Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sly Cooper: Thieves In Time

Vastaus: Sly 4 [Hype]

Villi veikkaus: Jokasesta kadonneesta sivusta (samalla esi-isästä) on oma episodi. Jos joku olis siistiä nii et Sly tapais esi-isiänsä, ja ne opettai uusia varas temppuja, joita ei ollu siinä kirjassa.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Villi veikkaus: Jokasesta kadonneesta sivusta (samalla esi-isästä) on oma episodi. Jos joku olis siistiä nii et Sly tapais esi-isiänsä, ja ne opettai uusia varas temppuja, joita ei ollu siinä kirjassa.
Huonolla tuurilla tekevät sitten näistä esi-isistä liian sivuroolimaisia hemmoja, jotka vain tavataan, opitaan uusi liike ja häippästään uuteen paikkaan.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Varmaan seuraavat suuret uutiset tulevat ComicConista ensikuussa 20-24. Twitter

Edit: Nyt käynnissä, kertokaa jos joku kuulee Sly cooper 4 Thieves in time:sta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Jos tämä on OIKEASTI totta ( niin ihmeellistä ja olen samalla niin iloinen ettei meinaa uskoa) niin HUH HUH!!! Pelasin kaikki läpi varmaa viiteen kertaan vähintään ja kakkosta ehkä useamminkin nuorempana ps2:lla. Sitten tuli hommattua tutulta ps3 viime vuoden lokakuussa ja nyt löytyy siihen hyllystä vähän aikuismaisempia pelejä kuten mw2 ja sucker punchin infamous 1 sekä 2. Mutta silti jaksaa innostua näistä vaikka alkaa olla jo jokunen vuosi siitä kun hakkasi ne läpi :D
 
minusta sly on jotenkin oudon näkönen noissa kuvissa?

Sly on muutamia vuosia vanhempi eli muutama vuosi on kulunut kolmosesta ja Carmelitan kanssa viettämässään hiljaiselossa Slylle on näköjään partakarvoitusta ruvennut tulemaan :D Ja Sanzaru on muutenkin ottanut vähän uusia tyylisuuntia.

E: Nuo taskulamppuvartijat ovat muuten jättimäisiä verrattuna Slyhyn. On saanut Sly käydä punttiksella jos aikoo nuo perinteisellä kolmio-neliö-liikkeellä ensin ilman ja sitten mätkästyä alas.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Itse odotin että tämkin saataisiin pilattua, mutta Sanzaruhan teki tästä hiton hienon näköstä (vaikka vähän oudolta kylläkin). Olisikohan pullot tulleet takaisin? Ei näy ainakaan kuvissa?:confused: Ja jännä nähä miten nimi Thieves in TIME tähän liitty, se ei ainakaan trailerista avautunut. Hype vaan kasvaa!!! Itse olen myös positiivisesti yllätynyt myös siittä, että ei näyttäisi olevan ylimääräisiä jengissä ainakaan vielä (tokavika kuva).
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Tuuleekohan siihen vielä silotellut graffat, koska jotkut lehdet oli vähän kantikkaita, jos tämä on ps3 peli. Tietysti tämä vasta alkuvaiheessa, että ei voi vielä tuomita.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Näyttää kyllä visuaalisesti hienolta ja sopivasti tulee vanhemmat pelit mieleen. Itse tykästyin tuohon Sly-pelien visuaaliseen ilmeeseen - sopi pelien tunnelmaan kuin nenä naamaan.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Olisikohan pullot tulleet takaisin? Ei näy ainakaan kuvissa?:confused:

Pullot tulevat takaisin. Niiden kuvake nähtiin siinä ensimmäisessä pelikuva-demossa.

Itse olen myös positiivisesti yllätynyt myös siittä, että ei näyttäisi olevan ylimääräisiä jengissä ainakaan vielä (tokavika kuva).

Eihän Sly 3:ssakaan muu jengi ollut tuolla turvatalossa. Mutta muistaakseni Sanzaru vahvisti jossain kohtaan, että Carmelita ja Dimitri tulevat olemaan pelattavina hahmoina. Ja kaiken järjen mukaan, uskoisin Penelopen olevan myös mukana mutta tästä ei ole vielä tietoa.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

8minuuttia uutta pelikuvaa + Glen Eganin haastattelu, olkaa hyvä: Sly Cooper:Thieves in Time PAX Prime 2011 Gameplay RE-UPLOAD (HD 720p) - YouTube

Taso näyttää ihan mahtavalta! Selvästi suurempi ja tietenkin yksityiskohtaisempi. Sly kasvoja on ihan mukavasti muuttettu, verrattuna E3-slyhyn. Liikkeet näyttävät hienoilta mutta se tietty Slymaisuus puuttui tuosta vartijan lähellä olemisesta. Lisäksi Ninjaspiraalihyppy oli tehty aika siistiksi. Mulla meinaa pää jo räjähtää, koska peli näyttää ihan super-hyvältä ja eikä julkaisupäivääkään ole vielä kerrottu.

Ps. Olenko liian suuri Sly-hifistelijä, kun minua ärsytti Glenin tekemä virhe. Glen sanoi, että keräiltävät aarteet joita oli Sly 2:ssa ja 3:ssa ovat myös mukana tässä. Muuten oikein paitsi, että Sly 3:ssa EI ollut kyseisiä aarteita.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Ps. Olenko liian suuri Sly-hifistelijä, kun minua ärsytti Glenin tekemä virhe. Glen sanoi, että keräiltävät aarteet joita oli Sly 2:ssa ja 3:ssa ovat myös mukana tässä. Muuten oikein paitsi, että Sly 3:ssa EI ollut kyseisiä aarteita.

Mun mielestä se tarkotti tossa niitä mitkä pysty varastamaan vartijoiden taskuista :). En ihan takuuseen mene mutta...
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Aivan mahtavaa. Video parani loppua kohden, odotan innolla tätä vesi kielellä. Mitä tuolta voisi lisää oottaa, kun on nii hyvä. Jäädään pohtimaan...
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Mun mielestä se tarkotti tossa niitä mitkä pysty varastamaan vartijoiden taskuista :). En ihan takuuseen mene mutta...

Kyllä se niitä kakkosen aarteita, joita piti tasoista löytää ja tuoda ne turvataloon ehjänä, koska samalla näytettiin sitä hyllyä jossa niitä oli ja normi "taskuaarteet" eivät varmaankaan ole noin erikoisia ja hienoja.

Sly:n perus-isku näyttää aika paljon kovemmalta kuin ennen. Nuo pikkuvartijat lensivät aika suuressa kaaressa, kun Sly niitä mätkäisi.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Odotan tätä peliä innolla, kun oon pelannut kaikki Sly:t läpi.
Onkohan tää dubattu suomeksi?
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

No niin! Nyt meni kyllä kaikki kunnioitus mitä minulla oli sanzarua kohtaan. Miten he kehtaavat luoda täysin uuden Rioichin!?
Tältä näyttää oikea Rioichi:

Ymmärän pienet taiteelliset vapaudet mutta tämä!? Tähän vedän kyllä rajan. Missä esimerkiksi ovat Rioichin kaksi legendaarista koukkuterää ja niiden tilalle on tungettu jokin vaivainen tikku. Kaikissa alkuperäisen trilogian osissa on näytetty nuo tupla-terät ja Sly on itsekin sanonut, että ainut täysin puista asetta on käyttänyt ainoastaan Slaigh MacCooper. Ja sitten tuo väritys... huh huh.

No, ei kai se auta muuta kuin tehdä muutamissa paikoissa nimimerkin vaihdoksia, kun Rioichi maine on totaalisesti häpäisty.

Terv. Samanaikaisesti Sanzarulle viha-viestiä kirjoittava, ex-Rioichi-fani
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom