Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate (ps3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zoug
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kysymys

kuinka pitkällä pelissä on sillon ku on tehny mckayn vai mikä olikaa?Ja kaikki ne siin vaihees tai ennen tulleet pro challenget?:confused:
 
Vastaus: Skate (ps3)

Tuleeko x-games muuten ennen vai jälkee mckayn tehtävää?JOs tulee ennen mulle ei ainakaa oo tullu:)
 
Vastaus: kysymys

kuinka pitkällä pelissä on sillon ku on tehny mckayn vai mikä olikaa?Ja kaikki ne siin vaihees tai ennen tulleet pro challenget?:confused:

Olisitko kohta puolessavälin peliä... Kun saat viimeisen kuvan napsaistua Stakeboarding Magiin, niin pääset X-gamesiin. Sen jälkeen aletaan hamstraamaan shotteja Thrasheriin, eli pelin toinen puolisko alkaa.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Noniin pääsin eteenpäin.... Tuli se tehtävä siin pj's mansionin pihal et pitää grindaa se penkki... Ohjeet oli: to bench(se onnistu)ja fs5-0 to fs-tail. Miten se fs tail tehää? Ei lue trickbookis:confused:
 
Vastaus: Skate (ps3)

Mites tässä tehdään manual? Oon yrittänyt etsiiä sitä balance point:ia oikeella tatilla, tuloksetta. Enkä oikeen löydä ohjeita tuohon. Osaisko joku antaa hyvän neuvon`?
 
Vastaus: Skate (ps3)

Mites tässä tehdään manual? Oon yrittänyt etsiiä sitä balance point:ia oikeella tatilla, tuloksetta. Enkä oikeen löydä ohjeita tuohon. Osaisko joku antaa hyvän neuvon`?

Ei siinä oikein muuta neuvoa ole, kuin että harjoittele. Tiedät, että manual/nose manual tehdään, kun oikeaa tattia laskee/nostaa hieman pois tatin liikeradan keskiosasta, joten kokeilemalla sen tulisi onnistua.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Mites tässä tehdään manual? Oon yrittänyt etsiiä sitä balance point:ia oikeella tatilla, tuloksetta. Enkä oikeen löydä ohjeita tuohon. Osaisko joku antaa hyvän neuvon`?

Sitä oikeaa tattia vaan pikkuhiljaa ylös tai alas, niin kyllä se sieltä tulee. Tietty vähä vauhtia ukolle, niin onnistuu helpommin.

E: Hyvä ajoitus Funkee :P
 
Vastaus: Skate (ps3)

Se määrä mitä sitä pitää liikuttaa, on loppuunsa aika minimaalinen. Itsellä on ohjain sen verran kulunut ja tatit löystyneet, että välistä kun kukaan ei pelaa, niin ukko hiihtää itsekseen manuaalilla.

Sollution: Vaihdetaan ohjaimia! :D
 
Vastaus: Skate (ps3)

Voiko ton testata ihan tasaisella ilman ollieta?. Voin tietty sitä illalla
testata, mut ajattelin ensin kysästä täältä.
 
Ylös Bottom