Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skies of Arcadia Legends ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joro

New Member
Joo, eli olen siinä kun voitin juuri sen Rokwyrmin Pyrynn templestä ja minun pitäisi sen jälkeen voittaa se Gigas joka tuntuu olevan kuolematon!!!! miten se voitetaan??

Ööh...En ole varma mutta voi olla sillä tavalla että sinun pitää vain selvitä siinä tarpeeksi kauan niin sitten tulee semmoisia erikoisjuttuja että se Gigas jallitetaan johonkin kuoppaan etc. Ne tapetaan vasta melko lopussa peliä. Aika kauan on siitä kun pelasin kyseistä peliä että voin olla väärässäkin ^_^

Kiitos ;)

Nyt minulla on jo uusi ongelma.... mitä pitää tehdä kun pelastin sen Highpriest Isapan ja se selittä jotain että kultainen lintu ja kultainen mies osoittaa tien rixasiin... mitä sillä tarkotetaan?

Sinun pitää löytää kaksi discoveryä sieltä. Se muistaakseni kertoo vihjeitä mistä ne löytyy. Mutta kumminkin siellä alueella on kaksi semmoista discoveryä, lintu ja ukko. Etsit vaan, kyllä ne löytyy. Sitten kun ne on saanut niin muistaakseni se paikka ilmestyy tai sitten ne osoittaa sen :)

Olen löytänyt semmoisen kultaisen miehen ja kultaisen lentävän jutun, mutta vaikka menen minne ne osoittavat en pääse eteenpäin

Ylös Bottom