Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

skate.-vinkit

Vastaus: skate.-vinkit

Minkä vaikeuteen sen pullean mustan ja sen kaverin Rob(ko?). Youtubesta näkee hyviä vinkkejä.

Itselläkin Rob & Bigin tehtävä jurnas jonki aikaa, mutta tosiaan juutuubista on apua.
Itseni mielestä ei pelissä muuta vaikeaa oikeastaan sitten ollutkaan kuin tuo yksi tehtävä.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Olen nyt tehnyt ns. ''leffaa'' skatessa, ja mulla on nyt niitä replay-pätkiä joku 16, niin onko mahdollista siirtää niitä pätkiä tietokoneella, ja editoida yms. koneella ? Eli ei niitä skate reel. pätkiä. Tarkoituksena olisi tehdä Downtownista gameplay video youtubeen.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Olen nyt tehnyt ns. ''leffaa'' skatessa, ja mulla on nyt niitä replay-pätkiä joku 16, niin onko mahdollista siirtää niitä pätkiä tietokoneella, ja editoida yms. koneella ? Eli ei niitä skate reel. pätkiä. Tarkoituksena olisi tehdä Downtownista gameplay video youtubeen.

EA Skate Reel Video Converter <- tuolla voit ladata ne, muistaakseni .wmv'nä tulee, .flv ja muutama muu vaihtoehto valittavissa. Reelistähän ainakin muistaakseni pystyy lataamaan .flv'nä, ja esim. YouTube tukee suoraan sitä .flv'tä, mutta esim. Movie Maker ei, joten tuolta löytyy muokkailtava tiedostomuoto.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Mitä pitää tehdä että editorissa saa kaikki objectit, taustat, yms auki? Aukeeko ne ajan mittaan kun pelaa peliä läpi, vai mitenkäs tämä menee?
 
Vastaus: skate.-vinkit

Voisko joku vähä jeesailla vaikka videon avulla tota own the lot the burb-a-tronissa on toi "handplant the roof", on ihan törkeen vaikee en vaan saa natsaamaan sitä handplanttia siihen! hajottaaaaa.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Voisko joku vähä jeesailla vaikka videon avulla tota own the lot the burb-a-tronissa on toi "handplant the roof", on ihan törkeen vaikee en vaan saa natsaamaan sitä handplanttia siihen! hajottaaaaa.

Utubesta??
KLIKS

Ei kannata heti luovuttaa tuota, se handplanttaaminen on vähän randomilla tuleva. Helposti siitä ponnistaa yli ja ländää sinne katolle/grindiin ränniin. Älä siis hypytä ollenkaan, pumppaa pelkästään vertin lähtökaareen, niin tulee semmoinen sopiva airi vertistä.

Mutta joo, video kertoo paremmin kuin tuhat sanaa.
 
Ylös Bottom