Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vekeee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate 3 [PS3]

KonsoliFIN - Media - LogicFighter Skate 3 Soolo -

Multaki eka viiteo koko pelistä. Ei ihan Wertyn tasonen mut iha hyvin onnistu musta :) Ja kommentit on tervetulleita.

Ihan kelpo pätkä. Ei niin realistisen näköstä tosiaan, kuin wertyllä, mut ihan mukavaa katottavaa. Tosin osa tempuista loppu vähän "sloppy" -tyyliin, että sitä vois vähän työstää. :P Kuvaaminen oli myös vähän huonompaa kuin wertyllä. (Anteeksi nyt vain, että vertaan wertyyn, mut en tiiä mihin muuhunkaa. :D)

Hyvä klippi. 7/10

werty sanoi:
Ensimmäinen Skate 3 videohässäkkä, toivottavasti maistuu.

Näitä videoita varten tämä peli on. Täytyy nostaa hattua temppujen ja varsinkin editoinnin tason/aitouden takia, vaikka muutama Hippy Jumppi sinne mahtuukin :D

Tiedän ettei pelimekaaniikka varmaan paljon tähän kannusta, mutta noissa monen trickin yhdistelmissä ois kiva nähdä joku potku aina välissä.

Mut kovaa kamaa!

Pelaako porukka tätä peliä vielä?

Puuttuu kaksi pyttyä. Team Up Bronze Trophy & Talking bout Team practice Bronze Trophy. Jälkimmäinen tuntuu mahdottomalta. PRKL ärsyttävin trophy IKINÄ.

Jos foorumilla löytyy vähemmän "tosissaan" grndaavaa jengiä, en kieltäydy kutsusta.

Minut voi lisätä. Platinan tulen saamaan ja peli saapuu postissa joskus tällä viikolla.

Iteltäki puuttuu enää toi Team Freeskate trophy. Lisäilkääs Pamppers ja liittykää KonsoliFIN Skate teamiin! :D

Lisäsin sut, Pamppers. Tarviin myös ton Talking About Team Practice. Mulla on jo tiimi pystyssä (nimeltään flow.) ja siinä on mun lisäks yks jenkki, ja sekin tarvii sen trophyn, joten siinä on yks tyyppi lisää.

Lisätkää ketkä tarvii tota kyseistä trophyä, PSN ID: Execta

Eikös sun Execta kannattais liittyä tuohon KFIN teamiin? :D Se jenkkiki vois liittyä (ainakin mun puolesta). Siinä jengissä on aktiivista porukkaa nii sen trophyn saattaa saaha melko nopeaa. Sopisko vaikka ens lauantaina joku miitti tuolla skaten parissa? :D Sopii muutki päivät. Heittäkää aikoja :p

Voiko kukaan auttaa minua tuossa skate 3:sessa hankkimaan tuon talking about team practise trophyn saamisessa psn: larppinen

Jos joku voisi todellakin auttaa mua kysynyt jo yli 40 pelaajalta mutta ei käynyt kirjoittelee sivuille missä on niitä pelaajia mutta ei oikein voi auttaa mua

Voiko kukaan auttaa minua tuossa skate 3:sessa hankkimaan tuon talking about team practise trophyn saamisessa psn: larppinen
Liityt KFINSkate teamiin niin eikähän sen joskus saa! Itseltäkin puuttuu vielä tuo, mutta peli on nyt lainassa. Pitäähän tuo homata niin saa platinaa :cool:

Lainataaanpa törkeästi ketjua:

Mikä ihme tuossa skate 3:sessa on? R*nkkaan tattia kuin viimeistä päivää mutta äijä vaan jotain kickflippejä pelleilee kun pitäis grindata?

Joka hemmetin tutoriaalit oon pelannu läpi ja koetettu kahdella ohjaimella ja varmasti liikuttelen tattia oikeaan suuntaan. Onko tuo peli sitten vaan niin p*ska? :D

Mikä ihme tuossa skate 3:sessa on? R*nkkaan tattia kuin viimeistä päivää mutta äijä vaan jotain kickflippejä pelleilee kun pitäis grindata
Älä r*nkkaa sitä tattia vaan ota rauhassa. Kun olet päässyt grindiin, tee vasta sitten tatilla niitä liikkeitä :D

[video=youtube;dUfbI29M_E8]http://www.youtube.com/watch?v=dUfbI29M_E8[/video]

Tein pienen pätkän vanhoista klipeistä :) Oli pakko tehdä kun löyty noin mahtava biisi.

