Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Trickbookissa on sellanen pikku juttu joka iteltäkin jäi aluksi huomaamatta, niitä listoja voi kelata alaspäin!Peck4 sanoi:nimenomaan kun trickbookista en sitä ole löytänyt ja siksi onkin vähän hätä. kuitenkin pelkkää oikeaa tattia tarvitsee tempun tekoon?
Haha. Own3dpeippo sanoi:trickbookista jäi aluksi huomaamatta, niitä listoja voi kelata alaspäin!
Kaksi Christ Air 900:sta riittää hyvin täyteen sataseen.henkari sanoi:ÄÄÄÄÄ VOI RISTUS! lähtee järki kohta. Siis mitä helvetin supermegahienoa tuossa X-games super rampissa pitää tehdä että siinä saa yli 80 pongoa tai 89. Oon pyöriny jo joka suuntaan ja eri gräbeillä ja flipeillä ja ei, ei sitten millään.
HJÄLPA MIG
Christ air 900? *reps*Tautofonia sanoi:Kaksi Christ Air 900:sta riittää hyvin täyteen sataseen.
sinappipipo sanoi:Christ air 900? *reps*
Alkaa jo semisti kuulostamaan Haukan Tonin seikkailuilta haha.sinappipipo sanoi:Christ air 900? *reps*
henkari sanoi:ÄÄÄÄÄ VOI RISTUS! lähtee järki kohta. Siis mitä helvetin supermegahienoa tuossa X-games super rampissa pitää tehdä että siinä saa yli 80 pongoa tai 89. Oon pyöriny jo joka suuntaan ja eri gräbeillä ja flipeillä ja ei, ei sitten millään.
HJÄLPA MIG
Rewolt Fin sanoi:Mites nyt, kun ei ole vissiinkään mitään muita tehtäviä kuin noita video-tehtävia. Ei yhtään Pro-challengea tai muitakaan. Ei kai vain tarvitse suorittaa noita kaikki video-tehtäviä, jotta pääsee eteenpäin? Vai pitääkö noita sekde-lehtien tehtäviä etsiä tuolta kaupungista?
henkari sanoi:Missä ihmeessä oli se Xgames areena ku oon hukannut sen? eikä näy kartalla
Dragonfly sanoi:Se on siellä kartan vasemmassa alakulmassa ihan sen metroaseman vieressä "uudessa kaupungissa"....
Nazza sanoi:Mitäs nämä medical milestonet oikein ovat? Peli olisi muuten läpi, mutta ihmettelenpä vain että missä nämä ovat/mitä ovat.
Dragonfly sanoi:Career modessa paina backkia ja mene sinne log bookkiin, sieltä records ja sielt milestones.
Sieltä löydät listan kaikista milestoneista ja mitä niiden suorittaminen vaatii..... Muistaakseni medical milestonet olivat: "Break 100 bones" ja "Break each bone 10 times" eli nuo kun teet niin achievementti napsahtaa tilille