Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

skate.-vinkit

Vastaus: skate.-vinkit

Ajattelin tohon et ku pitäs saada 5500 pistettä no skate zonella, eikä oikee onnistunu tossa matrixin kaiteilla.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Juustokahvi sanoi:
Ajattelin tohon et ku pitäs saada 5500 pistettä no skate zonella, eikä oikee onnistunu tossa matrixin kaiteilla.

Älä käytä kaiteita, tai jos niitä ei tarvitse niin älä silloin käytä. Onhan se 1 tehtävä, jossa tarvitsee 6 grindia tai jotain + pisteet no-skate zonella ja sekin onnistuu suht hyvin Matrix Plazan yläkerrassa. Pisteet saa helpoiten tekemällä noita advanced flippejä sekä asteita manuaaleihin ja niistä pois niin kauan kuin pystyy. Heti ensimmäisen vastaavan jälkeen saa 3X kertoimen ja sen jälkeen, kun toistaa tuota advanced flip manuaali comboa niin pisteet tulee helposti kotiin. Tai sitten samaa voi koettaa kaiteden päällä, manuaali-systeemi tosin on nopeampi tehdä, koska siihen ei tarvitse muuta kuin tasaisen (epätasainenkin kelpaa) alustan.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Miten ton Rob and Bigin 360 flip to fs crookedin voi päästä kun aina kun yritän ja saan 360 flipin onnistuun niin loppuun tulee bs crooked eikä fs. ja jos käännän switchiks niin en saa enää tota 360 flippii onnistumaan:confused:
 
Vastaus: skate.-vinkit

sindersson sanoi:
Miten ton Rob and Bigin 360 flip to fs crookedin voi päästä kun aina kun yritän ja saan 360 flipin onnistuun niin loppuun tulee bs crooked eikä fs. ja jos käännän switchiks niin en saa enää tota 360 flippii onnistumaan:confused:

Vedä toiselta puolelta sitä kurbia tai mikskä sitä laatikkoo nyt kutsuttiinkaan. Tai sitten siitä päältä.
 
Vastaus: skate.-vinkit

onko kukaan onnistunut pyörittämään 1260? ei ole ainakaan videota/juttuja tullut missään vastaan, mutta omien kokemuksien perusteella ei se ihan mahdottomalta vaikuta.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Edit: Eipä enää mitään :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: skate.-vinkit

Tulipahan mieleen...