Joku päivä voisi olla tiimimiitti :rolleyes: Samalla voitaisiin hankkia se niin monelta puuttuva Talking about team practice trophy.

Tänne vain ehdotuksia milloin!

Kaikki kiinnostuneet voivat käydä lähettämässä liittymispyynnön KonsoliFIN Sakte nimiseen tiimiin :)

Ja uutta pukkaa:

[video=youtube;oNSPljfrDIk]http://www.youtube.com/watch?v=oNSPljfrDIk[/video]

Kommentit ovat tervetulleita :) Temput hieman epärealistesimpia tällä kertaa, lumilautailu kausi kun nyt kerran on. :D

Noniin, pari kuukautta vietetty vuorilla ja samalla harjoiteltu Skaten peluuta. :D

Joinasin myös KonsoliFIN Skate -teamiin muutama päivä sitten, muttei ainakaan ole vielä hyväksytty tiimiin... (KapteeniAika nickillä *winkwink*) Joten kun hiihtolomatkin on tässä pidelty koko maata myöten, niin ehdoittaisin tuon "Talking about team practisen" hankkimista, käviskös treffit vaikka keskiviikkona tai torstaina? Pantaisiinko ajaksi vaikka semmoinen 18.00 ja siitä eteenpäin? Minä voin vaikka ottaa tuon hostimisen vastuulle(vähäisillä taidoillani) jos sopii. Ilmoittautumisia otetaan vastaan tässä ketjussa, niin lisäilen teidät kavereiksi ja sitten kutsun kaikki private sessioniin (eikö se näin mene)?

Ilmoittautuneet:
zmaster (ID: KapteeniAika)

Taas eilen törmäsin samaan ajatukseen, joka pelin parissa on pyörinyt:

Lumilautapeli (tweakatulla) Skate 3 moottorilla!

Tossa Danny Wayn Hawaiian Dreamia skeitatessa haaveilu alkaa. Miettikää (fun track, mega compound, spillway) mitä noita isoja överiratoja on ollu Skate pelien historiassa. Kuvitelkaa mielessänne sama vauhdin hurma, kuvakulma, eeppisyys yms. lumisissa maisemissa. Ennen kaikkea tuo vauhdin tunne on uskomattoman hyvä ja isot hypyt oikeasti tuntuu isoilta. Kontrollit pelaavat mainiosti, eikä sen 720 kierrevoltin teko nyt niiin yksinkertaista ole. Snoukkaversiossa voisi olla näitä "downhill" tyylisiä ratkaisuja, mutta vielä pidempiä ja eeppisempiä. Ois hyvä, jos peli myös rankaisis samalla tavalla, eli vauhdit ois pidettävä... Pintoja vaihtamalla ja uuteen graafiseen ympäristöön sijoittamalla sais jo melkeen 80% sen pelin, jonka haluaisin ja se koukuttais varmasti.

Mua epäilyttää suuresti tämän tulevan SXX pelin tarjonta. Tulee vaan se aivan järkyttävän kamala XXX leffa mieleen, jossa Vin Diesel pakoili lumivyöryä laudallaan. Myös Shaun White Snowboarding oli kamala. Osittain bugisuuden ja osittain kontrollien takia.

Kaksi senttiäni. Unelmani.

Missä on tämän konsolipolven HYVÄ snoukkapeli? Ei tässä topikissa varmaankaan tosin :D

Pelaaks tätä kukaan enää onlinessä? Ite oon yrittäny saada netissä käyntiin omaa tiimiä, Stolen Burritoa, mutta eihän siitä mitään tuu :D..

Kutsukaa mut tiimiin, lisätkää kaveriks (PSN id: arriibah) tai jotain, vedetää online trophyt ja rullaillaan ihan muuten , mikki on, skype on, ikää on, aikaa on, ainoa mitä puuttuu on peliseura ;).

Ylös Bottom