Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SkyPolariksen pelikanava youtubessa

SkyPolaris

KonsoliFIN Alumni
Tammikuussa tuli virallisesti avattua youtube kanava PolarisAndVideogames. Kanavan sisältö koostuu pääosin podcasteista ja arvosteluista. Tässä kuussa keksin myös tavan tehdä let's play videoita konsolilla joten tällä hetkellä tulossa Far Cry 3 läpipeluuta. Lisäksi voin tulla nauhoittelemaan online matseja kunhan itse omistan kyseisen pelin.
Minulle on turha tulla tekemään ehdotusta että tilaa mun kanava niin tilaan sinun kanavan. Lisäksi minua ei saa lahjotuksi että laittaisin kanavan Polaris suosittelee kanavien joukkoon. Sinne pääsee kunhan huomaan että kanavassa potentiaalia.

Arvosteluja pyritekemään kerran kuussa mutta välillä on tullut ongelmia ja aukataulu ongelmia jolloin arvostelua ei ole tullut.
Let's play videoita tulee 2 kpl per viikko.
Podcasteja teen satunnaisemmin. Katsotaan josko saataisiin kesällä suurempi podcasti pystyyn.

Kanavalle: PolarisAndVideogames - YouTube

Kommentit ja rakentava palaute on tervetullutta! Muistakaa tilata kanava sillä aina en paljasta korttejani (eli mitä on tulossa).

PS. Polariksen apuna editointi osastolla toimii AresFIN: Ennennäkemättömiä läpipeluita! - YouTube
 
Vastaus: Polariksen pelikanava youtubessa

Sitten ensimmäisen tiedoitteen pariin.

Olen nyt päättänyt että arvosteluja tulee joka toinen kuukausi. Syy tähän on että olisi paljon pelejä joista tekisin arvostelun mutta tämän hetken pelaamiskuormalla (eli määrällä pelejä joita pelaan säännöllisesti illalla) nauhoittaminen on jäänyt vähemmälle (pieni mutta kiusallinen HDMI/komponenttivaihto+ps3 asetusten laittaminen). Olen kuitenkin varannut heinäkuun arvosteluun pelin jota parhaillaan pelaan ja johon jaksan tehdä videomateriaalin. Käsikirjoitus on melkein valmis.

Let's play videoita tulee nyt joka viikko muutama kappale ja maanantaina 24.6 tulee jaksot 3 & 4.

Muutama arvostelu on tulossa myös gamerankingiin ja olen tekemässä tästä blogikirjoituksen jotta löydätte arvostelemani pelit helposti.

Tällä hetkellä suunnitelmissani olisi syyskuulle Medal Of Honor: Warfighter montaasi.

Tässä kaikki tällä erää. Kiitokset kaikille 10 tilaajalle ja jokaiselle joka on edes käynnyt vilkaisemassa kanavaa ja videoita
 
Vastaus: Polariksen pelikanava youtubessa

Pahoitteluni video tuotannon hitaudesta mutta sellaista tiedoitettavaa olisi että neljäs osa on vedetty pois youtubesta koska tuli viestiä siitä kun videossani kuuluu 15 sekuntia pelin soundtrack musiikkia. Leikkaan tällä viikolla uusiksi siten että tuosta kohdasta video on mutella. Lisäksi ensi viikolla tulee 3 Far Cry 3( osat 4-6) videota joista osa 6 on yli tunnin mittainen ja hermot meinasi palaa. Uusi arvostelu on työn alla.
 
Vastaus: SkyPolariksen pelikanava youtubessa

Hiljaisuutta ollut kanavalla jo pidemmän aikaa mutta se ei merkitse että että olisin lopettanut. Opiskelut syöneet sen verran tehoja ettei ole jaksanut uutta materiaalia työstää. Uutta materiaalia tulee luultavasti tällä ja ensi viikolla. Eli uutta Far Cry:ta ja uusi arvostelu.
 
