Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

skate.-vinkit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
elikkä mikä ton p-rod:n nollie 360 flipin salaisuus on? oon veivannu jo hyvän aikaa eikä se silti ota onnistuakseen. kaikki muut pro tehtävät meni läpi hetkessä. pitääkö siin tehä sellanen temppu ku nollie 360 flip vai mikä tahansa nollie flip 360:nä? :confused: vai mitä hä?
 
Vastaus: skate.-vinkit

Trickbookista (vai mikä olikaan) sen löytää. Se että saako sen tehtyä heti, on eri asia.

Ja se on siis 360flippi, ei siis tarvi sitä 360 astetta pyöriä...
 
Vastaus: skate.-vinkit

nimenomaan kun trickbookista en sitä ole löytänyt ja siksi onkin vähän hätä. kuitenkin pelkkää oikeaa tattia tarvitsee tempun tekoon? :rolleyes:
 
Vastaus: skate.-vinkit

Peck4 sanoi:
nimenomaan kun trickbookista en sitä ole löytänyt ja siksi onkin vähän hätä. kuitenkin pelkkää oikeaa tattia tarvitsee tempun tekoon? :rolleyes:
Trickbookissa on sellanen pikku juttu joka iteltäkin jäi aluksi huomaamatta, niitä listoja voi kelata alaspäin! ;)
 
Vastaus: skate.-vinkit

ÄÄÄÄÄ VOI RISTUS! lähtee järki kohta. Siis mitä helvetin supermegahienoa tuossa X-games super rampissa pitää tehdä että siinä saa yli 80 pongoa tai 89. Oon pyöriny jo joka suuntaan ja eri gräbeillä ja flipeillä ja ei, ei sitten millään.

HJÄLPA MIG
 
Vastaus: skate.-vinkit

henkari sanoi:
ÄÄÄÄÄ VOI RISTUS! lähtee järki kohta. Siis mitä helvetin supermegahienoa tuossa X-games super rampissa pitää tehdä että siinä saa yli 80 pongoa tai 89. Oon pyöriny jo joka suuntaan ja eri gräbeillä ja flipeillä ja ei, ei sitten millään.

HJÄLPA MIG
Kaksi Christ Air 900:sta riittää hyvin täyteen sataseen.
 
Vastaus: skate.-vinkit

henkari sanoi:
ÄÄÄÄÄ VOI RISTUS! lähtee järki kohta. Siis mitä helvetin supermegahienoa tuossa X-games super rampissa pitää tehdä että siinä saa yli 80 pongoa tai 89. Oon pyöriny jo joka suuntaan ja eri gräbeillä ja flipeillä ja ei, ei sitten millään.

HJÄLPA MIG

Itse taisin saada päälle 90 pojoa vetämällä hyppyristä kolmosen jollain advanced grabilla ja kaaresta pamautin 540 advanced grabilla. Ilmeisesti arvostavat sitä, että pitää grabin pitkään ja tulee kliinisti alas.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Mites nyt, kun ei ole vissiinkään mitään muita tehtäviä kuin noita video-tehtävia. Ei yhtään Pro-challengea tai muitakaan. Ei kai vain tarvitse suorittaa noita kaikki video-tehtäviä, jotta pääsee eteenpäin? Vai pitääkö noita sekde-lehtien tehtäviä etsiä tuolta kaupungista?
 
Vastaus: skate.-vinkit

Rewolt Fin sanoi:
Mites nyt, kun ei ole vissiinkään mitään muita tehtäviä kuin noita video-tehtävia. Ei yhtään Pro-challengea tai muitakaan. Ei kai vain tarvitse suorittaa noita kaikki video-tehtäviä, jotta pääsee eteenpäin? Vai pitääkö noita sekde-lehtien tehtäviä etsiä tuolta kaupungista?

Maineesi nousee tehtävien myötä(eli se punainen palkki mikä kasvaa ja näkyy joka tehtävän jälkeen) Kun olet suorittanut tarpeeksi tehtäviä(mainemittari on ssavuttanut huippunsa) aukeaa uusi "lehtivalokuvaus tehtävä" jonka suorittamisen jälkeen aukeaa taas uusia tavallisia tehtäviä(film challenge, jam sessions, best trick, jne.) Muistaakseni ei tarvinnut aina suorittaa kaikki tehtäviä ennen tätä lehtivalokuvaus tehtävää koska se mainemittari kasvoi sen verran nopeasti.
 
Vastaus: skate.-vinkit

henkari sanoi:
Missä ihmeessä oli se Xgames areena ku oon hukannut sen? eikä näy kartalla :(

Se on siellä kartan vasemmassa alakulmassa ihan sen metroaseman vieressä "uudessa kaupungissa"....
 
Vastaus: skate.-vinkit

Mitäs nämä medical milestonet oikein ovat? Peli olisi muuten läpi, mutta ihmettelenpä vain että missä nämä ovat/mitä ovat.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Nazza sanoi:
Mitäs nämä medical milestonet oikein ovat? Peli olisi muuten läpi, mutta ihmettelenpä vain että missä nämä ovat/mitä ovat.

Career modessa paina backkia ja mene sinne log bookkiin, sieltä records ja sielt milestones.
Sieltä löydät listan kaikista milestoneista ja mitä niiden suorittaminen vaatii..... Muistaakseni medical milestonet olivat: "Break 100 bones" ja "Break each bone 10 times" eli nuo kun teet niin achievementti napsahtaa tilille :D
 
Vastaus: skate.-vinkit

Dragonfly sanoi:
Career modessa paina backkia ja mene sinne log bookkiin, sieltä records ja sielt milestones.
Sieltä löydät listan kaikista milestoneista ja mitä niiden suorittaminen vaatii..... Muistaakseni medical milestonet olivat: "Break 100 bones" ja "Break each bone 10 times" eli nuo kun teet niin achievementti napsahtaa tilille :D

Missäs noita olisi hyvä suoritella? :)
 
Ylös Bottom