Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skeittaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vekeee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skeittaus

Itse skeittasin joskus yläasteella, mutta sekin harrastus jäi kun onnistuin sen parissa katkomaan käteni 2 kertaa.

Aikanaan skeittasin paljonkin. Noin vuodesta -89 vuoteen -94. Nyt ois sellainen kutina että joitain ihan perustrikkejä voisi uudestaan alkaa viritellä. Varsinkin kun omat muksut tuntuvat olevan kiinostuneita skeittauksesta. Parin vuoden sisään voisi ehkä ajatella hankkivansa laudan kokeiltavaksi.

Aikanaan kun asuin maalla, ei hyviä paikkoja skeittaukseen juuri ollut. Nyt kun hyviä paikkoja ja jopa halleja pooleineen löytyisi paljonkin, olisi kiva päästä niitä vihdoin kokeilemaan. Aikanaan mulla oli kotipihassa oma pieni miniramppikin kun pistin rippikoulurahat vanereihin ja metalliputkiin...

Skeittasin lukioaikoina paljonkin, nyt se on valitettavasti vaihtunut Roller Derbyyn.

Lauta murjottaa seinää vasten vaatekaapissa. Pakko on kyllä myöntää, että haluaisin jatkaa taas!

Itse tuli skeitattua aktiivisesti vuodet 2000-2010. Oikein kivaa oli siihen asti kunnes kaverit lopetti ja pari viimestä vuotta tuli puskettua käytännössä yksinään. Pienellä paikkakunnalla ei siihen aikaan oikein tuntunu löytyvän skedekavereita, joten ei sitä yksin jaksanu lähteä enää niin aktiivisesti. Enää ei oo oikein jaksanu ku muutaman kerran kesässä rullata. Mutta hauskaa se kyllä on, ens kesää odotellessa. :)

Ylös Bottom