Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skies Of Arcadia: Legends

Mr Nintendo

New Member
Mulla On Ongelma ja se on sellainen, että kun on saanut pelastettua Finan ja täytyy mennä keräämään niitä Moon Crystaleja mut en tiedä mis se on . Luulisin, että mun pitää mennä sinne Marabaan mut en tiiä mis se on. Jos se Maraba on se minne piti se vanha ukko viedä aiemmin niin en pääse sinne, koska siellä on joitain vartijalaivoja sanomassa, että sinne ei pääse ilman lupaa.:(

Muuten jos tiedätte missä se Most Wanted listan toinen rosvo on niin kertokaa
 
Vastaus: Skies Of Arcadia: Legends

Mr Nintendo sanoi:
Mulla On Ongelma ja se on sellainen, että kun on saanut pelastettua Finan ja täytyy mennä keräämään niitä Moon Crystaleja mut en tiedä mis se on . Luulisin, että mun pitää mennä sinne Marabaan mut en tiiä mis se on. Jos se Maraba on se minne piti se vanha ukko viedä aiemmin niin en pääse sinne, koska siellä on joitain vartijalaivoja sanomassa, että sinne ei pääse ilman lupaa.:(

Muuten jos tiedätte missä se Most Wanted listan toinen rosvo on niin kertokaa

http://www.gamefaqs.com :)
 
Vastaus: Skies Of Arcadia: Legends

Heh. Saanko kysellä, että mistä kyseisen harvinaisuuden olet ostanut?
 
Vastaus: Skies Of Arcadia: Legends

Tomaatti sanoi:
Heh. Saanko kysellä, että mistä kyseisen harvinaisuuden olet ostanut?

(Eipä Skies of Arcadia: Legends mikään harvinaisuus ole, vaan sitä saa suoraan hyllystä esim. Playsta. Tästä samoin kuin Ikarugasta on otettu hiljattain uusintapainos.)
 
Vastaus: Skies Of Arcadia: Legends

Mr Nintendo sanoi:
Mulla On Ongelma ja se on sellainen, että kun on saanut pelastettua Finan ja täytyy mennä keräämään niitä Moon Crystaleja mut en tiedä mis se on . Luulisin, että mun pitää mennä sinne Marabaan mut en tiiä mis se on. Jos se Maraba on se minne piti se vanha ukko viedä aiemmin niin en pääse sinne, koska siellä on joitain vartijalaivoja sanomassa, että sinne ei pääse ilman lupaa.:(

Muuten jos tiedätte missä se Most Wanted listan toinen rosvo on niin kertokaa

Kyseinen rosmohan löytyy siis tuolta Marambasta:)

Jos nyt oikein muistan, niin Maramba ei ole se kaupunki vartija-laivojen takana, vaan siitä "tunnelin" suulta katsoen oikealla puolella. Oma alus vaan mahdollisimman korkealle ja sitten sinne "vuoren" toiselle puolelle. Auttoikohan tämä nyt yhtään?:)
 
Ylös Bottom