Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Slip 'n' Slide Racing League - Kausi 1 - KAUSI 2 ILMOITTAUTUMINEN AUKI

Sepponaattori

New Member
Slip 'N' Slide Racing Leaguen ensimmäinen kausi ajetaan keväällä 2018. Pelinä Project CARS 2 ja alustana PS4. Ykköskaudella ajetaan GTE-luokan autoilla. Sarjassa ajetaan sekä kuljettajien mestaruudesta, että tallien/automerkkien mestaruudesta.

Sarjaan mahtuu 15 kuskia ja sarjan täyttyessä koko sarjan ajavat menevätkin liittymisessä osa-aikaisien kuskien edelle. Ilmoittautuminen sarjaan tämän lomakkeen kautta: https://goo.gl/forms/wTNlGeTpBhWoysHj2

Autovalinnat ja sarjan käytänteet paljastetaan myöhemmin.

Kisaviikonloput koostuvat 30 min vapaista harjoituksista, 15 minuutin aika-ajoista, sekä kahdesta kisasta, joista ensimmäinen on 20 minuuttia pitkä ja jälkimmäinen n. 30 minuuttia pitkä. Jälkimmäiseen kisaan lähdetään käännetyllä ensimmäisen kisan maaliintulojärjestyksellä. Kisojen välillä on n. 15 min tauko.

Jälkimmäiseen kisaan lähdettäessä käytetään ensimmäisen kierroksen ensimmäinen sektori oikeaan järjestykseen vääntäytymiseen, jonka jälkeen letkan johtaja lähtee ajamaan rataa ympäri sellaisella nopeudella, että renkaissa pysyy edes verrattain fiksusti lämmöt. Ensimmäisen sektorin aikana kärjen tulee pyrkiä pitämään n. 50 km/h nopeus, jonka jälkeen kärki saa nostaa vauhtiaan renkaiden lämmittämiseksi. Lämmittelykierroksen viimeisestä mutkasta saa jonon ensimmäinen alkaa omaan tahtiin kiihdyttämään. Lähtöviivaan asti mennään yhdessä jonossa, eikä kurkita.

Kisalobbyissä käytetään aina kyseisen kisapäivän päivämäärää. Harjoitussessiossa kello on 13:00, aika-ajoissa 14:00, ensimmäisessä kisassa 15:00 ja jälkimmäisessä kisassa 19:00. Ajan kulumisen valinta on “Real time”.

Autoja saa säätää sarjassa seuraavasti: Alkuun saa valita Loose tai Stable setupin, jonka jälkeen saa muuttaa rengasseosta ja -painetta, jarrubalanssia ja -painetta, bensan määrää, sekä vaihdelaatikon välityksiä. Pidetään autot muuten vakioina.

Kisaviikonloput alkavat normaalisti klo 19:30.Kisaviikonlopun kesto on n. 2h, riippuen mahdollisista odottelemisista. AINOA POIKKEUS TÄSTÄ ON ENSIMMÄINEN KISAVIIKONLOPPU, JOLLOIN HARJOITUKSET ALKAVAT VASTA 20:00, JOTTA HALUKKAAT (MUKAAN LUKIEN ALLEKIRJOITTANUT) KERKEÄVÄT KATSOMAAN BAHRAININ F1-KISAN.

Kisaviikonloput
8.4. Algarve
15.4. Zolder
22.4. Oulton Park
29.4. Watkins Glen
6.5. Donington Park

Pistejärjestelmä on sama kuin aiemmissa Assetto Corsa -sarjoissakin, eli kymmenelle parhaalle jaetaan pisteitä järjestyksessä 15-12-10-8-6-5-4-3-2-1.

Lobbyn asetukset:

Kisalobbyissä käytetään aina kyseisen kisapäivän päivämäärää. Harjoitussessiossa kello on 13:00, aika-ajoissa 14:00, ensimmäisessä kisassa 15:00 ja jälkimmäisessä kisassa 19:00. Ajan kulumisen valinta on “Real time”.

