Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate. [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate. [PS3]

Kyllä nyt viikon verran hakanneena täytyy sanoa, että peli on ihan jees, ehkä hieman liikaa hehkutettu kuitenkin.

Kamera voisi olla hiukan taaempana ja varsinkin switchillä skeitatessa kameran kulma on aivan pielessä. Useasti mainittu ruudunpäivitysongelmat ovat riesana varsinkin jossain hieman vaikeimmissa tehtävissä, jossa peli rupeaa lagaamaan juuri sillä hetkellä kun se temppu pitäisi tehdä, ja ne helvetin AI:t varsinkin skeittikisoissa, vedät älytöntä comboa ja sitten joku urpo törmää sinuun ja läskiks män...

Hieno peli kyllä. Yksi ongelma nyt on nimittäin tuo EA Nation systeemi kusee pahasti. Sinne kun kirjautuu niin joka kerta semmoisen 5 minuutin päästä se heittää ulos sieltä. Sen takia sitten nettipelitkin katkeaa just pahimpaan aikaan. Lieköhän yleinen ongelma.

Swhat sanoi:
Hieno peli kyllä. Yksi ongelma nyt on nimittäin tuo EA Nation systeemi kusee pahasti. Sinne kun kirjautuu niin joka kerta semmoisen 5 minuutin päästä se heittää ulos sieltä. Sen takia sitten nettipelitkin katkeaa just pahimpaan aikaan. Lieköhän yleinen ongelma.

Minulle käy samoin. Välillä yhteys kestää tuntikaupalla, joskus taas se katkeaa monta kertaa tunnissa.

Nyt tuli minunkin osalta ostettua. En ole vielä päässyt pelailemaan, mutta tiistaina sekin edessä.:D

Olen parista eri lehdestä lukenut Skatesta juttua että noihin omiin videoihin joita on Replay Editorilla väsännyt pitäisi saada omaa oikeasti kuvattua materiaalia mukaan. Muistaakseni jossakin oli mainittu myös että omat musiikitkin saisi laitettua taustalle soimaan. Onko tuo mahdollista?

Ja saako niistä tallennetuista video pätkistä kasattua pidemmänkin kokonaisuuden?

Pelattavuus oli erinomainen, mutta n.15h ympäriinsä skeittaamisen jälkeen alko puuduttamaan. Vähän riippuu mistä tykkää, mun mielestä tätä ei jaksa loputtomiin. Hieno peli silti.

onhan se noissan tony hawkeissakin ruvennut jossain vaiheessa puuduttamaan mutta aina silloin tällöin ne kuitenkin kaivetaan esiin...

metalheart76 sanoi:
Pelattavuus oli erinomainen, mutta n.15h ympäriinsä skeittaamisen jälkeen alko puuduttamaan. Vähän riippuu mistä tykkää, mun mielestä tätä ei jaksa loputtomiin. Hieno peli silti.
Mua taas ei ole kertaakaan kyllästyttänyt tämä peli.

Tosin, en ole ehtinyt edes pelaamaan noin paljon.

Mutta silti. Tony Hawkit taas alkoi aina kyllästyttämään jo 2 tunnin jälkeen.

skatessa taas löytää joka pelikerralla jotain uutta ja mielenkiintoista, mitä ei ole ennen tiennyt tai nähnyt.

Itse olen nyt saanut puhtia pelin pelaamisessa bugien ansiosta. Kavereitten kanssa mennää netissä eri paikkoihin ja yritetää päästä esim katon talolle, mapin ulkopuolelle jne. Livessä tietysti koska omistan XO version, mutta PS3 versiossakin on samanlainen verkkomoninpeli? Kannattaa koittaa. Hauskaa on ollut :)

Onkos kellään ilmennyt tämän ps3 version kanssa nykimistä? Itselläni oli ennen sama peli boxilla joka ei nykinyt yhtään. Myöskään pleikkarin demo ei nykinyt, mutta tämä koko versio sitäkin enemmän... Mistä voinee moinen johtua?

Mulla on nykinyt myös, mutta erittäin vähän. Nykimistä tapahtuu lähinnä sellaisissa paikoissa joissa on paljon ihmisiä tai muuta liikennettä. Saattaa toki johtua myös tästä mun vanhasta kuvaputkitelkasta.:)

virtanen sanoi:
Mulla on nykinyt myös, mutta erittäin vähän. Nykimistä tapahtuu lähinnä sellaisissa paikoissa joissa on paljon ihmisiä tai muuta liikennettä. Saattaa toki johtua myös tästä mun vanhasta kuvaputkitelkasta.:)
Ei johdu telkasta. Kyllähän tuo ruuhkakohdissa nykii, mutta ei onneksi haittaa pelattavuutta juurikaan.

Demoa tuli pelattua useampi tunti ja pelin suht realistinen tatsi viehätti.

Täysversion omistajat: Onko tässä uudessa Skatessa TH-sarjoista tuttua HORSE-temppukisan kaltaista moninpelimoodia? Ajatuksena pelata kaveriporukalla perinteisesti vuorotellen parhaista pisteistä kisaten.

- Lepi

Lepi sanoi:
Täysversion omistajat: Onko tässä uudessa Skatessa TH-sarjoista tuttua HORSE-temppukisan kaltaista moninpelimoodia? Ajatuksena pelata kaveriporukalla perinteisesti vuorotellen parhaista pisteistä kisaten.

- Lepi
On kyllä.

Tarkemmin katsoen vuoropohjaisia moninpelisessareita on skatessa kahdenlaisia: S.K.A.T.E (lue: H.O.R.S.E) ja Best Trick. SKATE-moodissa on tarkoitus toistaa toisen tekemä temppu. Best trickissä taas vedetään vain mahdollisimman kova combo jollain tietyllä spotilla. Kolmesta yrityksestä paras jää voimaan.

Best Trickiin saa lisää spotteja pelaamalla Career modea ja löytämällä spotteja ihan vain ympäriinsä rullailemalla....

....tai sitten katsomalla täältä :)

Cavalera sanoi:
Ei johdu telkasta. Kyllähän tuo ruuhkakohdissa nykii, mutta ei onneksi haittaa pelattavuutta juurikaan.

Kun nykisikin vaan ruuhkakohdissa... Nykii vaikka skeittais ihan yksikseen jossain syrjässä. Joskus myös nykii esim. kun menee katsomaan sitä repun karttaa ja katsoo lähemmin jotain aluetta ja vierittää sitä... Se nuoli tökkii eteenpäin... Aina ei tee tätä. Mahtaakohan pelissä voida olla jotain ongelmaa vai voisko se johtua pleikkarista? (viime perjantaina ostettu) Aikalailla häiritsevää tuo jatkuva nypytys...

Kovin viimeistelemätön peli loppujen lopuksi... Iso kourallinen bugeja, mukaanlukien se että vajoat maan läpi tyhjyyteen heilumaan.... Todellakin EA:n tekemä peli... Voisivat tehdä jonkin asian kerrankin kunnolla loppuun vilatuksi..

Muuten todella hauska ja hyvä peli.

Ylös Bottom