Vastaus: Sleeping Dogs [PS3/X360]
Tätä on tullut seitsemisen tuntia pelattua, ja tunnelmat ovat positiiviset. Aivan alussa peli ei imenyt mukaansa, mutta viimeisen parin tunnin aikana on mielenkiinto lisääntynyt. Pelin Hong Kong on paikoitellen ihan tunnelmallinen, vaikka siihenkin pääseminen sisään vei sen viitisen tuntia.
Pelissähän selkeästi painotetaan taistelemista ilman tuliaseita, ja toinen toisensa jälkeen tulleet tappelut lukuisia vihollisia vastaan alkoivat jo pahasti maistua puulta ennen kuin nyt sain opiskeltua muutamia uusia temppuja, mikä piristää tappeluita mukavasti. Kuitenkin kuten GTA V -ketjussakin sanoin, niin tämä vuorotellen hyökkäävät ja counteroitavat viholliset AC-tyyliin ei se paras mahdollinen toteutustapa omaan makuuni ole. Onneksi kuitenkin tyydyttävä ja pelin edetessä kasvava määrä erilaisia liikkeitä tuo siis apua tuohon ongelmaan.
Hyvän ja kiitettävän rajamailla tässä tällä hetkellä pyöritään, ja vielä on toki yli puolet jäljellä, vaikka peli ei erityisen pitkä ilmeisesti olekaan.
Tätä on tullut seitsemisen tuntia pelattua, ja tunnelmat ovat positiiviset. Aivan alussa peli ei imenyt mukaansa, mutta viimeisen parin tunnin aikana on mielenkiinto lisääntynyt. Pelin Hong Kong on paikoitellen ihan tunnelmallinen, vaikka siihenkin pääseminen sisään vei sen viitisen tuntia.
Pelissähän selkeästi painotetaan taistelemista ilman tuliaseita, ja toinen toisensa jälkeen tulleet tappelut lukuisia vihollisia vastaan alkoivat jo pahasti maistua puulta ennen kuin nyt sain opiskeltua muutamia uusia temppuja, mikä piristää tappeluita mukavasti. Kuitenkin kuten GTA V -ketjussakin sanoin, niin tämä vuorotellen hyökkäävät ja counteroitavat viholliset AC-tyyliin ei se paras mahdollinen toteutustapa omaan makuuni ole. Onneksi kuitenkin tyydyttävä ja pelin edetessä kasvava määrä erilaisia liikkeitä tuo siis apua tuohon ongelmaan.
Hyvän ja kiitettävän rajamailla tässä tällä hetkellä pyöritään, ja vielä on toki yli puolet jäljellä, vaikka peli ei erityisen pitkä ilmeisesti olekaan.