Realism Settings:

Allow Auto Start Engine: Yes
Force Interior View: Yes
Force Driving Line Off: Yes
Force Default Setups: No
Force Manual Gears: Yes
Force Realistic Driving Aids: Yes
Allow ABS: Yes
Allow TC: Yes
Allow Stability Control: No
Damage Type: Full
Mechanical Failures: Yes
Allow Ghosted Vehicles: Yes
Force Manual Pitstops: Yes
Pit Stop Errors: No
Tyre Wear: Authentic
Fuel Depletion: Yes
Force Cooldown Lap: Yes

Race Settings:

Date: Kisapäivän päivämäärä
Time Progression: Real Time
Weather Slots: 1
Weather Forecast: Clear
Start Type: Standing

Rules & Regulations:

Rules & Penalties: On
Track Limit Penalties: On
Allowable Time Penalty: 10
Drive-Through Penalties: On
Pit Exit Penalty: On
Competitive Racing License: Off

Ilmoittautuminen sarjaan tämän lomakkeen kautta: https://goo.gl/forms/wTNlGeTpBhWoysHj2
 
Viimeksi muokattu:
Pientä tiiseriä aiheesta!!

Viimeisiä ilmoittautumisia jaellaan ja tämän jälkeen aloitetaan tallen ja autojen valitsemiset! Tarkemmat infot näistä lähipäivinä.

SGV3kg5.jpg
 
Ensimmäisen kauden tiimit ja autovalinnat. Jokaisella tiimillä on siis omanlaisensa auto, mikä taatusti tuo oman lisämakunsa kauteen, kun jotkut autot istuvat joillekin radoille toisia paremmin. Toisilla radoilla tilanne voi taas olla täysin päinvastainen.

Tiimit kisaavat keskenään tallimestaruudesta, jossa tallien paremmuus lasketaan tiimiläisten sijoituksien keskiarvosta. Tällöin jokainen tiimin jäsen on tärkeässä roolissa, vaikka ei aivan terävimmässä kärjessä kamppailisikaan.

Design.png
 
Muutama tunti ennen kuin pärähtää! Tässä vähän infoa jokaisesta tiimistä.

bmwteam.jpg

Ensimmäisenä BMW M6 GTE Team. Sarjan Saksalaistiimien molempien päävärinä on valkoinen. Liekkö olisi jonkun arjalaisvitsin paikka. Ei sentäs. BMW M6 GTE Teamissa ajavat allekirjoittanut, vahvoja otteita aiemmissa sarjoissa osoittanut MiCComo, sekä rallipuolelta ratapuolelle harpannut iba_86_. Tiimillä on vahva luotto omaan tekemiseen, sekä omaan kalustoon. Onhan BMW kuitenkin lyhenne sanoista "Berkeleesti Mennään Waan".


chevroletteam.jpeg

Toisena esittelyssä Chevrolet Corvette GTE Team. Keltaisella pääsiäistipuvärityksellä varustettu Corvettekopla koostuu Thutosta, H4MT4RO_FINistä sekä mantu-_-vaippa:sta. Tiimin vahvin ohitusvaltti onkin auton mahtava ääni. Edellä ajavalla ei välttämättä riitä verta enää aivoihin asti, kun kuulee Corvetten miehekkään soundin. Helppohan siitä on sitten ohi kurvata. Corvettekopla, sekä heidän suoritustaso, onkin suurin mysteeri näin kauden alkaessa, kun kaksi kolmasosaa tiimistä on sarjan ylläpidolle uusia tuttavuuksia.


ferrariteam.jpg

Sebastien Vettelin sanoin: "Kaikki ovat Ferrarin faneja". Tämä nähtiin hyvin jo automieltymyksiä kartoittavasta kyselystä. Lähes puolet sarjan osallistujista valitsivat ensimmäiseksi autovalinnakseen juuri Ferrarin. Ikävä kyllä vain 3 kuskia sai kunnian kuskata Ferraria tällä kaudella. Ferrarin Orien tiimirynnäkköä johtaa muostaja, joka on erittäin vahva kuljettaja kauden testien perusteella. Hänen lisäkseen tiimissä ajavat myös Moneygunx ja SiLLiMuNaVoi, jotka hekin varmasti pystyvät vahvoihin suorituksiin läpi kauden.


