Vastaus: Slim-konsolit vastakkain, PS3 ja Xbox 360
Itse en itseäni hirveänä kultakorvana pidä mutta, kyllä sen eron äänissä huomaa selvästi että onko DolbyHD vai pelkkä Dolby. Siis jos pystyy jotain testiraitaa kokeilemaan vuoronperään

Löytyyhän tuota itseltä 5.1 laitteet jotka omasta mielestäni ovat ihan ok laitteet pelien ja elokuvien katseluun. Ei sitä über mallistoa joka vastaa elokuvateatterin laitteita (olisi kyllä nannaa jos olisi rahaa laittaa oma henk.kohtanen elokuvateatteri huone jossa pelit ja vehkeet..jos vaikka lotosta voittas) mutta kuitenkin paremmat mitä TVn kajarit tai mikrohifi laitteet. Nautin siis kun välillä saa nauttia paremmasta äänilaadusta.
Tämäkin on kyllä sellainen asia loppupeleissä, että jos sitä ei joku kaipaa tai pysty käyttämään niin eihän siitä hyödy. Joillakin on lapset tai naapurit tai jotain vastaavaa mietittävänä että voiko laittaa nupit kaakkoon vaikka paremmat äänentoistolaitteet omaisikin. Itse pidän peleissä maltillisella tasolla äänet ettei emäntä hermostu, elokuvia kun katsellaan yleensä iltaisella niin silloin pitää ottaa naapureita huomioon. Tullut sellainen ikäkin ehkä että ei sitä luukuta täysillä kokoajan soittimia. Mutta blurayssa on paremmat äänet yleensä kun mahtuukin sinne levylle sitä dataa. Joten tässä mielessä jos aletaan syynäämään konsolisota puolta niin yleensä PS3 voittaa ääni puolella. Riippuu tietysti. Kaikki riippuu kaikesta ja loppupeleissä vain sillä on väliä mistä itse tykkää. Omasta mielestäni tämä pixeli sotakin on kyllä melko turhaa, no kyllähän tietysti aina mukavaa olisi jos peli hienolta näyttää mutta! Itseäni aina ihmetyttää että joitain asioita mitä käytetään vertailussa niin en edes itse näitä huomaa, yleensä jotain pieniä yksityiskohtia. Ajatellaan vaikka että boxilla pelissä näkyy puskassa yksi lehti enemmän kuin PS3lla. Tästä jo pelkästään saa sodan aikaiseksi.
Saa nyt nähdä kun tässä aika vasta oli siitä uudesta MGS pelistä videokuvaa että kummalla laitteella on sitten hienomman näköinen, kun ilmeisesti siis pitäisi tulla vielä tämän sukupolven laitteilla. Oli kummin tahansa, mutta jos pystyy tämän sukupolven konsoleille vielä tuon tasoista graafista ilmettä tuottamaan niin mitä niillä uusilla edes tekee.

Demo tosin oli PCllä tuotettua että saa nähdä mitä puuttuu sitten konsoli versioista.
MUTTA siis pointti tässäkin on pahasti hakoteillä, lähinnä kirjoittelen täällä siksi koska on sadepäivä ja tällä hetkellä ei parempaa tekemistä.