Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate. [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate. [PS3]

player_fin sanoi:
Olen parista eri lehdestä lukenut Skatesta juttua että noihin omiin videoihin joita on Replay Editorilla väsännyt pitäisi saada omaa oikeasti kuvattua materiaalia mukaan. Muistaakseni jossakin oli mainittu myös että omat musiikitkin saisi laitettua taustalle soimaan. Onko tuo mahdollista?

Ja saako niistä tallennetuista video pätkistä kasattua pidemmänkin kokonaisuuden?

Vastauksia?

player_fin sanoi:
Ei tarkkaa tietoa, mutta mitä Online Communityn kautta olen katsellut muiden tekemiä pätkiä, niin ei niissä ole musiikkeja tai pelistä poikkeavaa videokuvaa ollut. Ihan perus kuvakulmanvaihtoja, hidastuksia ja väritysefektejä vain.

wohoo. Tulipas siitä coca cola storesta ostettua SKATE. Onko kokemuksia että miten kauan kestää tuon tulla. Oli aika epäselvä se toimitusaika siellä coca colan sivuilla... :mad:

ps. olipa ihana käyttää kokis korkkeja maksuvälineenä. ^^

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itsekkin laitoin tänään coke-skaten tulemaan. Outoa tosin, että laitoin noudon Tilt-kaupasta, ja silti ei saa mennä heti noutamaan, vaan pitää odotella vahvistuksia...

Demonoid sanoi:
Kovin viimeistelemätön peli loppujen lopuksi... Iso kourallinen bugeja, mukaanlukien se että vajoat maan läpi tyhjyyteen heilumaan....
Haha, eipä ole moista mulla kyllä sattunut tai vastaavia bugeja tullut eteen noin 15 pelitunnin aikana. Mutta kyllä takuulla olisi pienellä hiomisella saanut ainakin tuon frameraten kuntoon.

Täälläpäin tullu muutama outo tyhjästä kaatuminen -bugi 25 pelitunnin aikana.

Iikeli sanoi:
kun on skater of the year tehtävä niin mihin siinä oikeen pitää reilata?
Siinä on se silta, pitää reilata siihen reunan ulompaan osaan, eli keikkua siellä tavallaan tyhyjän päällä.

Wiggers sanoi:
Siinä on se silta, pitää reilata siihen reunan ulompaan osaan, eli keikkua siellä tavallaan tyhyjän päällä.
kiitos vastauksesta.... pitääpä varmaan yritellä keikkua sitten...

Pitää tulla tänne nyt avautumaan, kun pitkästä aikaa jokin peli on alkanut sapettamaan oikein kunnolla. :eek:

Tässä yritän mennä tuota yhtä race -kisaa läpi, mutta eihän se onnistu sitten millään. Välillä tulee eteen joku sivullinen tai auto, jota en huomaa huonon kuvakulman takia. Sitten kaadun johonkin näkymättömään kynnykseen. Nämä siis toistuvat melkein joka yrityksellä. Ongelmahan on siinä, että tuossa kisassa ei ole mahdollisuuksia, jos kaatuu kerrankin, tai siltä se ainakin tuntuu.

Äsken huomasin senkin, että kun kaaduin toisen kilpailijan kanssa samaan kohtaan, niin peli heitti mut jotain 20m taaksepäin ja tämä kilpailija sai jatkaa siitä mihin kaatui.
Ja toinen asia minkä olen pannut merkille, on se, että nämä AI-heebot saavat heti etumatkaa jostain kumman syystä. Pelaajan hahmo asettaa ensin jalkansa hitaasti laudalle ja sitten vasta polkaisee ensimmäisen kerran. Nämä muut taas tekevät tämän jotenkin paljon nopeammin. Tämä nyt ei haittaa ollenkaan, kummastelin vain.
Nuo muut race-kisat ovat menneet suht hyvin ja helposti.

Ja kyllä, osaan. :D Taidan tosin skeitata väärällä tyylillä näissä race-kisoissa, kun nuo muut potkivat kiinni pitkätkin välimatkat.

