Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

skate.-vinkit

Vastaus: skate.-vinkit

huhuhuuu!!! Kunkkua! Läpi meni varmaan kahden tunnin yrittämisen jälkeen. Kauan kesti löytää oikea tekniikka...:)
 
Vastaus: skate.-vinkit

Nyt on xgamesit päihitetty!! Oon jossai nähny kuvia jostain hemmetin isosta puisesta hyppyristä. Onko sitä edes olemassa? IGN sivuil puhutaa jostai Danny way's mega parkist. Onko hajua missä se on? Jos sitä edes on?

thänks.
 
Vastaus: skate.-vinkit

dogg sanoi:
Nyt on xgamesit päihitetty!! Oon jossai nähny kuvia jostain hemmetin isosta puisesta hyppyristä. Onko sitä edes olemassa? IGN sivuil puhutaa jostai Danny way's mega parkist. Onko hajua missä se on? Jos sitä edes on?

thänks.

onhan se.
se avautuu kun pääset molempien lehtien kanteen.
sitten se löytyy ihan kartalta ja taitaa joku ääniviestikin tulla jossa pyydetään sinne ottamaan kilpailuun osaa.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Uhh.

Alkaa olee pientä epätoivoa. Miten v*tussa saan 4500 pistettä ja 6grindausta ja 1080 astetta. Tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä.
Oon community parkis sitä yrittäny saada tehtyä. 4500 pojoo saa kyl kasaa, mut sitte pitäis viel käydä keikkuu noil hemmetin kaiteilla. Joulu menee pilalle tätä menoa.
 
Vastaus: skate.-vinkit

dogg sanoi:
Uhh.

Alkaa olee pientä epätoivoa. Miten v*tussa saan 4500 pistettä ja 6grindausta ja 1080 astetta. Tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä.
Oon community parkis sitä yrittäny saada tehtyä. 4500 pojoo saa kyl kasaa, mut sitte pitäis viel käydä keikkuu noil hemmetin kaiteilla. Joulu menee pilalle tätä menoa.

Jos saat pojot kasaan niin asteet hoituu helposti siinä sivussa. Kyseessä ei ole 1080 yhdellä kerralla, vaan yhteensä. Toisin sanoen, kun grindailet niin samalla pyörit asteita - huomaat, että haaste on helpompi kuin mitä uskoisi :)

Tämmöiset haasteet suorittaa helposti esimerkiksi katujen katukivetyksiä grindaillen ja slaidaillen, parit advanced flipit ja asteita grindeissa niin homma hoituu varmaan helpoimmillaan ainakin 10 sekunnissa.
 
Vastaus: skate.-vinkit

X-gamesissa tein tuon, mutta helpoiten pääsee juuri noissa katukivityksissa jne.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Jotain vinkkejä noihin ärsyttäviin trasherin ja skateboard magin kuvauksiin! Tällä hetkellä on vain niitä suoritettvana, just sain kaikki pro skatet tehtyä ja nyt pitäs vaa vetää noita kuvauksia.
Apuja.
 
Vastaus: skate.-vinkit

muutama paikka missä saa helposti tehtyä melkein kaikki.

1: se alue jossa on isot ylämäet, sieltä lähtee tulemaan alas ja grindaa katukivetystä koko matkan ja vetää aina välissä advanced flippejä.
saa helposti piste ja grindi tehtävät tehtyä.

2: no skate alue tehtävissä matrix plazan toinen kerros.
siellä on ihan reunalla keltainen pitkä kaide, grindaa sitä ja tekee advanced flippejä grindien välissä.

3: jos vaaditaan paljon grab liikkeitä niin sitten vaan johonkin half pipeen. taisi siinä koulun lähellä olla ainakin yksi.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Juustokahvi sanoi:
Millä alueella toi ylämäki paikka on?

Siellä missä pelin demo mesta oli. Se alue on aika ylämäkistä. Sieltä etit jonkun hyvän mäen ja alat temppuilemaan.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Onko millään No-Skate alueella ramppia/verttiä?
Kun noissa video tehtävissä on esim Do 8m jump, niin miten noi tehään?
 