Tuubi on pullollaan pelaajien tekemiä videoita. Itselleni on ollut ylitsepääsemättömän hankalaa tämä lähetä-löydä-lataa yhdistelmä, joten siitä syystä en ole voinut videoita tehdä. Olen itse niitä ihmisiä joiden mielestä SKATE olisi kutakuinkin tarpeeksi täydellinen skede-peli jo sinällään, jos omia videoita olisi vain tarpeeksi helppo väkertää.
Mutta niitähän on! Antakaahan kun selitän. Vietin taas kaksi päivää miettien miten, miten, miten... Kunnes jäin tuijottamaan tarpeettomaksi jäänyttä Panasonicin HDD-DVD värkkiä. (Digiaika, you know.. Ei digiviritintä=Timeria voi käyttää vain yhteen kanavaan. Siihen, mikä digiboxissa on päällä.) Mutta, mutta. Jos kuvasignaali kulkee laitteen läpi, niin kuvaa voi tallentaa.
Revin laitteen vapisevin käsin esiin, ja tuijotin epäuskoisena takapaneelia. A / V in ja A / V out. Hyvät hyssykät! Runnoin Boxin piuhat (ei HDMI) paikkaan A / V in ja kaivoin kaapista uros-uros mallisen A / V piuhan, minkä sovittelin ulostulosta tölsyyn ja... Ei mitään! Hahaa! Asentelin kanavat telkusta ja HDD-DVD:stä kohdilleen (bit tricky, mutta alle 4 min.) ja Boxin kaunis (?) valikko näkyi töllöttimessä aivan vääristyneenä. No, näkyipä kuitenkin. Rec päälle, ja tatilla valikkoa selailemaan ja kaikki tallentui nauhalle.
Mutta miksi kuva vääristyy...Pieni vihreä menninkäinen, joka päässäni asustaa, kehoitti minua kokeilemaan megahertsien vaihtoa, eli laatikon asetuksista PAL-50 päälle. (Itse en olisi tullut moista ajatelleeksi) Ja kuva oli täydellinen. Voi sitä rajatonta riemua, kunnes sydän löi kerran pari tyhjää ja nappasin SKATEn kotelon käteen ja varmistin ettei kyseinen peli vaadi 60 Mhz. Ei vaadi.
Loppu on sujunut kuin tanssi tähtien kanssa. Ainoa miinus on pieni show / hide ikoni mikä näkyy uusinnoissa, mutta sitä ei huomaa, ellei joku osoita sitä sormella. Laite ei myöskään ymmärrä tuon taivaallista HD:sta, mutta ei sen väliä. Tärkeintä on saada tehdä videoita helposti. Laitteen saa USB:llä suoraan tietokoneeseen ja tiedostostot siirrettyä. Kätevää. Filkat voi tietysti myös polttaa DVD:lle jo laitteessa itsessään.
Mutta miksi minä rehvastelen moisella. Siksi, että muutkin voisi. Vastaavia laitteita saa puoli ilmaiseksi, kiitos digiajan. Tavallinen tallaaja ei tee moisella juuri mitään, vaikka niitä muutama vuosi sitten myytiin rekkalasteittain. Itse yritin jo myydä omani 50:lla, mutta kukaan ei suostunut ostamaan. Huuto.net tai keltainen pörssi ei ole paras paikka moisille ostoksille, sillä ihmiset jotka ovat maksaneet laitteesta itseni tavoin bout 400-500, eivät tahdo vaihtaa värkkiä oravan nahkoihin. Ystävät ja tuttavat ovat parempia uhreja.
Oma laitteeni on Panasonic DMR-EH50.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Mites tuon Keep Playing... achievementin laita? Tuleeko pelin jälkeen jostain vielä tehtävä/tehtäviä, mistä sitten rapisee pisteitä? Eipä ohjeet kyseisessä achievementissa kummoiset olleet. Nimestä vaan siis päättelin, että menis näin. :rolleyes:
 
Vastaus: skate.-vinkit

Mites tuon Keep Playing... achievementin laita? Tuleeko pelin jälkeen jostain vielä tehtävä/tehtäviä, mistä sitten rapisee pisteitä? Eipä ohjeet kyseisessä achievementissa kummoiset olleet. Nimestä vaan siis päättelin, että menis näin. :rolleyes:

Keep Playing
Beat all Challenges
-Beat every challenge in the game, skate games, filming sessions, photos, competitions, and much more. Complete EVERYTHING.

Siinäpä se. Tehtäväkirjasesta ja kartalta näät tekemättömät ja tehdyt? tehtävät.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Okei. No tuossa on järkeäkin ja eipä mulla paljoa tohon näköjään olekkaan.

Sellasta vielä kyselisin, että kun ei päästä mua uploadaamaan noita kuvia tuolt skate. Reel:istä.
Heittää vaan tekstin ruutuun, missä lukee jotain mun jäsenyydestä. Osaisiko joku neuvoa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: skate.-vinkit

Tarvitsisin apua Skate Celebrity achievementissä. Siis se 20 reviews on your video hommeli. Toivoisin hartaasti, että joku kävisi arvostelemassa (klikkaa niitä tähtiä ) videoni, tarvitsen enää 1 arvostelun. Eli tässä on linkki. Jos joku käy ja itse tarvitsee vielä tätä achievementtia, niin pistäppä priva viestiä ja linkki videoon/kuvaan, niin käyn rateemassa.


Tässä oma linkki:
http://skate.share.ea.com/profiles/39651/posts/606792.aspx

Toivottavasti joku käy. Sen jälkeen enää 1 achievementti koko pelistä jäljellä. =)
 
Vastaus: skate.-vinkit

Tarvitsisin apua Skate Celebrity achievementissä. Siis se 20 reviews on your video hommeli. Toivoisin hartaasti, että joku kävisi arvostelemassa (klikkaa niitä tähtiä ) videoni, tarvitsen enää 1 arvostelun. Eli tässä on linkki. Jos joku käy ja itse tarvitsee vielä tätä achievementtia, niin pistäppä priva viestiä ja linkki videoon/kuvaan, niin käyn rateemassa.


Tässä oma linkki:
http://skate.share.ea.com/profiles/39651/posts/606792.aspx

Toivottavasti joku käy. Sen jälkeen enää 1 achievementti koko pelistä jäljellä. =)

Yritin käydä arvostelemassa, mutta nuo sivut toimivat vähän miten sattuu. En edes pystynyt katsomaan videotasi.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Yritin käydä arvostelemassa, mutta nuo sivut toimivat vähän miten sattuu. En edes pystynyt katsomaan videotasi.


Sivut ovat aivan surkeat. Siellä ei vissiin muut voi käydä arvostelemassa kuin EA-tilin omaavat. Mutta kiitos yrityksestä. Jos sinulla on Skate ja tarvitset tätä, niin ilmoitteleppa. Mutta linkki on oikein ja testattu.

Tässä linkki vielä uudestaan, toivottavasti joku pääsee rateemaan. 1 ääni enää uupuu. =)


Linkki: http://skate.share.ea.com/profiles/39651/posts/606792.aspx
 
Vastaus: skate.-vinkit

Sivut ovat aivan surkeat. Siellä ei vissiin muut voi käydä arvostelemassa kuin EA-tilin omaavat. Mutta kiitos yrityksestä. Jos sinulla on Skate ja tarvitset tätä, niin ilmoitteleppa. Mutta linkki on oikein ja testattu.

Tässä linkki vielä uudestaan, toivottavasti joku pääsee rateemaan. 1 ääni enää uupuu. =)


Linkki: http://skate.share.ea.com/profiles/39651/posts/606792.aspx

Olen tehnyt tilin, mutta kirjautuminen ei onnistu. Pystytkö laittamaan linkin kirjautumiseen, jos sitä kautta onnistuisi.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Minkäslaisia vinkkejä kenkä/trukki sponssien saamiseen? Hyvän matkaa jo pelannut, ja vain 2 sponssia saanu (dekit Girl, renkaat Hubba) Nyt Xgamesit menossa. Missäs vaiheessa nuo loput saa? :confused:
 
Vastaus: skate.-vinkit

Olen tehnyt tilin, mutta kirjautuminen ei onnistu. Pystytkö laittamaan linkin kirjautumiseen, jos sitä kautta onnistuisi.

Kannattaa kokeilla sitä, että poistat evästeet ja kokeilet mennä uudestaan sivulle. Se on tosiaan ihan sekasin koko sivu. Ja vielä kun tuohon EA tiliin pitää se joku "persona" olla tehtynä tai jotain, niin laita siihen gamertagisi.

Mutta tältä sivulta itse aina loggaan sisään:
https://profile.ea.com/login.do?reg...tp://skate.share.ea.com/my-stuff/default.aspx



Ja tosiaan, jos joku täällä kävisi arvostelemassa, 1 enää tarvitaan. :p
 
Vastaus: skate.-vinkit

Kannattaa kokeilla sitä, että poistat evästeet ja kokeilet mennä uudestaan sivulle. Se on tosiaan ihan sekasin koko sivu. Ja vielä kun tuohon EA tiliin pitää se joku "persona" olla tehtynä tai jotain, niin laita siihen gamertagisi.

Mutta tältä sivulta itse aina loggaan sisään:
https://profile.ea.com/login.do?reg...tp://skate.share.ea.com/my-stuff/default.aspx



Ja tosiaan, jos joku täällä kävisi arvostelemassa, 1 enää tarvitaan. :p

Ei toimi ni ei toimi, järki menee noitten sivujen kanssa. Varmaan tunnin yhteensä yrittänyt tänään säätää, eikä onnistu. Sori, toivottavasti joku muu saa annettua äänen sulle. :(
 
Vastaus: skate.-vinkit

mites noit product geareja voi saada, esim ku vetää jonku pro challengen läpi nii sit siin lukee '' new unlocks'' ja sit vaikka '' jerry hsu:s gear product ''
eli mistä niitä löytää
?
 
Vastaus: skate.-vinkit

mites noit product geareja voi saada, esim ku vetää jonku pro challengen läpi nii sit siin lukee '' new unlocks'' ja sit vaikka '' jerry hsu:s gear product ''
eli mistä niitä löytää
?

Se tarkoittaa, että sait avattua pro-skeittarin kamat, eli dekin/dekit, renkaat, trukit. Yleensä myös kengät. Ne löytää Skate 1:ssä kaupasta, 2:ssa Edit Skaterissa start -valikon kautta.
 
Ylös Bottom