Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate

aIIu sanoi:
Ei tossa loppujen lopuks kauheen vaikeita acheja ollu :) ainut jonka vuoksi sai taistella oli toi 6 online voittoo putkee, kun aina vaan jäi siihe 4-5 :D

sama ongelma mullakin tän hetken paras on 5 voittoo putkeen :mad:
 
Vastaus: Skate

Joku vois mulle vähän antaan neuvoa miten tuolla tatilla teet tuon "Late backfoot heelflipin". Olen kyllä katsonut ne temppu kirjat mutta en vain saa tehtyä sitä millään. Onko siinä jokin kikka tai jotain?
 
Vastaus: Skate

Sanrio sanoi:
Joku vois mulle vähän antaan neuvoa miten tuolla tatilla teet tuon "Late backfoot heelflipin". Olen kyllä katsonut ne temppu kirjat mutta en vain saa tehtyä sitä millään. Onko siinä jokin kikka tai jotain?
Hyppää ilmaan ja tee ilmassa nollie heelflip -komentosarja.
 
Vastaus: Skate

Dragonfly sanoi:
sama ongelma mullakin tän hetken paras on 5 voittoo putkeen :mad:

Joko oli tuuria tai sit oon vaan hyvä sillä sain tänään ekalta yrittämältä ton ''6 online voittoa putkeen'' saavutuksen.:D Tosin sen jälkeen menin heti häviimään ja yhes vaihees tuli joku ihme sälli joka veti jotain 3000 pistettä x games best trick kisas street puolel ja ite sain vaan jotain yli 1000 pistettä. Pelasin online varmaa 2 tuntia, mutta ei tullu yhtäkään Suomalaista samaan peliin valitettavasti. Deathrace kisat on hyviä kanssa ja niihin tuli enemmän porukkaa mukaan.
 
Vastaus: Skate

Sanrio sanoi:
Joku vois mulle vähän antaan neuvoa miten tuolla tatilla teet tuon "Late backfoot heelflipin". Olen kyllä katsonut ne temppu kirjat mutta en vain saa tehtyä sitä millään. Onko siinä jokin kikka tai jotain?
pitää tehdä juuri ennen landäystä. eli korkeesta capista kunnon vauhdilla ollie vaan ja temppu reilusti myöhässä nii se on siin
 
Vastaus: Skate

Peck4 sanoi:
pitää tehdä juuri ennen landäystä. eli korkeesta capista kunnon vauhdilla ollie vaan ja temppu reilusti myöhässä nii se on siin

Ei tarvitse tehdä juuri ennen ländäystä. Suorittaa vain heelflipin 'komentosarjan' ollien jälkeen.
 
Vastaus: Skate

ristus sanoi:
Ei tarvitse tehdä juuri ennen ländäystä. Suorittaa vain heelflipin 'komentosarjan' ollien jälkeen.
Itse asiassa, kuten sanoin jo aiemmin, suoritettava komentosarja on backfoot heelflipin kyseessä ollessa nimenomaan nollie heelflip.
 
Vastaus: Skate

Tautofonia sanoi:
Itse asiassa, kuten sanoin jo aiemmin, suoritettava komentosarja on backfoot heelflipin kyseessä ollessa nimenomaan nollie heelflip.

Juurikin näin. En huomannut, että kyseessä oli bf flip.
 
Vastaus: Skate

Demon perusteella vaikutti ihan mielenkiintoiselta peliltä, on ainakin ihan erillainen kuin Tony Hawk.
 
Vastaus: Skate

Paska peli, en jaksa video tehtäviä, en löydä niille hyviä spotteja. Nyt on ollu pieni tauko pelaamisesta, minkä jälkeen aukee x games?
 
Vastaus: Skate

Näin naisia oikeasti isketään.

Vai pitäisikö sanoa "kellistetään", no jaa...

Juustokahvi sanoi:
Paska peli, en jaksa video tehtäviä, en löydä niille hyviä spotteja. Nyt on ollu pieni tauko pelaamisesta, minkä jälkeen aukee x games?