Design (2).png

Toinen Ameriikan mantereen tiimi on Ford GT GTE Team. Tiimi koostuu erittäin nopeasta qpedroq:sta, sekä myös todella nopeista Pukamasta, sekä Fiskemannnista. Kuskien puolesta ainakin on erittäin vahva tiimi, liekkö jopa ennakkosuosikki tiimimestaruuden osalta. Muita tiimejä mitenkään väheksymättä. Tiimin sisällä kyseinen status tiedetään itsekin. Eräs nimetön peräröörin vaivan nimellä kulkeva tiimiläinen uhosikin kovasti, että tulee muille kuskeille Fordin persiis erittäin tutuksi kauden mittaan.


Design (1).png

Viimeisimpänä, vaan ei vähäisimpänä esittelyssä Porschea käskyttävä tiimi. Auto on sarjan autoista vaativin ajettava hermostuneen peräpäänsä ansiosta, joten kuljettajat saavatkin olla erittäin hyvin todella varuillaan läpi kisan. Mutta silloin kun Porschen täyden potentiaalin saa valjastettua käyttöönsä, on kyseessä vaarallisen nopea laite. Tiimissä ajavat aiemmista sarjoista tutut pp"Pelkkiä Porscheja"_heinonen ja Zaneisland. Heidän lisäksi mukana on ylläpidolle uusi tuttavuus w--__kossu--__, joka paljastui allekirjoittaneen kattavan salapoliisityön jälkeen GT Finland Racers -ryhmän aktiiviksi, kova kuski siis.

Tässä siis tämän kauden tiimit, vajaan kahden tunnin päästä jyräytetään sarja käyntiin Algarven radalla!
 
Kauden toinen kisaviikonloppu Zolderissa on taputeltu ja taas oli paljon äksöniä läpi kisaviikonlopun. Tässä 10 parasta tilannetta eiliseltä!



Vähän pelottaa, minkälaisen videon saa tehdä ensi viikonloppuna, kun ajetaan kauden kapeimmalla radalla Oulton Parkissa.
 
Kauden viidestä osakilpailusta on ajettu jo kolme. Kolmen kisaviikonlopun jälkeen sarjataulukot näyttävät tältä:
kuskisarjataulukko.png

tallisarjataulukko.png

Kuskien sarjassa muostaja pitää kärkipaikkaa aika selkeällä erolla ennen tasaisempaa joukkoa, joka taistelee sarjassa sijoista 2-6. Tallien taistelussa muostajan johtama Ferrari on kuitenkin peränpitäjänä, sillä Ferrarin muiden kuskien osallistumisprosentti on ollut melko vähäinen. Kärkeen on hiipinyt komeiden miesten BMW-kerho tasaisella suorittamisellaan ennen Fordin ja Chevroletin tiimejä.
 
Ennen viimeistä kisaviikonloppua sarjataulukot näyttävät seuraavanlaisilta.

kuskisarjataulukko2.png tallisarjataulukko2.png

Muostaja näyttäisi olevan erittäin varmasti matkalla kuskien mestaruuteen, mutta sijoista 2-4 tullaan vääntämään tiukasti loppuun asti. Tiimipuolella BMW:n johto vain kasvaa, kun suoritukset pysyivät tasaisina edelleen. Tiimipuolellakin sijoista 2-4 tullaan näkemään kova taisto vielä, eikä mitään ole ratkaistu.
 
Slip 'N' Slide Racing Leaguen kakkoskausi alkaa 13.5. ja tällä kertaa ajokkina sarjassa on Formula Renault auto ja posterista näkyy kisapäivät ja radat. Sunnuntaisin ajetaan klo 19:30 eteenpäin. Vielä on 5 paikkaa vapaana sarjassa, jos kiinnostaa, niin käy ilmoittautumassa tämän linkin kautta: https://goo.gl/forms/fEhTyXBiIBq2strZ2

Promoposterista vastaa hovigraafikkomme Fiske.

season 2 promo.jpg
 
Sarja saatiin päätökseen sunnuntaina Donington Parkin kisaviikonlopun myötä.

Tässä ovat sarjan lopulliset kuski- ja tiimipistetaulukot.
sarjapisteetkuski.png sarjapisteettallit.png

Onnea Muostaja kuskien mestaruudesta ja BMW:n tiimi tallimestaruudesta! Kiitos osallistujille!
 
Ylös Bottom