Vastaus: SkyPolariksen pelikanava youtubessa

Pidin tuossa reilun tauon Youtube-kanavan ylläpitämisestä. PlayStation 4 on mahdollistanut videoiden helpon tekemisen. Tein kanavalle pitkästä aikaa kommentoinnilla varustettua pelaamista, jonka tekeminen tuntui mukavalta. Tuossa oli hauskaa, kun ensimmäisen osan alkukankeuden jälkeen pääsi vauhtiin. Jatkossa lisää videoita on tulossa kunhan hankin paremman headsetin. Selvittelen hieman asiaa. Lisäksi olen siirtänyt editoinnin konsolille. Lisäksi yritän saada Joulukuun loppupuolella ulos uuden arvostelun. Mikäli kanavani materiaali kiinnostaa, tilatkaa kanava.

Kiitos kaikille, jotka ovat katsoneet videoitani. Kiitokset niille, jotka ovat tilanneet kanavani!

Tässä ovat uudet Rocket Legue -videot (pahoittelut äänenlaadusta):

[video=youtube;Rzfozh-Brpo]https://www.youtube.com/watch?v=Rzfozh-Brpo[/video]

[video=youtube;Rn3meP37LIA]https://www.youtube.com/watch?v=Rn3meP37LIA[/video]

[video=youtube;Uaw5drNQBGU]https://www.youtube.com/watch?v=Uaw5drNQBGU[/video]
 
Vastaus: SkyPolariksen pelikanava youtubessa

Asiallisia videoita sinulta tulee, Polaris. Käyn välillä katsomassa kanavaasi vaikka en ole rekisteröitynyt YouTubeen. Vielä puheäänenvoimakkuus kohdilleen ja paljon videoita kaikenlaisista autopeleistä.
 
Vastaus: SkyPolariksen pelikanava youtubessa

Asiallisia videoita sinulta tulee, Polaris. Käyn välillä katsomassa kanavaasi vaikka en ole rekisteröitynyt YouTubeen. Vielä puheäänenvoimakkuus kohdilleen ja paljon videoita kaikenlaisista autopeleistä.

Mukava kuulla. Sain juuri ratkaistua tuon äänenvoimakkuus/äänenlaatu ongelman. Kytkin Creativen Fatal1tyn ohjaimeen sillä adapterilla ja sain hyvällä laadulla varustettua ääntä. Sama headset on ollut käytössä esimerkiksi Konsolifin podcasteissa. Tosiaan oli tarkoitus tehdä nuo Rocket League -videot tuolla Creativen Fatal1tyllä, mutta jostain syystä en saanut mikin ääntä kuuluviin nauhoituksessa.
 
Vastaus: SkyPolariksen pelikanava youtubessa

Rocket League osa 4
[video=youtube;8iwz_h3dWBE]https://www.youtube.com/watch?v=8iwz_h3dWBE[/video]

Rocket League osa 5
[video=youtube;pNrS7hT5aOg]https://www.youtube.com/watch?v=pNrS7hT5aOg[/video]


Rocket League tekee comebackin 14.12.2015 jälkeen, jolloin testaillaan uusia pelimuotoja. Jatkossa mukana myös luultavimmin Project CARS, F1 2015 ja Rainbow Six: Siege. Äänenlaatu tulee parantumaan Creative Fatal1tyillä. Aikatauluja tuleville videoille en anna, koska olen huono omaan tuotaantoon liittyvissa deadlinessa. Sopivan hetken tullessa nauhoitan uusia pelaamisia.

Mikäli teen ajopelistä videon, millaisen haluaisitte sen olevan? Esimerkiksi F1 2015 100 % kisalla, halusitteko parhaat palat vai kokonaisen videon selostuksella? Mietin, että jos tekisin n. 15 min parhaat palat pätkän jälkikommentoinnilla ja myöhemmin laittaisin koko kisan uusinnasta katsottuna.

Videoiden teossa suurin rajoittava tekijä on latausnopeus, joka on 1 M. 15 minuutin videon, joka on kooltaan 700 Mt lataaminen vie n. 2 tuntia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom