Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate

mortsu sanoi:
Jep. :D Torstaina pitäisi sit skate löytyä laatikosta, mutta perjantaina olis koulussa koe. Saa nähdä jos pystyn kärvistelemään päivän. :p

Mul on täysin sama juttu, perjantaina mantsan koe. :D
 
Vastaus: Skate

Vihaan teitä kaikkia jos ei huomenna tuu konsolinetistä viestiä että sun peli on postitettu :(
Ja tosiaa ruotsin yo ois perjantaina, mutta kyllä siihe on jo opiskelut opiskeltu :D
 
Vastaus: Skate

Ara ja Tautofonia,

antakaas vähän nyt mielipiteitä ja jotain kivaa muuta yksityiskohtaa pelistä!
 
Vastaus: Skate

Onko kukaan tilannut konsolinetistä ennakkoon ja saanut s.postin että tilaus on postitettu?
 
Vastaus: Skate

ProBale sanoi:
Ara ja Tautofonia,

antakaas vähän nyt mielipiteitä ja jotain kivaa muuta yksityiskohtaa pelistä!
Kuulemma JKL pelikeskuksesta löytyy toi peli, mut en varma oo. Helsingin Itä-Keskuksesta tuli tänää ite haettuu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

mikka sanoi:
Kuulemma JKL pelikeskuksesta löytyy toi peli, mut en varma oo. Helsingin Itä-Keskuksesta tuli tänää ite haettuu :)

Juu, haen huomenna varaamani Skaten Jyväskylän GameStopista, kyl mä yhen päivän kestän.

Mutta nyt niitä mielipiteitä!
 
Vastaus: Skate

henkari sanoi:
Onko kukaan tilannut konsolinetistä ennakkoon ja saanut s.postin että tilaus on postitettu?
Meinasi mennä viime tippaan, mutta kaikki Konsolinetistä pelin tilanneet (ja mahdollisen ennakkomaksun halutessaan maksaneet) saavat pelin huomiseksi. Postiennakkojen kanssa voi mennä perjantaille, mutta se on postin murhe se.

Itse en ole vielä peliä ehtinyt testata kuin pari tuntia EA:lla, mutta tarkempaa kommenttia tulossa maanantaina julkaistavassa arvostelussa (olettaen, että nettipelijumalat sallivat tämän osa-alueen testaamisen viikonloppuna).
 
Vastaus: Skate

mikka sanoi:
Kuulemma JKL pelikeskuksesta löytyy toi peli, mut en varma oo. Helsingin Itä-Keskuksesta tuli tänää ite haettuu :)

ei kyllä löytynyt peliä sieltä kun kävin koulu jälkeen katsomassa
 
Vastaus: Skate

Tunnin verran peliä väänsin ennen nukkumaanmenoa. Tuntuu, että vähän turhan moni videohaaste on mallia "tee miljoona temppua putkeen heti välittämättä tempuista". Toisaalta mukaan mahtuu myös funtsimaan pistäviä yksilöitä. Huomenna sitten koko päivä skeittailua. Tai ehkä vähän änäriä välissä. :)
 
Vastaus: Skate

Laittakaapa kokemuksia nettipelistä kunhan kerkeätte. Aamulla haen varmaankin kaupasta omani.
 
Vastaus: Skate

sinappipipo sanoi:
Miten et voi löytää infoa?

googleen skate split screen ja löysin vastauksen noin 10 sekunnissa:

ei ole. harmi sinänsä.

Nyt kun peli on koneessa voin sanoa 100 % varmuudella, että pelissä ON 4 pelaajan Party play samalla koneella. :cool: aika mahtavaa eikö?
 
Vastaus: Skate

Pilipali sanoi:
Nyt kun peli on koneessa voin sanoa 100 % varmuudella, että pelissä ON 4 pelaajan Party play samalla koneella. :cool: aika mahtavaa eikö?
Ei niinkään mielestäni. :P Jaetun ruudun kaksinpeli olisi ollut aika cool. Tänään tosiaan itselläkin oli Skate postilaatikossa koulusta tullessa. Taidan kyllä korkata pelin vasta huomenna, kun on tälle päivälle jo tarpeeksi ohjelmaa... ;)
 
Vastaus: Skate

tilasin. kertokaas kun discshopissa lukee vieläkin "varaa" vaikka julkaisupäivä on tämä päivä, tilasin tuotteen ennen kahta, tuleeko huomiseksi? :confused:
 
Vastaus: Skate

Huhhuh! Oli todella paljon parempi mitä odotin. Siis pelin realistisuutta lisää se, että spotit ovat sitä luokkaa että niitä voisi vetää ihan oikeastikkin. Aijai, herkkua<3 pakko mennä pelaamaan lisää ->
 
Vastaus: Skate

Siis tänään hain enkä paljoo oo ehtiny pelaamaan kun haloa oon pelannu, muttaa sen verran mitä oon kokeillu niin ihan mahtava! Oon pelannu siihen asti että mulla on kuva skateboard magazinessa. Siis toi on ihan vitun hyvä!!!
 
Ylös Bottom