Vastaus: skate.-vinkit

Juustokahvi sanoi:
Onko millään No-Skate alueella ramppia/verttiä?
Kun noissa video tehtävissä on esim Do 8m jump, niin miten noi tehään?

Itse kävin tekemässä aina nuo 8m/pidemmät siellä X-Gamesin Mega rampissa.
 
Vastaus: skate.-vinkit

kuinka onnistun tekemääbn temppuja putkeen esim yhdistettyä niitä 5-0 tai jotenkin muuten? olen yrittäny etsii siit temppu kirjasta sitä mut eipä oo näkyny... että osaisko kukaa sanoo miten liùutaan pelkillä taka/etu pyörillä? oon aika patti tilanteessa kun en pääse mitää piste kisoja läpi...:mad:
 
Vastaus: skate.-vinkit

Nyt sitten meni peukalot...

Eli siis mulla on nyt tekemättä Pro Challenge "Rob and Big"
Pitää tehä siihen ihme penkkiin "360 Flip to Fs Crooked" ja viellä se Big Black kiertää sitä penkkiä
koko ajan.

Crookedin saan melkein aina päälle, mutta sitten ennen sitä crookedia saan tehtyä vain 360 shovetin ja kun 360 Flip onnistuu niin joko kaadun tai pääsen penkille, mutta se tekeekin fs saladin

Onko tuohon hyviä neuvoja..


[Sekavaa tekstiä... Sry]
 
Vastaus: skate.-vinkit

NaiCöl sanoi:
Nyt sitten meni peukalot...

Olisi ensin hyvä oppia 360-flip hyvin, mutta yritänpä kuitenkin selittää, miten itse tämän teen. Rob & Big challenge onnistuu, kun lähestyt kurbia hiukan kulmassa, pyöräytät tre-flipin ja laitat painon eteen, niin se on siinä. Monissa arvosteluissa on valiteltu flippien tekotapojen samanlaisuutta, mikä vaikeuttaa tietyn tempun tekemistä, kuten esimerkiksi 360-shovessa ja -flipissä. Itse olen tullut siihen tulokseen, että se pelkkää potaskaa.

Trick-bookin kuvat huijaavat hiukan. 360-flip muistuttaa "peukaloradaltaan" helposti 360-shovea, mutta pelatessa kyseiset temput saadaan erotettua melko helposti. Kirja kehottaa tekemään shoveista tutun koukero-liikkeen ensin - unohda se. Itse, kun teen 360-flipin jätän tuon koukeron lähes kokonaan pois. Helpoimmiten 360-flipin tuntuu saamaan, kun vain nopeasti paukauttaa tatin viistossa vasemmalta alakulmasta oikealle yläkulmaan (goofyna), eli todella simppeli versio trick-bookin liikeradasta (flick-it -termi todella soveltuu tässä). Itselleni tuo onnistuu helpoiten goofyna, koska oman peukalon kanssa vasemmalta oikealle koukero/näpäytys -liike onnistuu helpommin. Sama onnistuu myös regularina, mutta ei yhtä helposti ja nopeasti, mutta vain siksi, koska peukalon liikerata pyöräyttäen on kankeampaa oikealta vasemmalle kuin toisinpäin.

Noin itse ainakin olen oppinut ymmärtämään sitä liikkeen hienoutta eri tempuissa ja se on auttanut huikeasti niiden hallinnassa. Eli kannattaa kokeilla haastetta sillä stancella, joka itselle toimii parhaiten kyseissä tempussa. Vähän hinkkaa 360-flippiä ja yrittää saada sen "tatsin" kohdalleen, eikä tarvitse muuta tehdä kuin toistaa flipin liike ja tulokulman avulla ländätä fs krooked, jolloin challenge on siinä. Toivottavasti tuosta on edes vähän apua.
 
