Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
dogg sanoi:Nyt on xgamesit päihitetty!! Oon jossai nähny kuvia jostain hemmetin isosta puisesta hyppyristä. Onko sitä edes olemassa? IGN sivuil puhutaa jostai Danny way's mega parkist. Onko hajua missä se on? Jos sitä edes on?
thänks.
dogg sanoi:Uhh.
Alkaa olee pientä epätoivoa. Miten v*tussa saan 4500 pistettä ja 6grindausta ja 1080 astetta. Tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä.
Oon community parkis sitä yrittäny saada tehtyä. 4500 pojoo saa kyl kasaa, mut sitte pitäis viel käydä keikkuu noil hemmetin kaiteilla. Joulu menee pilalle tätä menoa.
Juustokahvi sanoi:Millä alueella toi ylämäki paikka on?
Juustokahvi sanoi:Onko millään No-Skate alueella ramppia/verttiä?
Kun noissa video tehtävissä on esim Do 8m jump, niin miten noi tehään?
Niin, mutta kun en ole päässyt vielä X-gameseihin.airedoion sanoi:Itse kävin tekemässä aina nuo 8m/pidemmät siellä X-Gamesin Mega rampissa.
NaiCöl sanoi:Nyt sitten meni peukalot...
werty sanoi:Olisi ensin hyvä oppia 360-flip hyvin, mutta yritänpä kuitenkin selittää, miten itse tämän teen. Rob & Big challenge onnistuu, kun lähestyt kurbia hiukan kulmassa, pyöräytät tre-flipin ja laitat painon eteen, niin se on siinä. Monissa arvosteluissa on valiteltu flippien tekotapojen samanlaisuutta, mikä vaikeuttaa tietyn tempun tekemistä, kuten esimerkiksi 360-shovessa ja -flipissä. Itse olen tullut siihen tulokseen, että se pelkkää potaskaa.
Trick-bookin kuvat huijaavat hiukan. 360-flip muistuttaa "peukaloradaltaan" helposti 360-shovea, mutta pelatessa kyseiset temput saadaan erotettua melko helposti. Kirja kehottaa tekemään shoveista tutun koukero-liikkeen ensin - unohda se. Itse, kun teen 360-flipin jätän tuon koukeron lähes kokonaan pois. Helpoimmiten 360-flipin tuntuu saamaan, kun vain nopeasti paukauttaa tatin viistossa vasemmalta alakulmasta oikealle yläkulmaan (goofyna), eli todella simppeli versio trick-bookin liikeradasta (flick-it -termi todella soveltuu tässä). Itselleni tuo onnistuu helpoiten goofyna, koska oman peukalon kanssa vasemmalta oikealle koukero/näpäytys -liike onnistuu helpommin. Sama onnistuu myös regularina, mutta ei yhtä helposti ja nopeasti, mutta vain siksi, koska peukalon liikerata pyöräyttäen on kankeampaa oikealta vasemmalle kuin toisinpäin.
Noin itse ainakin olen oppinut ymmärtämään sitä liikkeen hienoutta eri tempuissa ja se on auttanut huikeasti niiden hallinnassa. Eli kannattaa kokeilla haastetta sillä stancella, joka itselle toimii parhaiten kyseissä tempussa. Vähän hinkkaa 360-flippiä ja yrittää saada sen "tatsin" kohdalleen, eikä tarvitse muuta tehdä kuin toistaa flipin liike ja tulokulman avulla ländätä fs krooked, jolloin challenge on siinä. Toivottavasti tuosta on edes vähän apua.
OxyG sanoi:Toi Rob & Big Challenge:n saa tehtyä erittäin helposti, kun menee sen kurbin päälle ja siitä lähtee tekee tuota 360Flip to Fs Crooked:iin. Ite tein tällein ja muutama kerta siihen vain meni. (Muista pistää se spotti merkki sitten)
Juustokahvi sanoi:Mut edelleen kysyisin et onko missään no-skate alueella ramppia/verttiä/poolia?