Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

[FIN]Scorpion

New Member
EA on tekemässä skeitti peliä, josta voi tulla jopa Tony Hawk sarjan peittoaja. Skate nimeä kantava peli aikoo panostaa pelissään realistisuuteen ja ei pelkästään hienoon grafiikkaan. Pelin ohjaus on erillainen kuin hawkeissa, sillä tässä pelissä temput tehdään tikkuja vääntelemällä, eikä perus nappuloita painelemalla. Temppujen tekeminen voi siis aluksi olla vaikeata, mutta ne kyllä oppii tekemään, kun vain harjoittelee. Pelin kentät ovat kuviteltuja. Esim. San Vanelola on kaupunki kenttä, joka sijoittuu osaksi San Franciscoon, Venice Beach:iin ja Barcelonaan. Kadut eivät jää tyhjiksi, vaan ihmiset tepastelvat siellä ja autot huristelevat myös teillä. Pelissä tulee olemaan myös online puoli, joten kavereiden kanssa pääsee pelaa nettiin, jos haluaa.

Aika vähän on tullut tietoa pelistä ja kyl nyt kun luin ennakko testaus jutun, niin tuli jonkun verran enemmän kiinnostusta tähän peliin. Pelihän siis näyttää upealta, mutta uudenlainen ohjattavuus voi ehkä olla viellä parempi juttu. Vaikee tästä on muuten mitää ihmeellistä sanoa, kun ei tiedä et tuleeko tossa olee ees mitään tehtäviä. Pääsis nyt ees sitä demoa joskus testaa viel ennen pelin ilmestymistä, niin ois hyvä.:)

Lähteet/Kuvia/Uus video:
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3157626&sec=PREVIEWS

http://ps3.ign.com/articles/769/769422p1.html

Temppu ohjeet: http://www.konsolifin.net/bbs/attachment.php?attachmentid=1742&d=1187953354
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

hyvältä näyttää, ja oletettavasti tateilla on laajempi skaala erilaisia temppuja.
näytti olevan aivan skeitti-skenen vaatemerkkejäkin mukana, ainakin kengissä.

kunhan EA vaan tekee nyt peliä ilman rahastus-meisinkiä, niin odotettavissa on todella varteenotettava haastaja toni haukalle.
 
Vastaus: Skate

Ihan mielenkiintoselta vaikuttaa. Ei ole Haukalle ollenkaan pahitteeksi, että markkinoille saadaan kunnon kilpailija.
 
Vastaus: Skate

Oleanteri sanoi:
Ihan mielenkiintoselta vaikuttaa. Ei ole Haukalle ollenkaan pahitteeksi, että markkinoille saadaan kunnon kilpailija.

Joo, minulle tuli sama mieleen että nyt alkaa noi skeittipelitkin kehittymään rajusti jos Skate vie Skeittipelin ykköseltä (Tony Hawk) tuon tittelin. Olen harrastanut 6 vuotta skeittausta, ja siksi olenkin erittäin kiinnostunut pelin realistisuudesta, ja siitä miten tuo realistisuus totetutetaan.
 
Vastaus: Skate

tippa tulee rullaajalla linssiin ku noita pelistä löytyviä materiaaleja katsoo. Kyllä se on nyt xbox ostettava. Toivon mukaan hinta putoaa vielä ennen, kuin tämä teos ilmestyy.

ei enää skill pointteja nolliin thps4:ssa tms. säätöä, että pelaaminen tuntuu joltain (muultakin, kuin arkade hakkaamiselta). Flippi 10 portaasta myös (toivon mukaan) tulee olemaan flippi 10 portaasta, eikä kahden napin oikea-aikainen painaminen.