Taitaa olla niin, että kun on päässyt jomman kumman (Trasher tai Skateboard mag) lehden kanteen, aukeaa X-Games.
 
Vastaus: Skate

Sain oman kopioni vihdoinkin. Paljon en ole ehtinyt testailla. Pelialuee tuntuu paikoin jopa hämmentävän isolta, mutta tämä taitaa loppupeleissä kääntyä vain plussaksi,
 
Vastaus: Skate

noh tuli tämäkin sitten hommattua gamestopista.
aluksi tuntui kyllä paskalta mutta nyt on jo lauta ja kenkä sponssi saatu ja tein pienen videonkin.
siihen täytyy vielä biisi laittaa taustalle ja sitten uppia nettiin.

on tässä kyllä vaan perkeleen hienoa vetää pari hyvää railia ja sitten säätää uusinnassa kaikki kohdilleen.
paljon mieluummin katselen skatessa tehtyjä realistisia videoita kuin niitä haukan miljoona kombo linjoja joissa huorataan kokoajan samaa linjaa.

kannattaa etsiä youtubesta skate montage videoita, pari katsoin ja oli melkein kuin oikeaa skede pätkää katsoisi.
 
Vastaus: Skate

Vitsi en jotenkin vaan pääse läpi sitä pro tehtävää joka on siellä plan b hallissa. Pitäis vetää siihen kulmaukseen grind flippi out.
Vinkkejä?


E: ja miten pääsee sinne danny way / DC paikkaan??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

Juustokahvi sanoi:
Vitsi en jotenkin vaan pääse läpi sitä pro tehtävää joka on siellä plan b hallissa. Pitäis vetää siihen kulmaukseen grind flippi out.
Vinkkejä?

Hankit ensin 3x-pistekertoimen. Sitten otat sopivan vauhdin siihen kulmaukseen. Kaarrat hieman kun olet nousemassa rampin päälle, jotta pääset grindaamaan sitä reunaa. Sitten vain joku Advanced flippi + spinejä ulos rampin päältä, niin saat helposti yli 800 pistettä.

E: Peli johdattaa kyllä sinut sinne, kun pelaat tarpeeksi pitkälle. :)
 
Vastaus: Skate

VIDEO on siinä.
mielestäni ihan ok kun ottaa huomioon että eka video ja pelitaidot aika perseestä.
 
Vastaus: Skate

pelle sanoi:
VIDEO on siinä.
mielestäni ihan ok kun ottaa huomioon että eka video ja pelitaidot aika perseestä.
Annan palautetta, haluat tai et. Liikaa tonyhaukkailua ja etujalalla pushaamista = ei nättiä. Se kohta, missä pyörit nosemanuaalissa mustavalkoisena, toimi helvetin hyvin, mutta se oli vähän turhan pitkä. Tosi siisti kuvakulma, jos se olisi kestänyt sen pari sekuntia, olisi ollut tosi tehokas. Nyt alkoi jo vähän puuduttamaan.

Miten kaappasit kuvan?
 
Vastaus: Skate

joskus vuonna 2005 ostetulla conceptronicin tv kortilla ja kuva silmiähivelevänä komposiittina sisään:D

tuo etujalalla puskeminen johtuu vaan siitä että tottunut A-nappia käyttämään vauhdin otossa.
en varmaan ole tarpeeksi koskaan kiinnittänyt huomiota siihen kummalla jalalla skedeejät yleensä vauhtia ottavat kun en tuohon mitään huomiota kiinnitä ja näyttää aika samalta omaan silmään kumpaa käyttää.
 
Vastaus: Skate

pelle sanoi:


Mikä ihme tuo biisi on joka soi tuolla videolla? Jäi päähän jumittamaan niin täytyy hommata se.

Ihan hyvä video kyllä, mutta kuten Tautofonia sanoi, skate. peliin turhan tonyhaukkamaista, mutta mikäs siinä kun tässäkin pelissä voi tehdä aika epärealistisia temppuja. Varsinkin X-Gamesin aikana tulee sellaisia teräsmies hyppyjä että pro skateritki kusis housuunsa.
 
Ylös Bottom