Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 3 [X360]

Vastaus: Skate 3 [X360]

Kyllä tää oli musta ihan helvetin hyvä hankinta. Careeri on ehkä vähän yksitoikkoista ja olis mun puolesta saanu sisältää vähän enemmän tarinapohjaisempaa meininkiä a lá THUG.

Mutta sen mitä careerin yksitoikkoisuudessa häviää niin, sen kaiken saa kyllä takaisin noiden loistavien parkki-editorien ja filmaus-hommien muodossa. Peli on ollut hyllyssä about viikon ja mulla on mennyt valehtelamatta ainakin 14h tuntia yhden parkin rakenteluun, aika hurjaa touhua.
 
Vastaus: Skate 3 [X360]

Niinhän se on, toiset tykkää niitä väsällä ja sit pelailla. Itse kyllä haluan enemmän tolta story-modelta, haasteellisia tehtäviä ja saavutuksia niin hyvä on. Sen jälkeen kun koko höskä on pelailtu niin sit on tapana ollu siirtyä park editoreihin yms. ja sen jälkee peli jääkin hyllyyn pölyyntymään jos onlines ei ole jotain kiinnostavaa pelaamista.
 
Vastaus: Skate 3 [X360]

Tuleeko tässä joku dlc- koodi mukana, uutena ostettuna?

Tulee koodi jolla voi jakaa omia videoita/kuvia/parkkei muille pelaajille ja pääsyn skate.reeliin sekä skate.parksiin eli kai ilman koodia et voi esim. pelata muitten tekemiä parkkei.
 
Vastaus: Skate 3 [X360]

Uusi ilmainen lisäosa on näköjään ilmestynyt. Sisältää uuden Sanatorium alueen ja San Van DIY parkin, sekä uusia vaatteita.
 
Vastaus: Skate 3 [X360]

ostin tän nyt vast viime viikol ja ah kuinka helmi tää on :D toi onlines säheltämine o kyl huvittavaa ja muutenki peli näyttää taas kerran erittäin hyvält:)
 
Vastaus: Skate 3 [X360]

Maanantaina ois meikäläiselle skate 3 tulossa, vieläkö porukka pelailee livessä? Ois kiva päästä mukaan =)
 
Ylös Bottom