EDIT: Nyt sitten sopivasti pääsinkin tuon läpi. Voitto irtosi laudan mitalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

tombson sanoi:
miltä tämä näyttää normi telkulla
Hyvält toimaa. Normitelkulla olen alusta asti pelaillut ja tämä peli on ulkonäkönsä puolesta sieltä paremmasta päästä.

Hieno tapaus tämä peli, vuoden paras etten sanoisi. Jos ei vain nykisi niin tanasti jäisi hyllyyn, nykyisellään ei tee mieli pelata etenkin kun kaikki mahdollinen on jo saavutettu. Potentiaalia kyllä olisi, ehkäpä jatko-osa korjaa puutteet.

Joo-o. Pelin ostin tässä parisen viikkoa sitten ja olen sen tahkonnut jo kerran läpi. Näin tiivistettynä totean, että erinomainen peli on kyllä kyseessä. Pelattavuus on kohdillaan, flickaus on todella hauskaa. Helppo oppia, mutta vaikeaa hallita, mikä on vain hyvä asia. Pelattava alue on sopivankokoinen ja temppupaikkoja on paljon. Graafisesti peli on myös nätti, vaikkakin ehkä vähän turhan värikäs. Uramoodi on ehkä vähän tylsästi toteutettu .Aluksi se antaa itsestään sellaisen kuvan, että pelistä löytyisi jopa jonkinlainen tarina, mutta hyvin pian tehtävät muuttuvat tyyliltään sellaisiksi "teeppä tälleen, niin saat feimiä!"-komenteluiksi. Tehtävät ovat kuitenkin sopivan haastavia, joten siitä plussaa. Joitain bugejakin ilmaantuu aika ajoin ja muutenkin peli vaikuttaa olevan loppuviimeistelyä vailla.

Nettipeli on hyvä, mutta se tahtoo meikäläisellä kaatuilla kokoajan (johtuu varmaan siitä, että yhteydellä on nat-tyyppi 3...) ja ranking-systeemi on suunniteltu hölmösti. Jos vain ahkerasti jaksaa peliä pelata, niin listan ensimmäiselle sijalle voi nousta ihan kuka tahansa. Pelaajan kyvyillä ei ole paljoa merkitystä rankeissa, ainoastaan ahkerasti pelatut tunnit ratkaisevat.

Mutta joka tapauksessa tämä tuo mukavaa vaihtelua Haukka-pelien jälkeen. :)

Joku mainitsikin ruudunpäivityksen takkuamisen ja hyvä niin, sillä minua se todella häiritsee. Siis kun maisema pyörii, niin silloin sen huomaa hyvin. En ole testannut vasta kuin alkua. Kuulemma takkuaminen näkyy Downtownissa enemmän kuin muualla?

Joku mainitsikin ruudunpäivityksen takkuamisen ja hyvä niin, sillä minua se todella häiritsee. Siis kun maisema pyörii, niin silloin sen huomaa hyvin. En ole testannut vasta kuin alkua. Kuulemma takkuaminen näkyy Downtownissa enemmän kuin muualla?

Itse olen takkuamista huomannut enemmän alueilla, missä on "paljon kaikkea", niin suurpiirteiseltä kuin se kuulostaakin. Paljon muita liikkuvia hemmoja, hienot rakennukset sun muut yksityiskohdat, niin tuntuu FPS tippuvan. Jännä kyllä, että tämä on aika satunnaista, ei suinkaan varmaa. Itse olen pistänyt merkille sen "vanhan kaupungin", että siellä pätkii.

Hemmetin EA, kun meni pilaamaan tämän(kin) pelin huonolla PS3 - porttauksella.

En enää jaksanut odottaa päivitystä, vaan vein pelin parin muun pelin kanssa GameStoppiin ja varasin FIFA 09:n ja NHL 09:n.

X0:llahan peli on todella sulava, eikä lagia ole missään (?). Sen taki ottaa vielä enemmän päähän, että PS3:lla muuten loistava peli on laginen kuin mikä. Eikä kyse ole pelkästään nettipelistä, vaan yksipelissäkin sitä näkyy.

Täytyy sitten vain uskoa EA:n lupauksia siitä, että Skate 2 tulee pyörimään 60fps, myös PS3:lla. Muita parannuksia en tarvitsisi edes kuulla, jotta marssisin suoraan lähimpään kauppaan.

Ylös Bottom