Vastaus: skate.-vinkit

werty sanoi:
Olisi ensin hyvä oppia 360-flip hyvin, mutta yritänpä kuitenkin selittää, miten itse tämän teen. Rob & Big challenge onnistuu, kun lähestyt kurbia hiukan kulmassa, pyöräytät tre-flipin ja laitat painon eteen, niin se on siinä. Monissa arvosteluissa on valiteltu flippien tekotapojen samanlaisuutta, mikä vaikeuttaa tietyn tempun tekemistä, kuten esimerkiksi 360-shovessa ja -flipissä. Itse olen tullut siihen tulokseen, että se pelkkää potaskaa.

Trick-bookin kuvat huijaavat hiukan. 360-flip muistuttaa "peukaloradaltaan" helposti 360-shovea, mutta pelatessa kyseiset temput saadaan erotettua melko helposti. Kirja kehottaa tekemään shoveista tutun koukero-liikkeen ensin - unohda se. Itse, kun teen 360-flipin jätän tuon koukeron lähes kokonaan pois. Helpoimmiten 360-flipin tuntuu saamaan, kun vain nopeasti paukauttaa tatin viistossa vasemmalta alakulmasta oikealle yläkulmaan (goofyna), eli todella simppeli versio trick-bookin liikeradasta (flick-it -termi todella soveltuu tässä). Itselleni tuo onnistuu helpoiten goofyna, koska oman peukalon kanssa vasemmalta oikealle koukero/näpäytys -liike onnistuu helpommin. Sama onnistuu myös regularina, mutta ei yhtä helposti ja nopeasti, mutta vain siksi, koska peukalon liikerata pyöräyttäen on kankeampaa oikealta vasemmalle kuin toisinpäin.

Noin itse ainakin olen oppinut ymmärtämään sitä liikkeen hienoutta eri tempuissa ja se on auttanut huikeasti niiden hallinnassa. Eli kannattaa kokeilla haastetta sillä stancella, joka itselle toimii parhaiten kyseissä tempussa. Vähän hinkkaa 360-flippiä ja yrittää saada sen "tatsin" kohdalleen, eikä tarvitse muuta tehdä kuin toistaa flipin liike ja tulokulman avulla ländätä fs krooked, jolloin challenge on siinä. Toivottavasti tuosta on edes vähän apua.

Kiitti tästä, pitääpä testailla huomenna.. ^^
 
Vastaus: skate.-vinkit

Toi Rob & Big Challenge:n saa tehtyä erittäin helposti, kun menee sen kurbin päälle ja siitä lähtee tekee tuota 360Flip to Fs Crooked:iin. Ite tein tällein ja muutama kerta siihen vain meni. (Muista pistää se spotti merkki sitten)
 
Vastaus: skate.-vinkit

Itellä ei ollu kyl mitää ongelmia tossa rob & bigissä, tulin vähän vinossa siihen pyöräytin 360flipin crookediin, meni vissiin tokalla tai kolmannella.

Mut edelleen kysyisin et onko missään no-skate alueella ramppia/verttiä/poolia?
 
Vastaus: skate.-vinkit

OxyG sanoi:
Toi Rob & Big Challenge:n saa tehtyä erittäin helposti, kun menee sen kurbin päälle ja siitä lähtee tekee tuota 360Flip to Fs Crooked:iin. Ite tein tällein ja muutama kerta siihen vain meni. (Muista pistää se spotti merkki sitten)

Ei tuokaan kuulosta pahalta idealta, tosin voisin kuvitella, että krooked saattaa muuttua helposti bluntiksi? Ainakin, jos laittaa liikaa painoa eteen.


Juustokahvi sanoi:
Mut edelleen kysyisin et onko missään no-skate alueella ramppia/verttiä/poolia?

Ei ole mitään varsinaista ramppia. Joissakin mestoissa saattaa olla rampihtavia rakennelmia, kuten esimerkiksi Plazan alakerrassa. Tosin missään tehtävässä, johon tarvitaan no-skate aluetta ei myöskään tarvita ramppia yms. :confused:
 
Ylös Bottom