I Pake I sanoi:
Joo, minulle tuli sama mieleen että nyt alkaa noi skeittipelitkin kehittymään rajusti jos Skate vie Skeittipelin ykköseltä (Tony Hawk) tuon tittelin. Olen harrastanut 6 vuotta skeittausta, ja siksi olenkin erittäin kiinnostunut pelin realistisuudesta, ja siitä miten tuo realistisuus totetutetaan.


http://xbox360.ign.com/articles/769/769431p1.html tuossa hands on stuffia... Selitellään myös noita kontrolleja. Kuulostaa aiva helvetin hyvältä (ollakseen peliohjaimella tapahtuvaa rullanaamailua). Kunnon ajanvietettä Suomen kylmään talveen. Pölyisessä hallissa käynnit kyllä tullee vähenemään entisestään marraskuu-pääsiäinen välisenä aikana :D

"If much of this sounds somewhat complicated to you, you're not alone. While basic moves like the ollie are simple to pick up, the more complicated tricks will take a lot of time and practice to get right. But that's also the point. Rather than earning points towards your skater's ability through the course of the game, you'll become a better skater simply by becoming a better player. Your character will start out as good as he'll ever be, so the game ties your in-game skills to your real-world abilities, which we think is a great decision." hehahihihihihh
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

Huhhuh, näyttipäs video hyvältä. Vähän erilaista kun toni haukat, videosta huomasi ainakin sen että ollie ei ole mikään puolitoistametrinen pomppu vaan ihan oikeasti realistisen kokoinen jonka aikana ei tehdä mitään kuuden tempun comboja.
Varmasti tulee olemaan hauska peli pelkkään rullailuun ja jään kyllä odottelemaan innolla lisämatskua.
 
Vastaus: Skate

minulla taas tuli vain kaksi sanaa mieleen gameplay videosta.
booooooring ja ruma.
kun niitä haukkoja on pelannut ekasta osasta asti ja niihin tottunut niin niissä pysytään.
varsinkin kun american wasteland ja P8 nosti laadun takaisin ylös underground kakkosen jälkeen.
 
Vastaus: Skate

pelle sanoi:
minulla taas tuli vain kaksi sanaa mieleen gameplay videosta.
booooooring ja ruma.
kun niitä haukkoja on pelannut ekasta osasta asti ja niihin tottunut niin niissä pysytään.
varsinkin kun american wasteland ja P8 nosti laadun takaisin ylös underground kakkosen jälkeen.
hähäh etpä taida paljoakaan skedeemisestä ymmärtää. Ei siinä mitään on se 100millin combojen hakkaaminen hauskaa arkademielessä, mutta nyt ois mahdollisuus saada ihan oikee rullalautailupeli. (maallikon mielestä voi kyllä näyttää aika tylsältä)
 
Vastaus: Skate

kuullostaa ja näyttää todella hyvältä, toivottavasti nyt saadaan realistinen peli.
 
Vastaus: Skate

siinäpä se kun realistinen skeitti peli todellakin on tylsä pelillisesti.
ei minua ainakaan jaksa kiinnostaa peli jossa tehdään yksi flippi/hyppy noin kärjistetysti.
enkä minä haukoissakaan mitään mega komboja jaksa opetella, niiden pelaaminen yksinkertaisesti on vain hauskaa.
 
Vastaus: Skate

pelle sanoi:
siinäpä se kun realistinen skeitti peli todellakin on tylsä pelillisesti.
ei minua ainakaan jaksa kiinnostaa peli jossa tehdään yksi flippi/hyppy noin kärjistetysti.
enkä minä haukoissakaan mitään mega komboja jaksa opetella, niiden pelaaminen yksinkertaisesti on vain hauskaa.
mjaa, mulle riittää, että peli on vaikea. Että joutuu oikeasti opettelemaan sitä peliä, mikä on muuten haukoissa ollut pitkään mahdotonta, koska niitä on vuosien varrella tullut tahkottua niin paljon. Pitäisi olla joku über 1337 moodi, mutta sekin olisi sitten ihan pelleilyä. "Do a 60 000 000 points combo", kun itse haluaisin fiilistellä jotain fs flippiä jostain jättimäisistä portaista.
 
