oli antimagneetti joka työnsi pelaajan siitä ohi täysin naurettavan näköisesti vieläpä
0:15-kohta näytti tosi realistiselta. Ja 0:17 hyvin kuvattu, näytti kun ois jostain oikeesta skeittipätkästä. Keep it up! Tekis itekki mieli sitten tehdä jotain pitempiä videoita, että jollain ohjelmalla PC:llä editois monta klippiä yhteen.
Teitkö sammyx ton videon silleen, että teit pelissä monia eri klippejä ja uploadasit ne sinne EA:n serverille, sit menit PC:llä sinne Skate.reeliin (vai mikä lie) ja latasit ne videot jotenkin koneelles, ja sitten editoit jollain ohjelmalla?