Vastaus: Skate

Itse luulin, että EA:n yritys vallata Neversoftin alue olisi sortunut melkoiseksi vitsiksi, mutta Skatessa saattaa sittenkin olla potentiaalia vallata skeittareiden sydämet. Pelissä vaikuttaisi olevan samaa hohtoa, kuin mitä saattoi havaita aikoinaan Trasher: Skate And Destroyssa. Vähän epäilyttää tuo ohjaussysteemi, mutta ainakin ennakon perusteella homma tuntuisi toimivan juuri niin kuin odottaisi. Pikku hiljaa next-gen konsolin hankkiminen on alkanut kuumottamaan enemmän ja enemmän. 8 vuoden rullailun jälkeen, kun ei polvet tahdo enää kestää niin olisipahan kerrankin kunnollinen virtuaalivastike.

Tätä tuleekin odoteltua mielenkiinnolla.
 
Vastaus: Skate

Itel sama juttu, et täl hetkel mua kiinostaa nois skede peleis tehä näyttäviä temppuja juuri vaikka jostain portailta ja sen takia toi Skate peli voi olla hyvä, kun se temppujen tekeminen ei oo välttämättä, niin helppoa, mutta kun oppii tekee ne kunnol, niin sit on varmaa hyvä fiilis. En usko et temppujen teko on niin vaikeeta et joku turhautuis. Tos Hawkis nyt on helppo tehä tikuilla temppuja, kun se kuva on hidastettuna, mutta kun kuva onki nyt normaali vauhdis, niin voi siinä tulla noita mokia. Demo sit aikanaan antaa ymmärtää paremmin tota ohjaus sydeemii ja vaikeus astetta.
 
Vastaus: Skate

Tästä pelistä sais tulla nyt sellainen skeitti peli että kun ulkona sataa tai en jostain muusta syystä pääse oikesti skeittaamaan niin voisin harrastaa kyseistä lajia kotisohvalta :p
 
Vastaus: Skate

Noniin eipähän tarvitse enää väkisin yrittää realistisia runeja Hawkissa. Mikä olikin taatusti hankalampaa kun kymmenien miljoonien kombot. :rolleyes: Erittäin mielenkiintoinen tapaus, varsinkin kun Project 8 oli kaikkea muuta kun vakuuttava. Samaa arkade rellestystä johon on lisätty vähän realismia. Ei hyvä yhdistelmä. Tateilla temppuilu jäi kyllä vähän mietityttämään. Pitää vaan toivoa, että tattikontrollit on yhtä koukuttavat kun Fight Night sarjassa. Vielä jos peliin mallinnetaan oikeita spotteja, tulee varmasti olemaan hauskaa kopioida pelin skeittareiden oikeita runeja.

Todellakin uuden sukupolven Trasher!
 
Vastaus: Skate

Kiitos video linkistä. Näytti kyl uskomattoman hyvältä toi peli ja meno tuntu olevan kohdillaan.:)
Aika korkeita hyppyjä tos pystyy tekee näköjään, mutta olihan sil vauhtiakin siel rampis, joten eiköhän toi ollu ihan realistista. Näytti hyvältä noi hypyt isoilta rappusilta alas myös.
 
Vastaus: Skate

Olihan tuossa kyllä aika isoa ilmaa alla ja lauta liiankin helposti hyppysissä, mutta jokatapauksessa näyttää selkeästi aidommalta kuin TH -sarjan pelit. Toivottavasti EA pyrkii realismiin, eikä liikaa kultaiselle keskitielle.
 
Vastaus: Skate

Hyvältä näyttää, mutta animaatio oli vähän huvittavan näköistä paikoitellen. Ei sitä täysin aitoa lautailupeliä varmaankaan ikinä ilmesty, mutta kyllä tämä tuntuisi käyvän aika hyvin. Toni Haukoissa muun muassa slidet ja grindit olivat huonosti toteutteuja (lauta oli objektista irrallaan ihna reippaasti, jos tarkasti asiaa eri kuvakulmasta), Skatessa näyttäisi olevan ainakin vähemmän tuota ongelmaa (board slide, ick). Lähinnä joissakin liu'uissa oli pientä jäykkyyttä, ja sama koski muuta animaatiota. Mahtaisikohan olla tämä se peli, jota "IRL" rullaajat ostaisivat...

Tätä kyllä tulee odoteltua mielenkiinnolla :)
 
Ylös Bottom